tui _greece

Η Tui ανακοίνωσε την πώληση της Travelopia

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Την πώληση της Travelopia στο fund KKR, έναντι 325 εκατομμυρίων λιρών, επιβεβαίωσε η Τui.

Η εξειδικευμένη στις πολυτελείς διακοπές και στις διακοπές περιπέτειας, Travelopia, υπό την «ομπρέλα» της οποία βρίσκονται τα brands Hayes & Jarvis, Jetsave, Citalia και Sunsail, τέθηκε προς πώληση τον περασμένο Σεπτέμβριο, αφού η Tui επιβεβαίωσε τον Μάιο ότι σκόπευε να διαθέσει το συγκεκριμένο χαρτοφυλάκιο, για να επικεντρωθεί στα βασικά της προϊόντα.

Το διοικητικό συμβούλιο της Tui, η οποία αρχικά φέρεται να επιδίωκε μια συμφωνία αξίας περίπου 500 εκατομμυρίων λιρών, ενέκρινε τη διάθεση της Travelopia, στο Ανόβερο, τη Δευτέρα.

Η Travelopia έχει μία μεγάλη πελατειακή βάση άνω των 800.000 ταξιδιωτών κάθε χρόνο και εξυπηρετεί πάνω από 70 προορισμούς σε παγκόσμιο επίπεδο, μέσω των 53 εμπορικών σημάτων που διαθέτει.

Ο Will Waggott, διευθύνων σύμβουλος της Travelopia, είχε πει παλαιότερα ότι η πώληση θα ολοκληρωνόταν κατά το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, και είχε επισημάνει ότι το ενδιαφέρον ήταν υψηλότερο από ιδιωτικές επιχειρήσεις παρά από εμπορικούς αγοραστές.

Οι εικασίες ήταν πολλές σχετικά με την ταυτότητα του αγοραστή, με τις πηγές να επιβεβαιώνουν το ενδιαφέρον του κινέζικου ομίλου HNA Group, και αναφορές των μέσων ενημέρωσης να αναφέρουν την Kuoni Group.

Η Travelopia έχει ετήσια έσοδα 1.171.000.000 € και κέρδη προ φόρων, τόκων και  EBITDA 50 εκατομμυρίων €.

Η πώληση αυτή επιβεβαιώθηκε πριν από την παρουσίαση των αποτελεσμάτων του πρώτου τριμήνου της Tui, σήμερα.

O διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Fritz Joussen, δήλωσε σχετικά: «Η πώληση της Travelopia είναι το επόμενο στρατηγικό βήμα στην ανάδειξη του προφίλ της Tui. Εμείς με συνέπεια συνεχίζουμε να επικεντρωνόμαστε στο να γίνουμε μία ολοκληρωμένη τουριστική επιχείρηση.

Τόσο ο Όμιλος, όσο και οι μέτοχοι θα επωφεληθούν από το αποτέλεσμα των διαπραγματεύσεων. Έχουμε φιλόδοξους στόχους και θέλουμε το όνομα Tui να επεκταθεί σε νέες περιοχές του κόσμου κατά τα επόμενα χρόνια. Μια σαφής στρατηγική κατεύθυνση στηρίζει την πορεία αυτή»

Από την πλευρά της η Mattia Caprioli, μέλος και επικεφαλής των υπηρεσιών της KKR Ευρώπης, δήλωσε, μεταξύ άλλων: «Έχουμε την πρόθεση να αξιοποιήσουμε την εμπειρία μας στον τομέα της αναψυχής και των ταξιδίων που αποκτήθηκε μέσω των brands, όπως PortAventura, Get Your Guide, trainline, Go-JΕΚ και η Apple Leisure, για την υποστήριξη της διαχείρισης στις στρατηγικές πρωτοβουλίες τους».

Ο Edouard Pillot, διευθυντής και επικεφαλής των υπηρεσιών της KKR Europe, πρόσθεσε: « Η KKR έχει μια μακρά και επιτυχημένη πορεία, ιδίως στην Ευρώπη.

Πηγαίνοντας προς τα εμπρός, η εταιρία θα έχει την πλήρη υποστήριξη της KKR και θα είναι σε θέση να αξιοποιήσει την εμπειρία της τεχνολογίας, καθώς και την παγκόσμια πλατφόρμα μας.

Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τον διευθύνοντα σύμβουλο Will Waggott και την ομάδα του, για να στηρίξουμε την Travelopia να αδράξει τις συναρπαστικές ευκαιρίες που θα εμφανιστούν μπροστά της, συμπεριλαμβανομένης και της αξιοποίησης των δυνατοτήτων της ψηφιακής διανομής και την επέκταση της γεωγραφικής της κάλυψης, κυρίως στην Κίνα».

Ο Will Waggott, διευθύνων σύμβουλος της Travelopia, πρόσθεσε με την σειρά του: «Η εμπειρία της KKR στον τομέα αυτό, με παγκόσμια εμβέλεια και ψηφιακή εμπειρία, την κάνουν τον ιδανικό σύντροφο της Travelopia, όσο συνεχίζουμε να μεγαλώνουμε.

Έχουμε κορυφαία εμπορικά σήματα, πιστούς πελάτες, εξειδίκευση σε πολλούς προορισμούς  και εξαιρετικά αφοσιωμένους υπαλλήλους, που μας καθιστά άξιους να αντιμετωπίσουμε την μεγάλη και αυξανόμενη αγορά ταξιδίων.

Είμαι πολύ ενθουσιασμένος για το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία της Travelopia και τι θα προσφέρει στους πελάτες μας».

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *