Photo by nappy on Pexels

Ένας νέος τύπος ταξιδιώτη “γεννιέται” στη Βρετανία

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αν ένα καλό προήλθε από την αναταραχή των ταξιδιών τον τελευταίο χρόνο, είναι ότι οι Βρετανοί ανακάλυψαν ξανά τις παράκτιες πόλεις του Ηνωμένου Βασιλείου και τις αποδράσεις στη βρετανική ύπαιθρο. Στο πλαίσιο αυτό, ένας νέος τύπος ταξιδιώτη έρχεται στο προσκήνιο, στο Ην. Βασίλειο, ο ταξιδιώτης του Σαββατοκύριακου, ο οποίος διαδραματίζςι σημαντικό ρόλο στην “άνθηση” των εγχώριων ταξιδιών.

Η εκτίμηση για την αφθονία των εκπληκτικών τοπίων στο Ηνωμένο Βασίλειο οδήγησε τη ζήτηση στα εγχώρια ταξίδια, κατά τους καλοκαιρινούς μήνες και οι αποδράσεις το Σαββατοκύριακο παραμένουν μία από τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές τάσεις, που προέκυψαν από την πανδημία, διαπιστώνει η επικεφαλής του YouGov, Eva Satkute Stewart.

Με τους μισούς (47%) ενήλικες στο Ηνωμένο Βασίλειο να εξακολουθούν να ανησυχούν για τη μόλυνση με Covid-19, οι Βρετανοί εξακολουθούν να αισθάνονται πολύ πιο άνετα με την ιδέα να ταξιδεύουν κοντά στο σπίτι τους (52%), παρά στο εξωτερικό (30%).

Η ικανότητα εργασίας από απόσταση έχει επίσης προσφέρει σε κάποιους την ευκαιρία να είναι πιο ευέλικτοι με τις ημερομηνίες ταξιδιού τους. Το τελευταίο είχε τεράστιο αντίκτυπο στα εσωτερικά ταξίδια, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αφού οι πολίτες του Ην. Βασιλείου βλέπουν ευκαιρίες να ξεφύγουν από την καθημερινότητά τους, ακόμα κι αν είναι μόνο για λίγο.

Ο ταξιδιώτης του Σαββατοκύριακου

Οι ταξιδιώτες, λοιπόν, του Σαββατοκύριακου φαίνεται να έχουν σημαίνοντα ρόλο στη διαμόρφωση της αγοράς των εγχώριων ταξιδιών.

Τα δεδομένα του Αυγούστου της έρευνας για το προφίλ των παγκόσμιων ταξιδιών της YouGov, δείχνουν ότι το 65% όσων αυτοπροσδιορίζονται ως ταξιδιώτες του Σαββατοκύριακου (που σημαίνει ότι κάνουν συχνά τριήμερα ταξίδια το Σαββατοκύριακο) είναι από τους πιο πρόθυμους να ταξιδέψουν στο εσωτερικό.

Το ένα τρίτο από αυτούς αναμένει να κάνει τουλάχιστον δύο ταξίδια, ενώ ένα άλλο 30% σχεδιάζει τρία ή περισσότερα ταξίδια τους επόμενους 12 μήνες.

Οι ταξιδιώτες του Σαββατοκύριακο τείνουν να είναι μεγαλύτεροι σε ηλικία (σε ποσοστό 50% είναι ηλικίας 50 ετών και άνω, η μεγαλύτερη ηλικιακή ομάδα) και πιο πιθανό να είναι γυναίκες (58%). Εξετάζοντας άλλα δημογραφικά στοιχεία, οι ταξιδιώτες του Σαββατοκύριακου υπερεκπροσωπούνται από νοικοκυριά μεσαίου ή χαμηλότερου εισοδήματος.

Οι τύποι καταλυμάτων που τείνουν να κάνουν κράτηση ξεχωρίζουν από εκείνους του μέσου ταξιδιώτη. Οι ταξιδιώτες του Σαββατοκύριακου είναι πιο πιθανό να διαμείνουν σε τυπικά ξενοδοχεία (53%, έναντι 46% των ταξιδιωτών στο Η.Β.) και σε ξενώνες με πρωινό (39%, έναντι 30%).

Τα δεδομένα από το YouGov BrandIndex, το οποίο παρακολουθεί τις τάσεις των καταναλωτών που αφορούν στα brands, σε καθημερινή βάση, αποκαλύπτουν ότι τα Premier Inn, Travelodge, Holiday Inn, Hilton και Marriott κατατάσσονται μεταξύ των κορυφαίων επωνυμιών καταλυμάτων που το συγκεκριμένο καταναλωτικό κοινό λέει ότι θα σκεφτόταν να μείνει.

Αυτοί οι ταξιδιώτες ξεχωρίζουν επίσης για το πώς κάνουν κράτηση για το ταξίδι τους. Είναι λιγότερο πιθανό να κάνουν κράτηση των καταλυμάτων τους μέσω διαδικτυακών ταξιδιωτικών ιστοσελίδων (34%, έναντι 37% των ταξιδιωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο) και πιο πιθανό να κάνουν κράτηση απευθείας μέσω επίσημων ιστοσελίδων ξενοδοχείων (46%, έναντι 37%), διαδικτυακών ιστοσελίδων καταλυμάτων (53%, έναντι 48%) και τηλεφωνικά (13%, έναντι 11%).

Εναπόκειται τώρα στους επικεφαλής marketing και τα εμπορικά σήματα να κατανοήσουν αυτόν τον τύπο ταξιδιώτη, τη συμπεριφορά και το υπόβαθρό του και να επενδύσουν σε αυτόν.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *