Expedia: Στρατηγική τριών επιπέδων και μία νέα, καινοτόμα, τεχνολογική πλατφόρμα

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μία νέα στρατηγική τριών επιπέδων που έχει σχεδιαστεί για να εξυπηρετεί τους συνεργάτες του, τους ταξιδιώτες και τον κλάδο, συμπεριλαμβανομένης μιας νέας τεχνολογικής πλατφόρμας με την ονομασία Expedia Group Open World και ενός συστήματος που ανταμείβει τα ξενοδοχεία για την παροχή καλύτερης εμπειρίας στους επισκέπτες, παρουσίασε ο όμιλος Expedia.

“Περάσαμε τα τελευταία δύο χρόνια επαναπροσδιορίζοντας τις δυνατότητές μας και αποφασίσαμε ότι ήρθε η ώρα για μια αναγκαία αλλαγή. Αντί για μια αγορά που έχει γίνει εμπόρευμα γύρω από την τιμή, οραματιζόμαστε έναν κόσμο όπου οι ταξιδιώτες εξυπηρετούνται με την κατάλληλη επιλογή για τις ανάγκες τους, με διαφάνεια γύρω από την αξία και τις προσδοκίες. Είμαστε ενθουσιασμένοι που μοιραζόμαστε τους τρόπους με τους οποίους το κάνουμε αυτό πραγματικότητα”, είπε ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Peter Kern.

Expedia Group Open World

Η τεχνολογική πλατφόρμα Expedia Group Open World θα αξιοποιεί και θα διαθέτει στην αγορά προϊόντα και υπηρεσίες από συνεργάτες κάθε μεγέθους.

Περιέχει μια ολόκληρη σουίτα ηλεκτρονικού εμπορίου, με στοιχεία όπως πληρωμές, πρόσληψη απάτης, συνομιλίες, κ.ο.κ., τα οποία οι συνεργάτες θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να ενισχύσουν την επιχείρησή τους. Είναι, επίσης, σχεδιασμένη για όποιον θέλει να εισέλθει στην ταξιδιωτική βιομηχανία.

“Είτε είστε μια τράπεζα με πρόγραμμα ανταμοιβών, είτε μια αεροπορική εταιρία που θέλει να επεκτείνει την προσφορά της, είτε ένας ειδικός ταξιδιωτικός πράκτορας που επικεντρώνεται σε ταξιδιώτες που δεν εξυπηρετούνται επαρκώς, είτε ένας influencer του TikTok, που βοηθάει τον κόσμο να ονειρευτεί τον επόμενο προορισμό του, αν θέλετε να δραστηριοποιηθείτε στον ταξιδιωτικό τομέα, η πλατφόρμα Open World μπορεί να βοηθήσει οποιονδήποτε να το επιτύχει”, υπογράμμισε ο κ. Kern.

“Βοηθώντας όλους να επωφεληθούν από την τεχνολογία και την προσφορά μας, το Open World θα δώσει τη δυνατότητα στους νέους και υφιστάμενους συνεργάτες μας να ευδοκιμήσουν στην ταξιδιωτική αγορά με μια σειρά λύσεων προσαρμοσμένων στις ανάγκες τους, οι οποίες θα τροφοδοτούνται από τις τεράστιες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής εκμάθησης που διαθέτουμε”, είπε από την πλευρά του Rathi Murthy, επικεφαλής τεχνολογίας του ομίλου Expedia.

Νέα στοιχεία βελτιώνουν τον σχεδιασμό των ταξιδιών

Επιπλέον, ο όμιλος Expedia παρουσίασε τρία νέα στοιχεία που έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύσουν την εμπιστοσύνη στην εμπειρία των ταξιδιωτικών αγορών και κρατήσεων.

Τα στοιχεία αυτά περιλαμβάνουν την επέκταση των Trip Boards, τα οποία χρησιμεύουν ως βάση για όλα τα μέρη του ταξιδιού, συμπεριλαμβανομένων των ξενοδοχείων, των δραστηριοτήτων και των πτήσεων, σε περισσότερες κατηγορίες προϊόντων. Τα Trip Boards, που ήδη λειτουργούν στη Vrbo, θα εισαχθούν αυτό το καλοκαίρι στην Expedia.

Εν τω μεταξύ, η υπηρεσία έξυπνων αγορών θα διευκολύνει τους ταξιδιώτες να συγκρίνουν και να αποφασίζουν μεταξύ ενός ευρύτερου φάσματος επιλογών που εμφανίζονται στην επιφάνεια, όπως αναβαθμίσεις δωματίων ξενοδοχείων, ώρες πτήσεων, ενδιάμεσες στάσεις και επιλογή θέσεων, παρέχοντας στους ταξιδιώτες μεγαλύτερη διαφάνεια στην αγορά τους και στους συνεργάτες περισσότερες ευκαιρίες για πρόσθετα έσοδα.

Πριν από ένα χρόνο, ο όμιλος Expedia ανανέωσε το κύριο εμπορικό σήμα του, το Expedia.com, με μια ενημερωμένη εφαρμογή και ιστοσελίδα, ενοποιημένες ροές κρατήσεων, λειτουργίες σχεδιασμού ταξιδιών, δέσμες προϊόντων, ασφάλιση και πολλά άλλα. Αυτές οι προσπάθειες, καθώς και οι πρόσφατες ανακοινώσεις συνδέονται με τη δήλωση του Kern για την πρόθεσή του να καταστήσει τον όμιλο Expedia “την καλύτερη πλατφόρμα ταξιδιωτικής τεχνολογίας στον κόσμο”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *