fti-touristik

FTI: Διαμονή μακράς διάρκειας στην Τυνησία με λιγότερα από 640 ευρώ το Χειμώνα | Νέες προτάσεις, σταθερές τιμές και διευρυμένο χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων τον Χειμώνα 2023-24

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Έντονες ταξιδιωτικές εμπειρίες, νέοι προορισμοί και μεγαλύτερη ποικιλία προσφορών περιμένει τους πελάτες του FTI τον χειμώνα 2023/24, οπότε ο κορυφαίος, γερμανικός tour operator περιμένει μεγαλύτερη ζήτηση από ποτέ, όπως χαρακτηριστικά σημειώνει ο νέος διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Karl Markgraf.

Ένα διευρυμένο χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων, βέλτιστες αεροπορικές συνδέσεις και νεοσχεδιασμένα κυκλικά ταξίδια σε όλο τον κόσμο χαρακτηρίζουν το πρόγραμμα του FTI για τη χειμερινή περίοδο. Ήδη, παρατηρείται ιδιαίτερη ζήτηση για μακρινά ταξίδια, κυρίως στην Ταϊλάνδη, αλλά και στις ΗΠΑ, τη Νότια Αφρική, το Μεξικό και τις Μαλδίβες. Οι διακοπές στην Αίγυπτο και τη Γερμανία είναι επίσης δημοφιλείς στους ταξιδιώτες.

Επίσης, υψηλή ζήτηση αναμένεται για τις μακροχρόνιες διαμονές, που ήταν το θέμα συζήτησης τον περασμένο χειμώνα, λόγω της αύξησης του κόστους θέρμανσης στη Γερμανία. Έτσι, ο FTI προσφέρει μεγάλες εκπτώσεις για παραθεριστές μακράς διάρκειας στην Αίγυπτο, το Μαρόκο, την Τυνησία, τα Η.Α.Ε., την Τουρκία, τις Βαλεαρίδες Νήσους, τα Κανάρια Νησιά και την Κύπρο.

Ειδικά στην Τυνησία προσφέρεται έκπτωση έως και 30% επί της τιμής του ξενοδοχείου για διαμονή 21 διανυκτερεύσεων και άνω. Μάλιστα, η χαμηλότερη ημερήσια τιμή ισχύει για το πεντάστερο ξενοδοχείο Iberostar Kuriat Palace, στο Μοναστήρι της Τυνησίας, με το κόστος για διαμονή 21 ημερών, σε δίκλινο δωμάτιο, με ημιδιατροφή και πτήση από τη Γερμανία να ανέρχεται σε 639 ευρώ το άτομο, που αντιστοιχεί σε 31 ευρώ ανά ημέρα.

Για τους λάτρεις της Αιγύπτου, ο tour operator προσφέρει μία επιλογή από περίπου 260 καταλύματα τον χειμώνα και 218 πτήσεις την εβδομάδα από 16 γερμανικά αεροδρόμια.

Για το Μαρόκο, από την άλλη, χάρη στις νέες συνδέσεις της Condor, οι πελάτες του FTI έχουν στη διάθεσή τους απευθείας πτήσεις από τη Φρανκφούρτη, το Ντίσελντορφ, το Αμβούργο, το Βερολίνο και το Μόναχο προς το Αγκαντίρ.

Επίσης, προσφέρει νέους συνδυασμούς ξενοδοχείων στη Γκραν Κανάρια, ενώ για όσοι αναζητούν “διαμάντια” διακοπών πέρα από  mainstream προορισμούς, στη διάθεσή τους είναι η Μαδέρα, η Γκόμερα και το Λανζαρότε, καθώς και η Μάλτα.

Σταθερές οι τιμές

Ο Karl Markgraf έχει καλά νέα στο… μανίκι του σχετικά με τις τάσεις των τιμών, οι οποίες γενικές γραμμές θα παραμείνουν σταθερές την ερχόμενη χειμερινή περίοδο. Σύμφωνα με τον κ. Markgraf, όσοι θέλουν να εξοικονομήσουν επιπλέον χρήματα, καλό είναι να κάνουν έγκαιρα κράτηση, αφενός για να επωφεληθούν από τη μεγαλύτερη δυνατή ποικιλία και, αφετέρου, από τις εκπτώσεις early bird που φτάνουν έως και το 50%. “Υπάρχουν όμως και πολλοί ακόμη πιθανοί τρόποι εξοικονόμησης χρημάτων: “Για τους ευαίσθητους στο κόστος επισκέπτες, έχουμε καταρτίσει πακέτα με πτήσεις σε πολύ ελκυστικές τιμές με συνεργάτες όπως η SunExpress, η SmartLynx, η Salam Air ή η European Air Charter”, σημειώνει ο επικεφαλής του FTI.

Σύμφωνα με τον ίδιο παρατηρείται η τάση οι ταξιδιώτες να τείνουν προς ξενοδοχεία υψηλότερης ποιότητας, αλλά και all-inclusive διακοπές. Μάλιστα, σε σύγκριση με πέρυσι, οι ταξιδιώτες επιλέγουν οι επισκέπτες μας επιλέγουν ξενοδοχεία τεσσάρων και πέντε αστέρων, αλλά και ξενοδοχείο απευθείας, αφού δεν φαίνονται διατεθειμένοι να κάνουν περικοπές στην τοποθεσία προς όφελος της τιμής.

Όσον αφορά τις κρατήσεις, επανέρχονται οι 100 ημέρες, κατά μέσο όρο, από την κράτηση μέχρι την ημερομηνία του ταξιδιού.

Έχοντας σαν σύνθημά του το “Doing good”, ο όμιλος FTI, δίνει ιδιαίτερη σημασία στη βιωσιμότητα. Έτσι, αφού έχει, ήδη, πιστοποιήσει όλα τα δικά του ξενοδοχεία με το Travelife κατά το προηγούμενο οικονομικό έτος και εκπλήρωσε έναν κατάλογο κριτηρίων βιωσιμότητας που αποτελείται από 163 σημεία, επιδιώκει τώρα την πιστοποίηση Travelife για την, Meeting Point International.

Επίσης, από το 2020, ο FTI δεν χρησιμοποιεί έντυπους εποχιακούς και ετήσιους καταλόγους, εξοικονομώντας πολύτιμους πόρους χαρτιού καθώς και εκπομπές CO2 κατά την εκτύπωση και την παράδοση. Αντ’ αυτού, παρουσιάζει το χαρτοφυλάκιό του online στο FTI TravelMag.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή την περίοδο, η προσοχή του ομίλου επικεντρώνεται και στο rebranding της μάρκας-ομπρέλας MP Hotel.

 

 

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *