Ήρθαν για να μείνουν τα “ταξίδια εκδίκησης”

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η τάση που προέκυψε μετά την πανδημία του κορωνοϊού, οι άνθρωποι να δίνουν προτεραιότητα στα ταξίδια σε βάρος άλλων καταναλωτικών δαπανών, μια κατάσταση που περιγράφεται ως “τουρισμός εκδίκησης”, θα μπορούσε να αποτελέσει μια μόνιμη αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών, σύμφωνα με τον επικεφαλής της Dalata, της μεγαλύτερης αλυσίδας ξενοδοχείων της Ιρλανδίας.

Η εταιρία, η οποία διαχειρίζεται τα εμπορικά σήματα Maldron και Clayton και διαχειρίζεται επίσης 19 ξενοδοχεία στο Ηνωμένο Βασίλειο, ανακοίνωσε άνοδο 24% σε ετήσια βάση στα προσαρμοσμένα βασικά κέρδη του πρώτου εξαμήνου, στα 103 εκατομμύρια ευρώ (111 εκατομμύρια δολάρια), και δήλωσε ότι δεν βλέπει σημάδια επιβράδυνσης της “αναζωπύρωσης” της ζήτησης για δωμάτια.

“Σίγουρα 2, 3, 4 χρόνια πριν από τον Covid οι 20άρηδες θα έδιναν προτεραιότητα στα ταξίδια και τις εμπειρίες έναντι της αγοράς πραγμάτων. Αυτή η τάση είχε, ήδη, ξεκινήσει και φαίνεται ότι τώρα έχει επεκταθεί στον ευρύτερο πληθυσμό”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Dalata, Dermot Crowley, στο Reuters.

“Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι πολλά από αυτά σχετίζονται με τη μετά-πανδημική εποχή, αλλά όσο περισσότερο διαρκούν, τόσο περισσότερο σκέφτεται κανείς ότι θα μπορούσε στην πραγματικότητα να είναι μια αλλαγή στις ταξιδιωτικές συνήθειες των ανθρώπων”, πρόσθεσε ο κ. Crowley.

Όπως είπε, φαίνεται επίσης να υπάρχει μια μόνιμη αλλαγή στις εταιρικές κρατήσεις, όπου οι ταξιδιώτες κάνουν λιγότερα ταξίδια, αλλά παραμένουν περισσότερο στον προορισμό τους. Την ίδια στιγμή, πρόσθεσε, οι μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες της Ιρλανδίας ξοδεύουν πολύ λιγότερα χρήματα για επαγγελματικά ταξίδια από ό,τι πριν από τον Covid.

Η Dalata δήλωσε ότι τα συγκρίσιμα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR) -ένα βασικό μέγεθος μέτρησης της επίδοσης ενός ξενοδοχείου- αναμένεται να είναι 5% υψηλότερα σε ετήσια βάση τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο, μετά από αύξηση 23% το πρώτο εξάμηνο.

Ο όμιλος με έδρα το Δουβλίνο δήλωσε ότι έχει 750 εκατομμύρια ευρώ διαθέσιμα για την προσθήκη περισσότερων ξενοδοχείων, με τον κ. Crowley να σημειώνει ότι το Λονδίνο είναι ο κορυφαίος στόχος του ομίλου, έχοντας, ήδη, ανοίξει δύο ξενοδοχεία εκεί από τον Ιούνιο.

Tagged

1 σχόλιο στο “Ήρθαν για να μείνουν τα “ταξίδια εκδίκησης”

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *