Photo by Kampus Production on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Tο κόστος διαβίωσης δεν… αγγίζει τους ταξιδιώτες μέσης ηλικίας στο Ην. Βασίλειο

ΜΕΛΕΤΕΣ ΜΟΝΕΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι ανησυχίες για το κόστος διαβίωσης δεν επηρεάζουν τον προϋπολογισμό των ταξιδιωτών μέσης ηλικίας στο Ην. Βασίλειο, με ένα μικρό μόνο ποσοστό (12%) να εξετάζει το ενδεχόμενο οικονομικών εκδρομών, αποκαλύπτει νέα έρευνα.

Ο μέσος ταξιδιωτικός προϋπολογισμός για τους ταξιδιώτες άνω των 50 ετών βρέθηκε να είναι “υγιής” γύρω στις 3.357 λίρες ανά άτομο, σύμφωνα με την έρευνα, η οποία διεξήχθη από τις τουριστικές επωνυμίες Contiki, Costsaver, Trafalgar, Insight Vacations και Luxury Gold της The Travel Corporation (TTC), σε περισσότερους από 1.000 πελάτες οργανωμένων εκδρομών.

Οι ταξιδιώτες μέσης ηλικίας προτιμούν επίσης τις εκδρομές υψηλής ποιότητας, με περισσότερους από τους μισούς να σκέφτονται μια εκδρομή που περιλαμβάνει πολλές παροχές και ξενοδοχεία τεσσάρων-πέντε αστέρων.

Από αυτούς που συμμετείχαν στην έρευνα, το 65% δήλωσε ότι οι οργανωμένες εκδρομές απαλλάσσουν από την ταλαιπωρία του σχεδιασμού των διακοπών και περισσότεροι από τους μισούς υποστήριξαν ότι βοηθούν στον αποτελεσματικό, ταξιδιωτικό προϋπολογισμό. Ενώ, το 46% δήλωσε ότι θεωρεί τους διοργανωτές εκδρομών ως τους πλέον ειδικούς. Αυτή η επιθυμία για ευκολία και απλότητα εξακολουθεί να είναι ένας βασικός παράγοντας πώλησης για τις περιηγήσεις, σε σχέση με τις διακοπές με προσωπική ξενάγηση.

Οι διακοπές all-inclusive είναι η επόμενη κορυφαία επιλογή, την οποία εξετάζει το 46%, όπως και τις περιηγήσεις.

Τα ευρήματα υποδηλώνουν ότι οι δύο διαφορετικοί τύποι διακοπών μπορούν να έχουν απήχηση στον ίδιο πελάτη. Αυτό αποτελεί πλεονέκτημα για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες που μπορούν να προσφέρουν τις δύο επιλογές παράλληλα, ακόμη περισσότερο γνωρίζοντας ότι πάνω από το ήμισυ αυτού του κοινού (52%) είναι πιθανό να επηρεαστεί στην αγορά διακοπών από την ανάγνωση ενός ταξιδιωτικού φυλλαδίου.

Εκδρομές σε αξιοθέατα και σε προορισμούς της “bucket list”

Σχεδόν τα τρία τέταρτα (72%) των ταξιδιωτών δίνουν προτεραιότητα σε περιηγήσεις στα αξιοθέατα ή σε περιηγήσεις της λίστας με τα αγαπημένα τους σχέδια για τους επόμενους 12 μήνες και περισσότεροι από τους μισούς (59%) επιθυμούν να εξερευνήσουν μέρη στα οποία κανονικά δεν θα ταξίδευαν μόνοι τους. Επιπλέον, το 51% είναι “σημαντικά πιο πιθανό” να εξετάσει εξειδικευμένες εκδρομές, σε σχέση με τους νεότερους ταξιδιώτες.

Οι ταξιδιώτες άνω των πενήντα ετών εξετάζουν επίσης περισσότερες από πέντε τοποθεσίες κατά μέσο όρο ανά περιοδεία, με την Ευρώπη να είναι η προτιμώμενη περιοχή.

Η μελέτη διαπίστωσε ότι το 65% των άνω των 50 ετών σχεδιάζουν τα ταξίδια τους με τον/την σύντροφό τους, ενώ μόνο ένας μικρός αριθμός (16%) σκέφτεται να ταξιδέψει μόνος του.

Προγραμματίζουν τις εκδρομές τους κυρίως διαδικτυακά μέσω των ιστοσελίδων των ταξιδιωτικών πρακτόρων (63%).

Ωστόσο, η προσωπική εμπειρία εξακολουθεί να εκτιμάται ιδιαίτερα, καθώς το 28% δηλώνει ότι οι επισκέψεις σε ταξιδιωτικά γραφεία επηρέασαν τις αποφάσεις τους για κρατήσεις.

Η ευρύτερη μελέτη που περιλάμβανε όλες τις ηλικιακές ομάδες από 18 ετών και άνω διαπίστωσε επίσης ότι οι άνθρωποι επιθυμούν να κλείσουν την εκδρομή τους σύντομα, με το 61% να επιθυμεί να το κάνει μέσα σε διάστημα  έξι μηνών από το ταξίδι ή νωρίτερα, ενώ το 55% επιθυμεί να ταξιδέψει μέσα στους επόμενους 12 μήνες.

Οι προκαταβολές είναι επίσης καθοριστικής σημασίας, με το 70% των ατόμων που κάνουν βραχυπρόθεσμες κρατήσεις να προτιμούν να πληρώσουν προκαταβολή για να κάνουν κράτηση και να καταβάλουν τα υπόλοιπα αργότερα.

Η μελέτη πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 1.061 συμμετεχόντων, με το 79% να είναι ηλικίας άνω των 50 ετών.

Σε δηλώσεις της η διευθύνουσα σύμβουλος των τουριστικών brands της TTC για την περιοχή της Ευρώπης Μέσης Ανατολής και Αφρικής, Kelly Jackson, είπε: “Προσπαθούμε να δημιουργήσουμε την πιο ενημερωμένη και ευρηματική κοινότητα πρακτόρων στον κλάδο και συνεχίζουμε να εντοπίζουμε τρόπους για την καλύτερη υποστήριξη των συνεργατών μας. Αυτή η ολοκληρωμένη, ετήσια μελέτη καταδεικνύει τι αναζητούν οι χιλιάδες ταξιδιώτες της TTC από την ταξιδιωτική τους εμπειρία και θα χρησιμεύει ως πλεονέκτημα για τους συμβούλους, εξοπλίζοντάς τους με τις γνώσεις που χρειάζονται για να προβούν στην πώληση”.

Σύμφωνα με την κα. Jackson, πέρα από τη γνώση των εσωτερικών και εξωτερικών χαρακτηριστικών κάθε μάρκα, η κατανόηση του συναισθήματος των ταξιδιωτών και των σκέψεων αγοράς είναι κρίσιμες πληροφορίες που οι πράκτορες χρειάζονται για να αντιστοιχίσουν προσωπικά κάθε ταξιδιώτη με την κατάλληλη ταξιδιωτική εμπειρία γι’ αυτόν -από υψηλής ποιότητας έως οικονομικής αξίας, πολυτέλειας ή ειδικού ενδιαφέροντος.

Tagged

1 σχόλιο στο “ΕΡΕΥΝΑ: Tο κόστος διαβίωσης δεν… αγγίζει τους ταξιδιώτες μέσης ηλικίας στο Ην. Βασίλειο

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *