Και εγένετο Marketing Greece

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ


– “Πέρασε θάλασσες” αλλά τελικά δεν “βράχηκε” και ψηφίστηκε

Παρά τους ερασιτεχνισμούς στην κατάθεση της τροπολογίας, την αρνητική γνωμάτευση ως προς το εκπρόθεσμο της κατάθεσής της, από τη νομοπαρασκευαστική επιτροπή της Βουλής, τελικά η τροπολογία για τη σύσταση κοινής εταιρίας προβολής δημοσίου – ιδιωτικού τομέα ψηφίστηκε το βράδυ της Δευτέρας από τη Βουλή. Και έτσι εγένετο Marketing Greece… Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΣΕΤΕ Ανδρέα Ανδρεάδη, πρώτη προτεραιότητα αυτή τη στιγμή είναι η προετοιμασία της σύστασης της εταιρίας, ώστε μετά τις εκλογές να προχωρήσει άμεσα η σύσταση και η στελέχωση της εταιρίας, με επαγγελματικά στελέχη από τον ιδιωτικό τομέα. Στόχος είναι σε άξονα τριετίας να έχει “προσπορίσει” στη χώρα estimated advertising value αξίας 100 εκατομμυρίων ευρώ. Η εταιρία όπως έχουμε γράψει επανειλλημένα θα ασχολείται με το branding του ελληνικού τουρισμού, την προβολή, τον σχεδιασμό ειδικών ενεργειών, την διαδικτυακή παρουσία και προβολή (αναμόρφωση του visitgreece.gr και μετάφραση σε 10 γλώσσες), ενώ ο ΕΟΤ θα συνεχίσει να ασχολείται με την εθνική συμμετοχή στις διεθνείς εκθέσεις, και την διαφήμιση της χώρας (awareness).

Σε πρώτη φάση θα λειτουργήσουν στις μεγάλες αγορές του ελληνικού τουρισμού (Αγγλία, Γερμανία, Ρωσία, Γαλλία, Ηνωμένες Πολιτείες) πέντε γραφεία της εταιρίας και θα ακολουθήσουν άλλα πέντε (Κίνα, Ιταλία, Κάτω Χώρες, Τουρκία και Σκανδιναβία), ενώ η χρηματοδότηση όπως και το αρχικό μετοχικού κεφάλαιο του 1 εκ. ευρώ θα καλύπτονται σε αναλογία 70 ιδιωτικός τομέας προς 30 Δημόσιος τομέας