expedia

GfK : Οι Γερμανοί στρέφονται στις online κρατήσεις για διακοπές της τελευταίας στιγμής

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τα online ταξιδιωτικά πρακτορεία φάνηκε να είναι οι κερδισμένοι του προηγούμενου μήνα, καθώς οι Γερμανοί προτίμησαν για την κράτηση των καλοκαιρινών τους διακοπών το διαδίκτυο, με αποτέλεσμα να υπάρξει αύξηση πωλήσεων 8% στην αγορά, σύμφωνα με την τελευταία μηνιαία ανάλυση της GfK.

Η ανάλυση των πωλήσεων από 2.000 αντιπροσώπους ταξιδιωτικών γραφείων, online ταξιδιωτικών πρακτόρων και τουριστικών ιστοσελίδων έδειξε ότι η υψηλή, παρ’ ότι μονοψήφια αύξηση, η οποία ακολουθεί μια πολύ ισχυρή αύξηση 21% τον Απρίλιο, φέρνει μέχρι σήμερα τα συνολικά έσοδα από πωλήσεις για το καλοκαίρι του 2018 στο +14%.

Η καλή άνοδος του 8% τον Μάιο εξέπληξε τους παρατηρητές, που περίμεναν ότι ο συνδυασμός των ανοιξιάτικων διακοπών σε μεγάλο μέρος της χώρας, ο καλός καιρός και το προσεχές Παγκόσμιο Κύπελλο θα μειώσουν τη ζήτηση.

Αυτό που φάνηκε ξεκάθαρα είναι, ότι όσο πιο πολύ πλησιάζει το καλοκαίρι, τόσο περισσότερες είναι online κρατήσεις. Περίπου το 82% της αύξησης του 8% των εσόδων δημιουργήθηκε από πωλήσεις μέσω διαδικτύου.

Σχεδόν το ήμισυ (46,4%) των εσόδων του προηγούμενου μήνα αφορούσε κρατήσεις για τους μήνες Ιούνιο έως Αύγουστο. Ο Ιούνιος είναι ιδιαίτερα σταθερός, δεδομένου ότι οι περισσότερες ανοιξιάτικες διακοπές φέτος ήταν το Μάιο, ο οποίος έκλεισε με σχεδόν 38% αύξηση στις πωλήσεις. Οι υπόλοιποι μήνες της θερινής περιόδου, από τον Ιούλιο έως τον Οκτώβριο, έχουν μέχρι στιγμής διψήφιες αυξήσεις.

Εν τω μεταξύ, οι Γερμανοί κάνουν κράτηση και για τις χειμερινές τους διακοπές, σύμφωνα με τα στοιχεία της GfK. Οι κρατήσεις για τον χειμώνα 2018/19 αποτέλεσαν το 23% των εσόδων από πωλήσεις τον περασμένο μήνα. Τα ταξιδιωτικά γραφεία «κέρδισαν» τις προτιμήσεις του κοινού με το 76% των εσόδων.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *