anex

Επαναλανσάρει άμεσα το Anex στην αγορά, τα brands Neckermann, Öger και Bucher

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο τουρκικός τουριστικός όμιλος Anex επαναλανσάρει άμεσα στην αγορά τα brands, Öger,  Bucher και Neckermann, που εξαγόρασε στο πλαίσιο της ρευστοποίησης των περιουσιακών στοιχείων της χρεωκοπημένης Thomas Cook στη Γερμανία, στο πλαίσιο μιας φιλόδοξης στρατηγικής επέκτασης στην μεγαλύτερη αγορά πακέτων διακοπών της Ευρώπης.

Και τα τρία brands πλέον έχουν ενταχθεί σε θυγατρική του Anex Tour GmbH με έδρα το Ντίσελντορφ.

Ο πρόεδρος του Anex, Neşet Koçkar, είχε δηλώσει σε συνέντευξή του στα τέλη Δεκεμβρίου (πριν ολοκληρωθεί η συμφωνία Neckermann) ότι είχε ως στόχο την επανεκκίνηση των Öger και Bucher τον Ιανουάριο, προκειμένου να κερδίσει τους πελάτες στην περίοδο αιχμής κρατήσεων για διακοπές. Τα πακέτα διακοπών από τα δύο brands, που αρχικά περιλαμβάνουν ξενοδοχεία από το χαρτοφυλάκιο του ομίλου, θα πωλούνται από περίπου 3.200 ταξιδιωτικά γραφεία που πωλούν ήδη προϊόντα του Anex Tour. Η διοίκηση των τριών brands θα είναι ξεχωριστή.

AZUR air“Ο στόχος μας για τη Γερμανία είναι πάνω από ένα εκατομμύριο επισκέπτες σε τρία χρόνια”, δήλωσε ο Kockar. Το 2018, οι Öger και Bucher είχαν από κοινού περίπου 1,2 εκατομμύρια πελάτες και έσοδα περίπου 850 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ η πολύ μικρότερη Anex Tour είχε περίπου 160.000 πελάτες και κύκλο εργασιών 91 εκατομμυρίων ευρώ, σύμφωνα με τις πληροφορίες του FVW.

«Ο Neckermann αποτελεί δυνατό brand στη γερμανική αγορά και η απόκτηση του θα συντελέσει σε μια “νέας αρχή”», δήλωσε ο Koçkar. Το Anex δεν έχει ακόμη αποκαλύψει τα σχέδιά του, αλλά αναλυτές  πιστεύουν ότι πολύ σύντομα θα λανσαριστεί ξανά, καθώς είναι από τα πιο διάσημα τουριστικά brands της Γερμανίας.

Ωστόσο, η εικόνα και η φήμη και των τριών πρώην brands της Thomas Cook «υποφέρουν» από την αφερεγγυότητα του βρετανικού ομίλου τον περασμένο Σεπτέμβριο και θα πρέπει να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των πελατών, των ταξιδιωτικών γραφείων και των ξενοδόχων τους επόμενους μήνες, ξανά.

Επιπλέον, ο τουρκικός όμιλος θα πρέπει να αποφύγει τις υπεραισιόδοξες εκτιμήσεις και προβλέψεις, όπως στην αρχή της δραστηριοποίησής του στην Γερμανία το 2016. Το ακατάλληλο λανσάρισμα της ιδιόκτητης αεροπορικής εταιρίας Azur Air, προκάλεσε τεράστιες απώλειες, τις οποίες αναλυτές θεωρούν ότι πλησίασαν τα 100 εκατομμύρια ευρώ. Η Anex Tour από τότε προχώρησε σε μεγάλες εσωτερικές αλλαγές.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Γερμανία εξακολουθεί να αποτελεί βασική αγορά για τη γενική στρατηγική του Anex Tourism Group, να γίνει ένας «παγκόσμιος παίκτης». “Η Γερμανία είναι η μεγαλύτερη ταξιδιωτική αγορά στην Ευρώπη και κάθε επιχείρηση που θέλει να εξελιχθεί σε παγκόσμιο παίκτη θα πρέπει να δραστηριοποιηθεί επιτυχημένα εκεί”, τόνισε ο ιδρυτής της εταιρείας.

anexΠαράλληα, το Anex Tourism Group θα αναδειχτεί ο μεγαλύτερος tour operator στη Ρωσία με την εξαγορά της θυγατρικής της Thomas Cook, Intourist.

Συνολικά, ο τουρκικός όμιλος είχε 3,9 εκατομμύρια πελάτες το 2019 σε σύγκριση με 3,3 εκατομμύρια το προηγούμενο έτος και είχε κύκλο εργασιών περίπου 3,5 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *