money tourism photo
© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

GlobalData: “Μαύρος” (;) χειμώνας περιμένει τις αεροπορικές εταιρίες

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Για έναν δύσκολο χειμώνα για τις ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρίες προειδοποιεί η GlobalData, εξαιτίας της πρωτοφανούς πανδημίας του κορωνοϊού, που συνεχίζει την επέλασή της, ασκώντας πιέσεις στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών απέναντι στα ταξίδια.

Σύμφωνα με με την κορυφαία εταιρία αναλύσεων, οι χαμηλοί ναύλοι θα είναι το “κλειδί” για την τόνωση της ζήτησης, καθώς οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί είναι πιθανό να συνεχιστούν.

“Με τα έσοδα να έχουν μειωθεί περαιτέρω, οι αεροπορικές εταιρίες θα έχουν έναν δύσκολο χειμώνα μπροστά. Κατά τη διάρκεια της εκτός παραδοσιακής εποχής στην Ευρώπης, η πανδημία είναι πιθανό να δυσκολέψει τις συνθήκες λειτουργίας”, υπογραμμίζει ο Gus Gardner, ταξιδιωτικός αναλυτής της GlobalData.

“Αν και η ζήτηση είχε αρχίσει να επιστρέφει αυτό το καλοκαίρι, ο χειμώνας θα μπορούσε να είναι μια διαφορετική ιστορία. Τα κρούσματα Covid-19 ενδέχεται να αυξηθούν και μπορεί να αναπτυχθούν νέες μεταλλάξεις του ιού, μειώνοντας την προθυμία των καταναλωτών να πραγματοποιήσουν αεροπορικά ταξίδια. Με πολλές κυβερνήσεις να τερματίζουν την άδεια, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου, το κόστος εργασίας θα αυξηθεί αναπόφευκτα και θα πρέπει να ληφθούν οικονομικά δύσκολες αποφάσεις. Πρέπει να επιτευχθεί μια λεπτή ισορροπία μεταξύ εξυπηρέτησης πολυάριθμων προορισμών και διατήρησης του λειτουργικού κόστους υπό έλεγχο. Οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει να είναι ευέλικτες για να διασφαλίσουν την επιβίωσή τους”, συμπλήρωσε ο Gardner.

“Φρένο” στα ταξίδια βάζει η αβεβαιότητα

Σύμφωνα με την GlobalData, οι επιβάτες ενδέχεται να συνεχίσουν να καθυστερούν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια αυτόν τον χειμώνα λόγω της μεγάλης αβεβαιότητας. “Παρόλο που η διάδοση των εμβολίων στην Ευρώπη προχωρά καλά, η παραλλαγή Delta είναι ανησυχητική. Με ορισμένες χώρες να αγωνίζονται να περιορίσουν τον ιό, οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί φαίνεται ότι θα παραμείνουν. Ο προγραμματισμός των ταξιδιών θα συνεχίσει να περιπλέκεται περαιτέρω από συνεχώς μεταβαλλόμενους περιορισμούς, όπως η απαίτηση για αρνητικά τεστ COVID-19 για είσοδο σε πολλές περιοχές. Επιπλέον, οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος αποτρεπτικός παράγοντας για τα ταξίδια, με το 55% των ερωτηθέντων σε μια δημοσκόπηση της GlobalData να παρουσιάζει αυτόν τον λόγο για την αποφυγή ταξιδιού. Τα δίκτυα διαδρομών πρέπει να επικεντρώνονται σε προορισμούς με περιορισμένους περιορισμούς και πρέπει να ακολουθείται μια ευέλικτη/ανταποκρινόμενη προσέγγιση”, επισημαίνει η εταιρία αναλύσεων.

Ο ανταγωνισμός μεταξύ των αεροπορικών εταιριών στην Ευρώπη ήταν έντονος πριν από τον Covid, όπως υποστηρίζει η GlobalData, και συχνά η τιμή ήταν ο καθοριστικός παράγοντας για τους ταξιδιώτες κατά την επιλογή μιας αεροπορικής εταιρίας. Με την αβεβαιότητα της ζήτησης πιθανό αυτόν τον χειμώνα, η ενθάρρυνση της κράτησης να είναι βασικός στόχος.

“Η μείωση των ναύλων για την τόνωση της ζήτησης θα είναι μια τακτική που εφαρμόστηκε αυτόν τον χειμώνα για να γεμίσει θέσεις. Αυτό θα μπορούσε να προσελκύσει το 57% των Ευρωπαίων ερωτηθέντων, που αξιολόγησαν την τιμή ως τον πιο σημαντικό παράγοντα κατά την επιλογή μάρκας αεροπορικής εταιρίας, σύμφωνα με μια ζωντανή δημοσκόπηση της GlobalData. Η τιμή θα είναι κρίσιμη για την ενθάρρυνση των ταξιδιών στις ενδιάμεσες και οι αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους είναι πιθανό να είναι οι κυρίαρχες αεροπορικές εταιρείες αυτό το χειμώνα”, λέει ο Gardner. Για να καταλήξει: “Με τους ταξιδιώτες να συνεχίζουν να ταξιδεύουν πιο κοντά στο σπίτι τους, το εκτεταμένο ευρωπαϊκό δίκτυο αυτών των αερομεταφορέων θα λειτουργήσει προς όφελός τους”.

ksd PRIMAGEL GlobalData
adv
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *