Photo by Rob Wilson on Unsplash

ΕΡΕΥΝΑ: Σε πτώση ο αριθμός των επαγγελματικών ταξιδιών των Γερμανών, σε άνοδο η διάρκεια

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι Γερμανοί καταναλωτές πραγματοποιούν λιγότερα, αλλά μεγαλύτερης διάρκειας επαγγελματικά ταξίδια, όπως διαπιστώνει η νέα έρευνα της γερμανικής Ένωσης Επαγγελματικών Ταξιδιών VDR.

Η μέση διάρκεια των επαγγελματικών ταξιδιών είναι πλέον δύο έως τρεις ημέρες, σε όλες τις εταιρίες στη Γερμανία, σύμφωνα με την VDR. Ωστόσο, σημαντική αύξηση παρατηρείται στον όγκο των επαγγελματικών ταξιδιών.

Σύμφωνα με την αντιπρόεδρο της VDR, Inge Pirner, οι προσδοκίες για περαιτέρω ανοδική τάση είναι περιορισμένες, εξαιτίας των εξελίξεων με την άνοδο των τιμών και των πολιτικών πεδίων έντασης, που θα επηρεάσουν μακροπρόθεσμα τον κλάδο.

Περισσότερα ταξίδια για τους εργαζόμενους των μεγάλων εταιριών

Σύμφωνα με την VDR, οι εταιρίες πραγματοποιούν σήμερα όλο και περισσότερα επαγγελματικά ταξίδια μεγαλύτερης διάρκειας, προκειμένου να εξοικονομήσουν κόστος, ιδίως κόστος μεταφοράς. Η διάρκεια των επαγγελματικών ταξιδιών το 2022 ήταν κατά μέσο όρο 2,4 ημέρες για όλα τα μεγέθη εταιριών. Σύμφωνα με την έρευνα, οι εργαζόμενοι σε εταιρίες με περισσότερους από 1.500 υπαλλήλους ταξίδεψαν περισσότερο, με ένα στα τέσσερα επαγγελματικά τους ταξίδια να διαρκεί τέσσερις ή περισσότερες ημέρες, από ένα στα πέντε πέρυσι.

Λιγότερα ημερήσια ταξίδια

Το 2022, σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας για τα επαγγελματικά ταξίδια, μόνο το 45% των ταξιδιών, σε όλα τα μεγέθη εταιριών, πραγματοποιήθηκαν χωρίς διανυκτέρευση. Συγκριτικά, το μερίδιο των ημερήσιων ταξιδιών μεταξύ των μικρομεσαίων επιχειρήσεων κορυφώθηκε στο 70% το 2019.

Στο πλαίσιο της μεγαλύτερης διάρκειας των ταξιδιών, παρατηρήθηκε σαφής άνοδος των διανυκτερεύσεων στο εξωτερικό -αυτές υπερδιπλασιάστηκαν, σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Αλλά και τ καταλύματα στη Γερμανία κατέγραψαν σχεδόν διπλάσιο αριθμό επιχειρηματικών διανυκτερεύσεων.

Αλλαγή… κατεύθυνσης

Ωστόσο, δεν αλλάζει μόνο η διάρκεια, αλλά και οι προορισμοί των επαγγελματιών ταξιδιωτών. Για παράδειγμα, η προτεραιότητα σε γειτονικές χώρες, όπως η  Ελβετία και η Αυστρία έχει αυξηθεί σημαντικά. Ενώ, από την άλλη, οι ΗΠΑ και η Κίνα έχουν χάσει τη θέση τους ως προτιμώμενοι προορισμοί για επαγγελματικά ταξίδια.

Η απομόνωση της Κίνας κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά και οι αυστηροί περιορισμοί στην είσοδο στις ΗΠΑ έχουν αφήσει το στίγμα τους. Το Ηνωμένο Βασίλειο, το οποίο αποχώρησε από την ΕΕ, είδε επίσης μείωση στα επαγγελματικά ταξίδια -ιδίως από τις μεγαλύτερες γερμανικές εταιρίες. Ενώ, η Ρωσία έχει εξαφανιστεί από το πεδίο ενδιαφέροντος. Εν τω μεταξύ, σε νέα “δύναμη” εξελίσσεται η Ινδία.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *