booking

Η Booking.com αποκαλύπτει ότι δεν πουλάει ταξιδιωτικά πακέτα με δική της ATOL

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ο διαδικτυακός κολοσσός Booking.com δεν πουλάει οργανωμένα πακέτα διακοπών με δική του ATOL, παρά το γεγονός ότι έγινε ο τέταρτος μεγαλύτερος κάτοχος ATOL στις ανανεώσεις αδειών του Σεπτεμβρίου και ότι φιλοδοξεί να γίνει ο νούμερο ένα μέσα στα επόμενα χρόνια.

Η Booking αποκάλυψε ότι πουλάει πακέτα μόνο με ATOL των συνεργαζόμενων διαδικτυακών πρακτορείων (OTA), όπως η lastminute.com, υποστηρίζοντας ότι η δική της ATOL καλύπτει μόνο τις πωλήσεις πτήσεων.

Εκπρόσωπος της Booking δήλωσε στο Travel Weekly πως τα προβλεπόμενα στοιχεία ATOL της Booking.com αφορούν κρατήσεις μόνο για πτήσεις, ενώ η πλειονότητα των κατόχων ATOL πωλούν πακέτα που περιλαμβάνουν πτήσεις.

“Συνεργαζόμαστε επίσης με εταιρίες, όπως για παράδειγμα η lastminute.com, για να παρέχουμε στους ταξιδιώτες αεροπορικά και ξενοδοχειακά πακέτα διακοπών. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η προστασία ATOL ρυθμίζεται μέσω της συνεργαζόμενης επιχείρησης ως κάτοχου ATOL”, είπε.

“Η Booking.com συμμορφώνεται με τους κανονισμούς ATOL και βρισκόμαστε σε συνεχείς συζητήσεις με τη βρετανική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (CAA) για να διασφαλίσουμε ότι εκπληρώνουμε όλες τις υποχρεώσεις μας, καθώς οι επιχειρηματικές μας ανάγκες εξελίσσονται”, πρόσθεσε ο εκπρόσωπος της Booking.

Ωστόσο, η CAA επιβεβαίωσε ότι απαιτεί την κάλυψη ATOL μόνο για κρατήσεις που αφορούν αποκλειστικά θέσεις σε περιορισμένες περιπτώσεις.

Σε δηλώσεις του εκπρόσωπος της CAA είπ: “Η ATOL εφαρμόζεται κυρίως σε ταξιδιωτικά πακέτα που περιλαμβάνουν πτήσεις. Ωστόσο, ορισμένες πωλήσεις που αφορούν μόνο την αεροπορική θέση εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του συστήματος, όταν κάποιος κλείνει μια πτήση αλλά δεν παραλαμβάνει το εισιτήριό του -ορισμένοι OTA λειτουργούν με αυτόν τον τρόπο- ή αν κάποιος καταβάλλει προκαταβολή, πληρώνει σε δόσεις και λαμβάνει το εισιτήριο όταν εξοφλήσει το ποσό του εισιτηρίου. Υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις για τους πωλητές όταν πρόκειται για πωλήσεις μόνο για πτήσεις -συνήθως ως πράκτορες αεροπορικών εισιτηρίων”.

O επικεφαλής του τμήματος ταξιδιών της White Hart Associates, Chris Photi, προέβλεψε πρόσφατα ότι η Booking.com θα είναι ο νούμερο ένα κάτοχος ATOL σε δύο ή τρία χρόνια.

Η Booking είναι σήμερα ο τέταρτος μεγαλύτερος κάτοχος ATOL, με άδεια για 2.387.509 ταξιδιώτες, την οποία αύξησε κατά 331.000 ταξιδιώτες τον Σεπτέμβριο. Αλλά μόλις πριν από δύο χρόνια, η Booking μόλις και μετά βίας βρισκόταν στο top-20 της ATOL.

Ο εταίρος lastminute.com εμπορεύεται υπό το ATOL της μητρικής Bravonext, του όγδοου μεγαλύτερου κατόχου ATOL με άδεια για 742.922 ταξιδιώτες, αυξημένες κατά 135.000 σε σχέση με πέρυσι.

Η φιλοδοξία της Booking να πουλήσει περισσότερες διακοπές, ή αυτό που ονομάζει “συνδεδεμένα ταξίδια”, υπέστη πλήγμα τον περασμένο μήνα, όταν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή απέτρεψε την εξαγορά της πλατφόρμας πτήσεων eTraveli.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *