©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΕΡΕΥΝΑ: Προτεραιότητα τα ταξίδια για τους Γερμανούς | Τα προτιμούν από τα αγαθά

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι Γερμανοί τείνουν να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για ταξίδια κι εμπειρίες απ’ ότι για υλικά αγαθά, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Mastercard, η οποία αποκαλύπτει εν τω μεταξύ ότι, σχεδόν οι μισοί από τους συμμετέχοντες θα ήθελαν να ταξιδεύουν συχνότερα.

Η έρευνα δείχνει μια προτίμηση στις εμπειρίες έναντι των υλικών αγαθών, με το 29% των ερωτηθέντων να προτιμούν τις εμπειρίες και το 23% να θεωρούν ότι η αποταμίευση για εμπειρίες αποτελεί σημαντικό μέρος του οικονομικού τους σχεδιασμού.

Σύμφωνα με την έρευνα, το 82% των ερωτηθέντων στη Γερμανία σκοπεύουν να δαπανήσουν τουλάχιστον τα ίδια ή περισσότερα χρήματα για εμπειρίες το 2024 από ό,τι πέρυσι. Ενώ, σε ποσοστό 46% να ταξιδέψουν περισσότερο φέτος απ’ ό,τι το 2023.

Δημοφιλείς οι οικογενειακές εκδρομές

Το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων (26%) σχεδιάζουν να αφιερώσουν περισσότερο χρόνο σε οικογενειακές εκδρομές, όπως τα λούνα παρκ, ενώ οι υπαίθριες δραστηριότητες, όπως η πεζοπορία ή η ποδηλασία, προτιμώνται από το 23% των Γερμανών.

Οι εκδρομές γαστρονομικού χαρακτήρα, όπως επισκέψεις σε εστιατόρια, μαθήματα μαγειρικής ή γευσιγνωσία κρασιού, καθώς και η παρακολούθηση live μουσικών παραστάσεων και οι προσφορές ευεξίας, προσελκύουν το 21% των Γερμανών.

Πολλοί άνθρωποι (29%) προτιμούν εμπειρίες από υλικά αγαθά. Για ένα επιπλέον 27%, οι εμπειρίες και τα υλικά αγαθά έχουν την ίδια αξία, ενώ σε ποσοστό  39% οι Γερμανοί προτιμούν τις αγορές υλικών αγαθών.

Αυξημένες οι δαπάνες για εμπειρίες 

Τα στοιχεία του Οικονομικού Ινστιτούτου της Mastercard επιβεβαιώνουν την αυξανόμενη τάση να ξοδεύονται περισσότερα χρήματα σε εμπειρίες. Στην Ευρώπη, το μερίδιο των δαπανών για δραστηριότητες όπως ταξίδια ή επισκέψεις σε εστιατόρια αυξήθηκε από 19% το 2019 σε 22% το 2023. Ωστόσο, οι δαπάνες για υλικά αγαθά παρέμειναν σταθερές.

Είναι ενδιαφέρον ότι για το 48% των Γερμανών είναι ιδιαίτερα σημαντικό οι δραστηριότητες αναψυχής να είναι φιλικές προς την οικογένεια. Το ποσοστό αυτό είναι υψηλότερο από ό,τι σε πολλές άλλες ευρωπαϊκές χώρες, με μόνο την Ιρλανδία (52%) και την Κύπρο (51%) να δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στη φιλικότητα προς την οικογένεια.

Η έρευνα διεξήχθη σε περισσότερες από 20 χώρες, κυρίως στην Ευρώπη, σε συνολικά 16.141 άτομα, ενώ στη Γερμανία πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 1.005 ατόμων.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *