Λάβαμε στο πλαίσιο του διαλόγου με τους αναγνώστες, για το μείζον θέμα της Thomas Cook, επιστολή από τον κ. Νικόλα Παπαϊωάννου, από το ξενοδοχείο EvitaSun Resort, ο οποίος αναφέρει όσα έγιναν το Σάββατο, σε σύσκεψη στην Ρόδο, των ξενοδόχων, με αφορμή την καθυστέρηση πληρωμών, από την Thomas Cook Σκανδιναβίας.
Ο κ. Παπαϊωάννου, επιβεβιώνει πλήρως το χθεσινό ρεπορτάζ του money-tourism.gr.
Η επιστολή
Η επιστολή του κ. Παπαϊωάννου, έχει ως εξής:
“To Σάββατο πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο Ξενοδοχείο Semiramis με αφορμή την κατάσταση που δημιουργήθηκε στην τουριστική αγορά της Ρόδου, μετά την πτώχευση του Τουριστικού Οργανισμού THOMAS COOK, με συμμετοχή πέραν των ενδιαφερομένων ξενοδόχων, τον Αντιδήμαρχο Τουρισμού Κώστα Ταρασλιά ως εκπρόσωπο του Δήμου Ροδίων, τον πρόεδρο του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου, Γιώργο Ματσίγκο, και τον Πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου, Μανώλη Μαρκόπουλο, ενώ σε ανοικτή γραμμή κατά την συζήτηση ήταν και εκπρόσωπος του ανωτέρω Πρακτορείου.
Δεδομένου ότι καθυστερήσεις λήγων ημερών υπάρχουν σε όλους ανεξαιρέτως τους TOUR OPERATORS κατά την καταβολή προγραμματισμένων δόσεων και πληρωμών και αποτελούν σύνηθες φαινόμενο, συμφωνήθηκε να επιδειχθεί ψυχραιμία από όλους τους εμπλεκομένους, τα ξενοδοχεία να δεχθούν τις τελευταίες αφίξεις του καλοκαιριού και να μην ληφθεί κανένα μέτρο το οποίο ενδεχομένως θα είχε επιπτώσεις στην τουριστική μας αγορά και στην εικόνα του νησιού μας.
Πράγματι η Σκανδιναβία αποτελεί την πλέον παραδοσιακή αγορά της Ρόδου, με πελάτες υψηλής εισοδηματικής στάθμης αλλά και τουριστικής παιδείας, πολλοί εκ των οποίων επισκέπτονται το νησί μας ανελλιπώς.
Το συγκεκριμένο δε γραφείο είναι από τα πλέον υγιή και κερδοφόρα τα τελευταία χρόνια σε αντίθεση με τα ομότιτλα του της Αγγλίας και Γερμανίας, με έντονη παρουσία στον νομό μας από την δεκαετία των 60.
Κατά συνέπεια η απόλυτη στήριξη μας τόσο στο THOMAS COOK NORTH EUROPE όσον και στους Σκανδιναβούς επισκέπτες του νησιού μας –παρά την όποια ανασφάλεια δημιουργήθηκε από την πτώχευση της THOMAS COOK UK & THOMAS COOK AG-, κρίθηκε επιβεβλημένη και σε πλήρη ταύτιση με το υψηλό πνεύμα φιλοξενίας που ανέκαθεν επιδεικνύαμε ως Ροδίτες.
Τέλος να σημειωθεί ότι οι καταβολές έχουν ξεκινήσει μεταξύ άλλων στα Χανιά και την Ρόδο και το πρακτορείο πιστεύει ότι διαδικασία εξόφλησης θα έχει ολοκληρωθεί προ της ορισθείσας ημερομηνίας 31/10/19 , οπότε και η κατάσταση θα έχει ομαλοποιηθεί πλήρως.
Το γεγονός ότι το πτητικό πρόγραμμα εξελίσσεται ομαλά, η ανυπαρξία ακυρώσεων των κρατήσεων, όπως και η πραγματοποίηση προκρατήσεων για το χειμερινό πρόγραμμα 2019-2020 αλλά και του θερινού του 2020-που μας ενδιαφέρει πρώτιστα-οι οποίες γίνονται κανονικά, μας γεμίζει αισιοδοξία ότι σύντομα τα όποια προβλήματα δημιουργήθηκαν θα αποτελούν παρελθόν.
Με τιμή,
Νικόλας Παπαιωάννου”.