Booking

ΈΡΕΥΝΑ: Τα μερίδια των ΟΤΑ στην Ευρώπη|Στο 40% οι ακυρώσεις πριν την άφιξη

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ένας στους τέσσερις πελάτες του ξενοδοχείου ακυρώνει την κράτησή του πριν από την προγραμματισμένη διαμονή στο ξενοδοχείο.

Η τάση αυτή προκαλεί προβλήματα στους ξενοδόχους που δεν μπορούν να προβλέψουν με ακρίβεια τη διαθεσιμότητά τους στα δωμάτια και στα τμήματα διαχείρισης εσόδων.

Αυτό είναι ένα από τα βασικά ευρήματα μιας μεγάλης μελέτης που πραγματοποίησε η D-Edge, η τεχνολογική ξενοδοχειακή ομάδα που ανήκει στην Accor και περιλαμβάνει τις πλατφόρμες AvailPro και FastBooking.

Η εταιρεία ανέλυσε την απόδοση της ηλεκτρονικής διανομής περισσότερων από 200 διαφορετικών καναλιών για 680 ακίνητα στην Ευρώπη, συνδέοντας τα δεδομένα κάθε χρόνο μεταξύ 2014 και 2018.

Τα στοιχεία της έρευνας

Ο μέσος ρυθμός ακύρωσης το 2014 ήταν 32,9% και αυξήθηκε σε 39,6% το 2018, ενώ το 2017 ήταν 41,3%.

Η Booking Holdings  (ιδιοκτήτρια της Booking.com) έχει το υψηλότερο ποσοστό ακύρωσης των OTAs, που έφτασε στο 50% το 2018 και σημειώνει αύξηση κατά 6,4% σε διάστημα τεσσάρων ετών.

Ο όμιλος Expedia (Hotels.com και Expedia) είναι σημαντικά χαμηλότερα στο 26,1% το 2018, αλλά εξακολουθεί να αυξάνεται κατά 6% από το 2014.

Οι ακυρώσεις σε απευθείας κρατήσεις είναι χαμηλότερες στο 18,2%.

Η έκθεση από την D-Edge αναφέρει:

«Οι επισκέπτες έχουν συνηθίσει να έχουν δωρεάν τις πολιτικές ακύρωσης που έχουν γίνει δημοφιλείς.

Υπάρχουν και άλλοι παράγοντες, που εμπλέκονται στην αύξηση του ποσοστού ακύρωσης, αλλά πιστεύουμε ότι κανένας δεν είναι τόσο διαδεδομένος όσο η αυξημένη συμπεριφορά των ελεύθερων ακυρώσεων».

Τα ξενοδοχεία παροτρύνονται να προτιμούν μη επιστρεφόμενα ποσά με τους ΟΤΑ ή να διασφαλίζουν ότι τα εργαλεία διαχείρισης των καναλιών τους μπορούν να ανατροφοδοτήσουν ακυρωμένες κρατήσεις σε πραγματικό χρόνο.

Τα δεδομένα στις κρατήσεις

Η Booking Holdings, σύμφωνα με την έκθεση, έχει ποσοστό 48,3% στις διαδικτυακές κρατήσεις και κατέχει το 68% όλων των πωλήσεων που προέρχονται από OTAs.

Αυτός ο αριθμός αυξάνεται μόνο κατά 4,3% σε σχέση με την περίοδο 2014-2018 και μειώνεται από το ανώτατο όριο του, στο 52,2%, του 2016.

Οι άμεσες πωλήσεις σε ιστότοπους ξενοδοχείων μειώθηκαν κατά 6,3% κατά την ίδια περίοδο, αλλά έχουν αρχίσει να κερδίζουν έδαφος τα τελευταία χρόνια, λέει ο D-Edge.

-hotel

Η μέση τιμή κράτησης και η διάρκεια διαμονής

Ο όμιλος Hotelbeds έχει και τον υψηλότερο μέσο χρόνο ολοκλήρωσης των κρατήσεων, αλλά και μέση τιμή κράτησης των ενδιάμεσων καναλιών.

Στην περίπτωση του χρόνου κρατήσεων, ήταν σημαντικά υψηλότερος από τους άλλους παρόχους σε 60 ημέρες και σχεδόν διπλάσιος από τους υπόλοιπους παροχείς κρατήσεων (35).

Τα έσοδα από τις άμεσες κρατήσεις του διαδικτύου ανέρχονται στο maximum στα € 454, με τη  Hotelbeds να βρίσκεται στα € 422.

Οι Booking Holdings  και η Group Expedia ήταν στα €339 και € 342, αντίστοιχα, το 2018.

Η Hotelbeds Group έχει επίσης μικρό προβάδισμα, όσον αφορά τη διάρκεια διαμονής σε σχέση με άλλα κανάλια σημειώνοντας κατά μέσο όρο 2,75 ημέρες.

dedge

Νέα προοπτική

Φαίνεται, ότι είναι απίθανο να υπάρξει προσαρμογή ή αντιστροφή στον έλεγχο των OTAs πάνω στο τοπίο διανομής ξενοδοχείων.

Οποιαδήποτε αλλαγή θα προκύψει μόνο εάν άλλα brands όπως η Google ή το Airbnb, καταφέρουν να διαταράξουν περισσότερο τον ξενοδοχειακό τομέα.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *