Την επέκταση της τριετούς συμφωνίας συνεργασίας με τη μηχανή αναζήτησης πτήσεων Skyscanner ανακοίνωσε η easyJet.
Πέρα από τη διανομή, η νέα συμφωνία περιλαμβάνει μια σειρά από προηγμένες πρωτοβουλίες διαφήμισης, merchandising και data intelligence, που θα “τρέχουν” σε όλες τις πλατφόρμες της Skyscanner.
Αυτές περιλαμβάνουν καινοτόμες εμπνευσμένες μορφές διαφήμισης της μάρκας και των επιδόσεων, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν στους ταξιδιώτες τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε πτήσεις μόνο και πακέτα διακοπών μέσω της easyJet, σύμφωνα με την αεροπορική εταιρία.
Η Skyscanner ισχυρίζεται ότι περισσότεροι από 110 εκατομμύρια μηνιαίοι χρήστες αναζητούν πτήσεις.
Μιλώντας σχετικά η επικεφαλής διανομής και καναλιών της easyJet, Sheelagh Mahoney, δήλωσε: “Αυτή η συνεργασία μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλύπτουμε την ισχυρή ζήτηση για τις πτήσεις και τις διακοπές της easyJet, καθώς και να μας βοηθήσει να προσεγγίσουμε νέους πελάτες παγκοσμίως, οι οποίοι μπορεί να μην έχουν γνωρίσει τη μάρκα στο παρελθόν”.
Η ίδια πρόσθεσε ότι η συνεργασία “θα διευρύνει την εμβέλεια των μοναδικών προϊοντικών μας προσφορών, της easyJet Holidays και της εικονικής μας πρότασης διασύνδεσης παγκοσμίως”.
“Ανυπομονούμε να εργαστούμε από κοινού για να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας που ταξιδεύουν στην Ευρώπη, είτε για αναψυχή, είτε για επαγγελματικούς λόγους”, τόνισε η κα. Mahoney.
Ο εμπορικός διευθυντής της Skyscanner, Gavin Harris, δήλωσε: “Η easyJet είναι ένας από τους κορυφαίους συνεργάτες της Skyscanner στην Ευρώπη εδώ και αρκετά χρόνια, οπότε είμαστε εξαιρετικά ικανοποιημένοι που διευρύνουμε τη σχέση μας. Αυτή η μακροπρόθεσμη συμφωνία αφορά πολύ περισσότερα από τη διανομή, είναι μια στρατηγική συνεργασία που περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα διαφημιστικών υπηρεσιών και δεδομένων που προσφέρουμε πλέον για να βοηθήσουμε τους συνεργάτες μας να έχουν καλύτερες επιδόσεις στην αγορά, καθώς και να συνεχίσουμε να παρέχουμε στους ταξιδιώτες το καλύτερο διαθέσιμο περιεχόμενο και τιμές”.