© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Γερμανία: Ισχυρές οι κρατήσεις για διακοπές το Καλοκαίρι

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι κρατήσεις για διακοπές παρέμειναν ισχυρές τον Μάιο στη γερμανική, τουριστική αγορά, σύμφωνα με τα τελευταία δημοσιοποιημένα στοιχεία της εταιρίας ερευνών Travel Data + Analytics (TDA).

Οι συνολικές κρατήσεις ξεπέρασαν τον προηγούμενο μήνα κατά 4% και τον Μάιο του 2019 κατά 38%. Ωστόσο, οι τρέχουσες κρατήσεις δεν συμβαδίζουν με τον ισχυρό όγκο του περασμένου έτους (-25%). Αυτό σημαίνει ότι το προβάδισμα σε σχέση με τη θερινή περίοδο του 2022 συνέχισε να μειώνεται -κατά 9 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, έναντι αύξησης των πωλήσεων κατά 22% τώρα. Σε σύγκριση με το καλοκαίρι του 2019, η αύξηση έχει ανέβει στο 3%.

Τον Μάιο του 2023, οι Γερμανοί αντιπροσώπευαν το 78% του μηνιαίου κύκλου εργασιών και έκλειναν κυρίως ταξίδια διακοπών για το καλοκαίρι (Ιούνιος-Αύγουστος: 47%) και το φθινόπωρο (Σεπτέμβριος/Οκτώβριος: 21%). Το 10% αντιστοιχούσε σε κρατήσεις της τελευταίας στιγμής με βραχυπρόθεσμες αναχωρήσεις τον Μάιο. Οι Γερμανοί πολίτες έκλεισαν καλοκαιρινές διακοπές για περίπου 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ τον Μάιο -το 41% από αυτές online στις ταξιδιωτικές πύλες των tour operators και των online ταξιδιωτικών πρακτορείων (OTA).

Στις βραχυπρόθεσμες κρατήσεις, το διαδικτυακό μερίδιο αυξάνεται δυσανάλογα. Συνολικά, ωστόσο, οι πωλήσεις των ταξιδιωτικών γραφείων αποδεικνύονται το ταχύτερα αναπτυσσόμενο τμήμα φέτος στο τρέχον επίπεδο κρατήσεων: Στα ταξιδιωτικά γραφεία, οι καλοκαιρινές πωλήσεις έχουν αυξηθεί κατά 25% σε ετήσια βάση μέχρι σήμερα, και κατά 10% στις διαδικτυακές πωλήσεις ταξιδιών.

Αθροιστικά, η τρέχουσα θερινή περίοδος παρουσιάζει 22% αύξηση στις πωλήσεις σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, στο τέλος Μαΐου 2023. Δεδομένου ότι οι μηνιαίες εισπράξεις από τις πωλήσεις έχουν υποχωρήσει από τον Απρίλιο κάτω από το επίπεδο του προηγούμενου έτους, η αύξηση σε σχέση με τη θερινή περίοδο του 2022 είναι εμφανώς μειωμένη περαιτέρω. Το περυσινό καλοκαίρι είχε ξεκινήσει με καθυστέρηση λόγω του κορωνοϊού και παρουσίασε εξαιρετικά υψηλή βραχυπρόθεσμη επιχειρηματική δραστηριότητα.

Οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε σύγκριση με το επίπεδο πριν από την πανδημία, το 2019, σε ποσοστό 3% στο τρέχον επίπεδο κρατήσεων (+2 ποσοστιαίες μονάδες, σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα). Ωστόσο, λαμβάνοντας υπόψη το γενικό ποσοστό πληθωρισμού, το επίπεδο του 2019 δεν έχει ακόμη επιτευχθεί.

Όσον αφορά τα άτομα που έχουν κάνει κράτηση, υπάρχει έλλειμα 21%. Πρόκειται κυρίως για τις πρώιμες κρατήσεις για τους φθινοπωρινούς και χειμερινούς μήνες, που δεν έχουν ακόμη αντισταθμιστεί. Εν τω μεταξύ ο αριθμός των ατόμων που έχουν κάνει κράτηση σε μηνιαία βάση, έχει ομαλοποιηθεί.

Για τα ταξίδια της προσεχούς χειμερινής περιόδου 2023/24, η οποία αρχίζει τον μήνα Νοέμβριο, το early bird δείχνει να επιστρέφει. Τον Μάιο του 2023, το 16% των μηνιαίων πωλήσεων οφειλόταν ήδη σε κρατήσεις για διακοπές τους χειμερινούς μήνες. Ένα επιπλέον 6% αντιστοιχούσε στην καλοκαιρινή περίοδο του επόμενου έτους. Στο σύνολό τους, οι αθροιστικές συσσωρευμένες πωλήσεις early bird υπερβαίνουν σημαντικά τόσο το προηγούμενο έτος, όσο και το επίπεδο πριν από την πανδημία του κορωνοϊού σε αυτό το πρώιμο στάδιο.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *