Αναταραχή στην AEGEAN…

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

…σε πτήση για Τελ Αβίβ, αλλά τέλος καλό, όλα καλά !!!

  • Ανακοίνωση και από την Παλαιστινιακή αρχή και απάντηση της εταιρίας

Αναταραχή υπήρξε στην προγραμματισμένη πτήση της AEGEAN Α3 928 από Αθήνα προς Τελ Αβίβ, στις 3 Ιανουαρίου 2016, όταν εκφράστηκε από αριθμό Ισραηλινών επιβατών ανησυχία και έντονη διαμαρτυρία για δύο Παλαιστίνιους συνεπιβάτες τους.                                         Η εταιρεία προέβη σε επιπλέον έλεγχο με την παρουσία και συνδρομή της Ελληνικής Αστυνομίας, από τον οποίο, όπως ήταν αναμενόμενο, δεν εντοπίστηκε κάποιο ζήτημα.
Πρόκειται για ένα μεμονωμένο και ατυχές περιστατικό, το οποίο έληξε σύντομα χάρη στη συνεργασία και τη συναινετική διάθεση των δύο επιβατών, στους οποίους προσφέρθηκε η δυνατότητα να ταξιδέψουν με επόμενη πτήση, τα έξοδα της οποίας μαζί με τη διαμονή καλύφθηκαν από την εταιρεία.
Η AEGEAN σε ανακοίνωσή της εκφράζει την λύπη της για το δυσάρεστο περιστατικό που δεν εκφράζει την εταιρεία και ευχαριστεί τους δύο Παλαιστίνιους επιβάτες για την κατανόηση και συνεργασία τους.                                                                               Στο μεταξύ ανακοίνωση για το θέμα εξέδωσε η Παλαιστινιακή Αρχή, στην οποία απάντησε ο διευθύνων σύμβουλος της Aegean Δημήτρης Γερογιάννης.                                          Η απάντηση του κ. Γερογιάννη έχει ως εξής:                                                                  ” Αγαπητέ Dr. Erekat,                                                                                                Σε συνέχεια της ανακοίνωσης της PLO νωρίτερα σήμερα σχετικά με το επεισόδιο που συνέβη στην πτήση μας Α3 928 για Τελ Αβίβ, θα θέλαμε να εκφράσουμε για άλλη μια φορά, όπως το έχουμε ήδη κάνει πολλές φορές στα μέσα ενημέρωσης, τη μεγάλη μας λύπη για το γεγονός. Ταυτόχρονα, επιθυμούμε να διαβεβαιώσουμε ότι το πλήρωμά μας αντέδρασε σε μια πολύ δύσκολη κατάσταση, με μοναδικό γνώμονα την ασφάλεια και εξυπηρέτηση όλων των επιβατών. Απορρίπτουμε κάθε πιθανότητα συμπεριφορών διακρίσεων, οι οποίες αντιτίθενται πλήρως στις αρχές που διέπουν την εταιρεία μας, και τις οποίες ακολουθούν και εφαρμόζουν όλοι οι υπάλληλοι μας.

Επισυνάπτουμε την ανακοίνωση που εξεδώσαμε σχετικά με το γεγονός χθες στα διεθνή και εγχώρια Μέσα, η οποία πιστεύουμε ότι εξηγεί πλήρως πώς εκτυλίχθηκαν τα γεγονότα.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι το πλήρωμα μας προσπάθησε για περισσότερο από μία ώρα και τριάντα λεπτά να διευθετήσει την κατάσταση. Δυστυχώς, μέχρι να ολοκληρωθούν όλοι οι επιπλέον έλεγχοι από τις αρμόδιες αρχές, ναι υπήρξε αδικαιολόγητη και μάλιστα άδικη, συνεχιζόμενη αντίδραση από μια μεγάλη ομάδα επιβατών. Ωστόσο, και οι δύο θιγόμενοι επιβάτες, δεν αισθάνονταν άνετα να πετάξουν, λόγω της κατάστασης που επικρατούσε.

Ήταν κυρίως λόγω της ανησυχίας για την ασφάλεια και την άνεση των δύο επιβατών κατά τη διάρκεια αυτής της πτήσης, μετά από όλα αυτά που είχαν προηγηθεί, που προτείναμε να διανυκτερεύσουν με έξοδά μας και να επιβιβαστούν σε άλλη πτήση την επόμενη ημέρα.

Μέσα από αυτή τη διαδικασία το μόνο που γνωρίζαμε για αυτούς τους 2 επιβάτες είναι ότι -όπως οι περισσότεροι από τους υπόλοιπους επιβάτες- είχαν επίσης ισραηλινά έγγραφα και φυσικά δεν υπήρξε καμία πιθανότητα διακριτικής μεταχείρισης τους από την πλευρά του πληρώματος.

Και πάλι λυπούμαστε για το γεγονός, το οποίο σημειωτέων συνιστά πρωτόγνωρη εμπειρία για εμάς, παρά το γεγονός ότι πετάμε πολλά χρόνια στη Μέση Ανατολή. Σεβόμαστε τα δικαιώματα όλων των επιβατών να ταξιδεύουν χωρίς ενδεχόμενες επιπτώσεις φυλετικών διαχωρισμών.

Τέλος, έχουμε ήδη επικοινωνήσει με τον εκπρόσωπο της PLO στην Ελλάδα και έχουμε ζητήσει μια συνάντηση, προκειμένου να δώσουμε τις διαβεβαιώσεις μας και να διευκρινίσουμε περαιτέρω την κατάσταση.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

Με εκτίμηση,

Δημήτρης Γερογιάννης

Διευθύνων Σύμβουλος AEGEAN”

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *