Photo by Magic K on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Οι νεότεροι ταξιδιώτες δεν είναι πιστοί σε κάποια αεροπορική εταιρία | Οι on time αναχωρήσεις σημείο αναφοράς

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Χάσμα γενεών παρατηρείται στον τρόπο με τον οποίο παράγοντες όπως τα δρομολόγια, οι επιλογές προορισμού, οι διαταραχές και οι καθυστερήσεις επηρεάζουν την αφοσίωση των ταξιδιωτών στις αεροπορικές εταιρίες και τις συνήθειες κρατήσεων, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της OAG, “Αφοσίωση και Αναστάτωση: η νέα εποχή των ταξιδιών”.

Η έρευνα, η οποία περιλαμβάνει πληροφορίες από 2.000 ταξιδιώτες ηλικίας από 18 έως άνω των 60 ετών, δείχνει ότι ενώ οι μεγαλύτεροι σε ηλικία ταξιδιώτες παραμένουν σε μεγάλο βαθμό πιστοί στην αεροπορική εταιρία που επιλέγουν, οι νεότερες γενιές είναι πιο πιθανό να επιλέξουν αερομεταφορέα με βάση το κόστος και τις έγκαιρες αναχωρήσεις πτήσεων.

Κατά το περασμένο έτος, οι Baby Boomers παρέμειναν οι πιο πιστοί στις αεροπορικές εταιρίες, με μόνο το 15% να αλλάζει εταιρία. Στο άλλο άκρο του φάσματος, οι Millennials είναι οι λιγότερο πιστοί στη μάρκα, με 47% να αλλάζουν αεροπορική εταιρία. Όσον αφορά το κόστος, η Gen Z (77%) είναι πιο πιθανό να αλλάξει προτιμήσεις σε αεροπορική εταιρία προκειμένου να βρει πτήσεις που ταιριάζουν στον προϋπολογισμό της, ακολουθούμενη από την Gen X (69%), τους Millennials (59%) και τους Baby Boomers (47%).

Η έγκαιρη εξυπηρέτηση παίζει επίσης καθοριστικό ρόλο στην αφοσίωση, καθώς το 36% όλων των ταξιδιωτών δηλώνει ότι είναι ο υπ’ αριθμόν ένα λόγος για τη συνεχή αφοσίωσή τους στον προτιμώμενο αερομεταφορέα. Η OAG διαπίστωσε ότι, όταν οι επιλογές κόστους και προγράμματος είναι σχετικά ίσες, η ακρίβεια στις αναχωρήσεις είναι το μεγαλύτερο διαφοροποιητικό στοιχείο, με το 82% όλων των ταξιδιωτών -και το 91% της Gen Z- να δηλώνουν ότι οι επιδόσεις στην ακριβή ώρα επηρεάζουν την πτήση και/ή την αεροπορική εταιρία με την οποία κάνουν κράτηση.

Άλλες προτιμήσεις των ταξιδιωτών που επηρεάζουν την αφοσίωσή τους σε κάποιον αερομεταφορέα περιλαμβάνουν:

-Το καθεστώς και τα προγράμματα συχνών πτήσεων ισοβαθμούν με την απόδοση στην εγκυρότητα των αναχωρήσεων πτήσεων ως ο υπ’ αριθμόν ένα λόγος για τον οποίο το 25% των Baby Boomers παρέμειναν πιστοί σε μια εταιρία.
-Τριάντα τέσσερα τοις εκατό των Baby Boomers και 46% της Gen Z έχουν αλλάξει την προτίμησή τους για να έχουν πρόσβαση σε περισσότερα δρομολόγια και επιλογές προορισμών.
-Τριάντα επτά τοις εκατό του συνόλου των ταξιδιωτών άλλαξαν την αφοσίωσή τους στην αεροπορική εταιρία λόγω του ότι βίωσαν σημαντικές καθυστερήσεις ή ακυρώσεις τον τελευταίο χρόνο. Οι Millennials επηρεάστηκαν περισσότερο, με 42% να αλλάζουν την αφοσίωσή τους στην αεροπορική εταιρεία λόγω σημαντικής καθυστέρησης ή ακύρωσης.
-Όσον αφορά τον αντίκτυπο στο περιβάλλον, οι Millennials ( 20%) έχουν ως κύριο γνώμονα τη βιωσιμότητα κατά την επιλογή πτήσεων, σε σύγκριση με τους Baby Boomers (1%).

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *