Photo by King's Church International on Un
Photo by King’s Church International on Unsplash

Τέσσερις στους 10 Βρετανούς εξακολουθούν να φοβούνται να πετάξουν

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σχεδόν τέσσερις στους 10 Βρετανούς παραθεριστές υποστηρίζουν ότι εξακολουθούν να φοβούνται να ταξιδέψουν στο εξωτερικό, παρά τη χαλάρωση των περιορισμών, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή 2.000 ατόμων, για λογαριασμό της εταιρίας τεστ Covid-19 Cignpost ExpressTest, διαπίστωσε ότι οι ερωτηθέντες ανησυχούν περισσότερο για τα διεθνή ταξίδια από οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης των μέσων μαζικής μεταφοράς, της επιστροφής στο γραφείο ή της επίσκεψης σε παμπ και εστιατόρια.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, το 39% των ανθρώπων ανησυχεί εξαιρετικά ή πολύ για το ταξίδι στο εξωτερικό.

Όταν ρωτήθηκαν για άλλες ανησυχίες, τα εξαιρετικά ή πολύ ανησυχητικά στοιχεία ήταν πολύ χαμηλότερα όσον αφορά την επιστροφή των παιδιών πίσω στο σχολείο (10%), την επιστροφή των ίδιων στο γραφείο (12%), τη βόλτα σε εστιατόρια, παμπ και μπαρ (24%) και τη χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς (29%).

Η ηλικιακή ομάδα από 55 έως 64 ετών ανησυχούσε περισσότερο για τις διεθνείς πτήσεις, με το 43% να ανησυχεί πολύ ή εξαιρετικά. Ενώ, το ίδιο αισθάνεται και το ένα τρίτο (31%) των ατόμων ηλικίας 18-24 ετών.

Οι ταξιδιώτες από τη Βόρεια Ιρλανδία είναι λιγότερο πιθανό να πετάξουν στο εξωτερικό, με σχεδόν τους μισούς (49%) να δηλώνουν πολύ ή εξαιρετικά ανήσυχοι.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας ο Nick Markham, συνιδρυτής της Cignpost, είπε ότι υπάρχει ανάγκη για μια μεγάλη εκστρατεία προκειμένου να πειστούν οι Βρετανοί ότι είναι ασφαλές να ταξιδέψουν ξανά.

“Υπήρχε μια ευρέως διαδεδομένη υπόθεση ότι οι άνθρωποι θα επιστρέψουν αυτόματα στα διεθνή ταξίδια, μόλις χαλαρώσουν οι περιορισμοί. Αυτή η έρευνα αποδεικνύει ότι πολλοί άνθρωποι παραμένουν νευρικοί όσον αφορά τα ταξίδια”, είπε συγκεκριμένα.

“Με λιγότερο δαπανηρές δοκιμές πλευρικής ροής, που έρχονται (από τις 24 Οκτωβρίου) για τους περισσότερους ανθρώπους οι οποίοι επιστρέφουν από το εξωτερικό, πιστεύουμε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή για μια μεγάλη διαφημιστική εκστρατεία, που θα βασίζεται στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών, προκειμένου αυτή να πείσει τους ανθρώπους να ξεκινήσουν και πάλι να επιλέγουν τα αεροπορικά ταξίδια”, συμπλήρωσε ο Markham.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *