Photo by Pickawood on Unsplash

Η Booking το πιο ισχυρό ταξιδιωτικό πρακτορείο στον κόσμο | Αυτό είναι το Top 20

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τα 20 κορυφαία ταξιδιωτικά πρακτορεία στον κόσμο για το 2023 αποκαλύπτει το Travel Weekly, με βάση τις παγκόσμιες πωλήσεις τους το 2022, δημοσιεύοντας την ετήσια Power List για το 2023.

Ενώ η περυσινή λίστα έδειξε μια σημαντική ανάκαμψη για τα ταξίδια αναψυχής στον απόηχο της πανδημικής κρίσης, η φετινή Power List δείχνει ότι τα επαγγελματικά ταξίδια βρίσκονται επίσης εν μέσω μιας σημαντικής ανάκαμψης.

Με βάση τις παγκόσμιες, περυσινές πωλήσεις των ταξιδιωτικών πρακτορείων, με όριο τα 100 εκατ. δολάρια, οι πέντε κορυφαίες εταιρίες διατήρησαν την ίδια σειρά με πέρυσι, αλλά περισσότερα από δώδεκα πρακτορεία εισήχθησαν στη λίστα για πρώτη φορά. Συνολικά, 61 εταιρίες μπήκαν στην Power List του 2023.

Ακολουθεί η πρώτη 20άδα.

1. Η Booking Holdings, η οποία περιλαμβάνει εμπορικά σήματα όπως τα Booking.com, Priceline, Agoda, Rentalcars.com, Kayak και OpenTable, διατηρήθηκε σταθερά στην πρώτη θέση φέτος, με τις πωλήσεις του 2022 να ξεπερνούν τα 121 δισεκατομμύρια δολάρια, σημαντικά αυξημένες από 76,6 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021.

2. Ο όμιλος Expedia Group παραμένει ο δεύτερος ισχυρότερος ταξιδιωτικός οργανισμός το 2023 με πωλήσεις 95,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι. Το διαδικτυακό ταξιδιωτικό πρακτορείο διαθέτει ένα πλήθος γνωστών εμπορικών σημάτων, συμπεριλαμβανομένων των Expedia, Hotels.com, Orbitz, Travelocity, Vrbo, Trivago και Hotwire.

3. Η American Express Global Business Travel, η οποία εισήχθη στο χρηματιστήριο τον Μάιο, διατηρήθηκε επίσης σταθερά στην τρίτη θέση της λίστας, με πωλήσεις ύψους 23 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2022. Όσον αφορά το μέλλον, η Amex GBT αναμένει αύξηση των δαπανών για επαγγελματικά ταξίδια κατά 24%.

4. Η BCD Travel, μια ιδιωτική εταιρία διαχείρισης ταξιδιών B2B που ανήκει στον όμιλο BCD Group, κατατάσσεται και πάλι στην τέταρτη θέση το 2023, με πωλήσεις που θα ανέλθουν από 6,5 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021 σε 16 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022. Η εταιρία θα εισέλθει σε μια νέα εποχή τον επόμενο μήνα, όταν ο Stephan Baars θα διαδεχθεί τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο John Snyder, ο οποίος παρέμεινε για τρεις δεκαετίες στην BCD Travel.

5. Η CWT εξακολουθεί να κατατάσσεται ως το πέμπτο πιο ισχυρό ταξιδιωτικό πρακτορείο με πωλήσεις 13,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2022. Η ιδιωτική εταιρία ελέγχεται μέσω κεφαλαίων που διαχειρίζονται παγκόσμια χρηματοπιστωτικά ιδρύματα όπως η Barings, η MacKay Shields και η Monarch Alternative Capital και πουλάει απευθείας ταξιδιωτικά προϊόντα στους πελάτες.

6. Με πωλήσεις συνολικού ύψους 11,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι, η Flight Centre ανέβηκε μια θέση στην Power List, στην έκτη, μετά την έβδομη θέση που ήταν πέρυσι. Από το υψηλό σύνολο των πωλήσεών της πέρυσι, τα 313 εκατομμύρια δολάρια υλοποιήθηκαν με τη βοήθεια φιλοξενούμενων πρακτόρων. Η Flight Centre προσβλέπει στην ανάπτυξη με την εξαγορά της Scott Dunn Travel, με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, και την επέκταση του γραφείου της στη Νέα Υόρκη, για να λειτουργήσει ως κέντρο για το επιχειρηματικό ταξίδι.

7. Η American Express Travel, πάροχος υπηρεσιών πλήρους εξυπηρέτησης και lifestyle για τους κατόχους καρτών της American Express, δεν υπέβαλε έρευνα για την Power List, αλλά εκτιμάται ότι το περασμένο έτος πραγματοποίησε πωλήσεις ύψους 9,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, γεγονός που την τοποθετεί στην ένατη θέση της λίστας του 2023.

8. Η Chase Travel Group δεν είχε συμπεριληφθεί στη λίστα πριν από ένα χρόνο, αλλά κατατάσσεται στην όγδοη θέση το 2023, με αναφερόμενες πωλήσεις 8,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2022, συμπεριλαμβανομένων 644 εκατομμυρίων δολαρίων, που ολοκληρώθηκαν από φιλοξενούμενους πράκτορες. Η ιδιωτική εταιρία συνεργάζεται με 800 ανεξάρτητους συνεργάτες και πέρυσι εξαγόρασε την Frosch, η οποία τερμάτισε στη θέση 14, στην Power List, για το 2022.

9. Η Hopper, η οποία ανακοίνωσε πέρυσι συμφωνία διανομής με την JetBlue, ανέβηκε δύο θέσεις στην ένατη φέτος, με συνολικές πωλήσεις το 2022 ύψους 6 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η εταιρία βρίσκεται σαφώς σε καλό δρόμο, καθώς οι περσινές πωλήσεις τριπλασιάστηκαν, σε σχέση με το 2021.

10. Η Corporate Travel Management παρουσίασε μια μικρή υποχώρηση το 2023, πέφτοντας από την όγδοη στη 10η θέση, με πωλήσεις συνολικού ύψους 5,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι. Μέλος της Virtuoso, η CTM σημειώνει ότι στις αρχές του 2023 η δραστηριότητα δείχνει ταχεία ανάκαμψη σε πολλές παγκόσμιες αγορές.

11. Η Internova έπεσε επίσης δύο θέσεις, σε σχέση με πέρυσι, καταλαμβάνοντας την 11η θέση, με πωλήσεις που έφτασαν τα 5 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022. Το πρακτορείο υποδοχής ολοκλήρωσε 2,8 δισεκατομμύρια δολάρια από αυτές τις πωλήσεις. Προχωρώντας προς τα εμπρός, η Internova σχεδιάζει να διπλασιάσει την κατηγορία πολυτελείας και να επενδύσει στη στρατηγική ESG, με τα ταξίδια των εργαζομένων να έχουν ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα μέχρι το τέλος του έτους.

12. Το μέλος του Virtuoso και ιδιοκτήτης του Creative Group, Direct Travel, είδε τις πωλήσεις του 2022 να φτάνουν τα 3,6 δισεκατομμύρια δολάρια, η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων προήλθε από επαγγελματικά ταξίδια. Καθώς προσπαθεί να αυξήσει τις επιχειρήσεις της, η Direct Travel ενισχύει την προσφορά της AI, με την ανάπτυξη ενός πολύγλωσσου εικονικού βοηθού και μετατρέπει περισσότερες εργασίες σε αυτοματοποιημένες, ώστε οι ταξιδιωτικοί σύμβουλοι να μπορούν να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο σε κρίσιμες αλληλεπιδράσεις υποστήριξης.

13. Η Fareportal πέφτει τρεις θέσεις στη φετινή Power List. Η ιδιωτική εταιρία, η οποία διαθέτει εμπορικά σήματα σε όλο τον κόσμο, πουλώντας αεροπορικά εισιτήρια, ξενοδοχεία, αυτοκίνητα και πακέτα διακοπών, ανέφερε πωλήσεις ύψους 3,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2022.

14. Το 2022 η AAA Travel περιελάμβανε την ψηφιοποίηση των AAA Tour Books, την έναρξη του προγράμματος Inspected Clean Program και Trip Canvass καθώς και 3,2 δισεκατομμύρια δολάρια σε συνολικές πωλήσεις. Κοιτάζοντας μπροστά, βλέπει ανεκπλήρωτη ζήτηση για κρουαζιέρες, περιηγήσεις και ευρωπαϊκούς προορισμούς, καθώς και ισχυρή αύξηση των εγχώριων ταξιδιών, σύμφωνα με την Power List.

15. Οι πωλήσεις της World Travel Holdings το 2022 ανήλθαν σε 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια. Η ιδιωτική εταιρία συνεργάζεται με περισσότερους από 4.000 ανεξάρτητους συνεργάτες και διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο που περιλαμβάνει σχεδόν 40 εμπορικά σήματα, που διανέμουν κρουαζιέρες, βίλες, διακοπές σε θέρετρα, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, ημερήσιες κάρτες σε θέρετρα και πολυτελείς ταξιδιωτικές υπηρεσίες.

16. Αφού δεν συμπεριλήφθηκε στην κατάταξη πέρυσι, η Navigatr Group βρίσκεται φέτος στην 16η θέση της Power List, με πωλήσεις που έφτασαν τα 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022. Η ταξιδιωτική εταιρία εξαγόρασε πρόσφατα την Ensemble και αναδόμησε την κοινοπραξία για να μεγιστοποιήσει την κερδοφορία των μελών της.

17. Η ATG, η οποία ειδικεύεται στη διαχείριση επαγγελματικών ταξιδιών, επεκτείνει την εμβέλειά της στη Μέση Ανατολή με δύο γραφεία franchise στο Κατάρ και το Κουβέιτ, αφού ανέφερε πωλήσεις ύψους 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι.

18. Το 2022 ήταν μια πολυάσχολη χρονιά για την Arrivia, με έδρα το Scottsdale της Αριζόνα, η οποία είδε τις πωλήσεις της να ανέρχονται σε 1 δισεκατομμύριο δολάρια. Η εταιρία εξαγόρασε την πλατφόρμα καταλυμάτων RedWeek, έθεσε σε λειτουργία μια τεχνολογική πλατφόρμα επόμενης γενιάς και εξορθολόγισε, μεταξύ άλλων, όλες τις πτυχές της κύριας δραστηριότητάς της.

19. Με τις πωλήσεις του 2022 να φτάνουν τα 951 εκατομμύρια δολάρια, η World Travel ανέβηκε κατά μία θέση, σε σχέση με πέρυσι, αφού η ομάδα επιχειρηματικής ανάπτυξης πέτυχε το 234% του στόχου της για νέες πωλήσεις το 2022. Κοιτάζοντας μπροστά, η εταιρία τείνει στο 120% των εσόδων του 2019 και αναμένει να δει μια συνεχή, σημαντική ανάκαμψη στα εταιρικά ταξίδια.

20. Η Cruise Planners έχει υποχωρήσει μόλις δύο θέσει,ς σε σχέση με πέρυσι. Το μέλος του Signature Travel Network, το οποίο συνεργάζεται με 2.500 ανεξάρτητους συνεργάτες που κλείνουν αυστηρά ταξίδια αναψυχής, ανέφερε για το 2022 πωλήσεις ύψους 845 εκατομμυρίων δολαρίων. Όπως τόσα πολλά από τα γραφεία σε αυτή τη λίστα, το μέλλον φαίνεται λαμπρό για την Cruise Planners, η οποία έχει ήδη ξεπεράσει τις πωλήσεις του 2019 κατά 22% και τις πωλήσεις του 2022 κατά 13% εφέτος.

 

 

Tagged

1 σχόλιο στο “Η Booking το πιο ισχυρό ταξιδιωτικό πρακτορείο στον κόσμο | Αυτό είναι το Top 20

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *