Silver Moon.
Open Deck SPA, Silver Moon. Images are intended as a general reference. Features, materials, finishes and layout may be different than shown.

ΕΡΕΥΝΑ: Κρουαζιέρες “ψηφίζουν” οι Millennials

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ενώ οι Baby Boomers εξακολουθούν να προκαλούν τη μεγαλύτερη ζήτηση για κρουαζιέρες, τελευταία η κρουαζιέρα φαίνεται να εξελίσσεται στο αγαπημένο είδος διακοπών και των Millennials, με το ποσοστό που την επιλέγουν να αυξάνεται σταθερά τα τελευταία τρία χρόνια, σύμφωνα με την έκθεση “Global Travel Profiles”, που συνέταξε η YouGov.

Σύμφωνα με την επικεφαλής του ταξιδιωτικού τομέα της YouGov, αυτή η αλλαγή στις ταξιδιωτικές προτιμήσεις έχει κρίσιμες συνέπειες για τους φορείς κρουαζιέρας, τους ταξιδιωτικούς πράκτορες και τους προορισμούς.

“Με τους Baby Boomers να συνεχίζουν να κυριαρχούν σε αριθμό και αγοραστική δύναμη”, σημειώνει η Eva Stewart, “η προσαρμογή των παροχών εμπειριών και των στρατηγικών μάρκετινγκ ώστε να ευθυγραμμίζονται με τις επιθυμίες αυτής της γενιάς είναι υψίστης σημασίας για τη διαρκή επιτυχία στον κλάδο της κρουαζιέρας”.

Ταυτόχρονα, η κα. Stewart υπογραμμίζει τη διπλή έμφαση στη δέσμευση, τόσο της Gen X, όσο και των Millennials, προσφέροντας πακέτα και εμπειρίες που ανταποκρίνονται στις μοναδικές αξίες και φιλοδοξίες τους.

“Για τη Gen X και τους Millennials, οι κρουαζιέρες με βιωματική προσέγγιση, δηλαδή προσφέροντας εμπειρίες που μπορούν να μοιραστούν, να αξιοποιηθούν στο Instagram ή να επικεντρωθούν στην οικογένεια, έχουν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να κατακτήσουν αυτές τις αναπτυσσόμενες αγορές”.

Η ζήτηση από τους ταξιδιώτες της γενιάς X δεν φαίνεται να έχει αυξηθεί μετά την πανδημία, αλλά έχει παραμένει σταθερή και βρίσκεται στην τρίτη θέση μεταξύ των ηλικιακών δημογραφικών ομάδων.

Τα δεδομένα συλλέχθηκαν από 13.440 ενήλικες στις ΗΠΑ μεταξύ Δεκεμβρίου 2020 και Ιανουαρίου 2024.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *