Η Lufthansa χάνει το πέμπτο αστέρι της Skytrax

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η εταιρία συμβούλων Skytrax αφαιρεί το πέμπτο αστέρι της Lufthansa, το οποίο κατέχει η αεροπορική εταιρία από το 2017, ούσα η μόνη ευρωπαϊκή, αεροπορική εταιρία με αυτή την, κατά τα άλλα, αμφιλεγόμενη διάκριση, την οποία φέρουν αποκλειστικά ασιατικοί αερομεταφορείς.

Η Lufthansa αμφισβητεί την απόφαση, η οποία για τους πελάτες δεν έχει σχεδόν καμία σημασία. Άλλωστε, η όλη διαδικασία θεωρείται αδιαφανής, αφού υπήρχαν και εξακολουθούν να υπάρχουν αμφιβολίες σχετικά με την εγκυρότητα και την ανεξαρτησία της αξιολόγησης, που προέρχεται από τη Skytrax, η οποία έχει μια διττή προσέγγιση ως αξιολογητής και σύμβουλος.

Το 2017, η Lufthansa ήταν η πρώτη και μοναδική, ευρωπαϊκή, αεροπορική εταιρία που έλαβε το πέμπτο αστέρι. Λαμβάνοντας υπόψη το προφανές πλεονέκτημα προϊόντος της κορυφαίας κατηγορίας όπως η Singapore Airlines και η Qatar Airways, η απόφαση χρειαζόταν εξηγήσεις εκείνη την εποχή, ακόμη και από τη Skytrax.

Ο αξιολογητής κατέφυγε σε μια ανατροπή: η Lufthansa έπρεπε να δημοσιεύσει τουλάχιστον μια πρόγευση της νέας γενιάς Business Class. Σύμφωνα με τη Skytrax, η νέα Business Class ήταν ένας “σημαντικός παράγοντας” για το πέμπτο αστέρι. Η Lufthansa είχε λάβει την κορυφαία διάκριση (επίσης) για ένα κάθισμα που δεν υπήρχε ακόμη.

Πέντε χρόνια αργότερα, η νέα Business Class δεν έχει ακόμη λειτουργήσει στη Lufthansa και δεν έχει προγραμματιστεί να κάνει πρεμιέρα πριν από το 2023 στα νέα 787 και A350, μαζί με τις νέες σουίτες της Πρώτης Θέσης.

Η ιστοσελίδα “Travel Dealz” είχε αναφερθεί αρχικά στην υποβάθμιση. Σύμφωνα με αυτήν, οι ελλείψεις υπηρεσιών στην Οικονομική Θέση σε αεροσκάφη που εκτελούν πτήσεις μεγάλων αποστάσεων και η υποβάθμιση της Premium Economy και της Business Class, επίσης, σε αεροσκάφη μεγάλων αποστάσεων κόστισαν στη Lufthansa το πέμπτο αστέρι της.

Η Lufthansa έλαβε υπόψη της την υποβάθμιση. Τώρα, στη Φρανκφούρτη, ελπίζουν σε επιστροφή στο “κλάμπ” πέντε αστέρων με τη νέα Business και First Class.

Τα αστέρια της Skytrax έχουν χάσει, έτσι κι αλλιώς, μέρος της ελκυστικότητάς τους στο μεταξύ, αφού οι εταιρικοί πελάτες κάνουν όλο και περισσότερο κρατήσεις με βάση τους δικούς τους κλιματικούς στόχους, όπως δήλωσε  εσωτερικός συνεργάτης της Lufthansa. “Ένα ανταγωνιστικό προϊόν είναι και παραμένει η θέση αλλά τα κριτήρια ESG αποκτούν πολύ μεγαλύτερη βαρύτητα”.

Αυτό αντικατοπτρίζεται τώρα και στο μάρκετινγκ: η Lufthansa μόλις παρουσίασε ένα εντελώς λευκό A350-900. Το “CleanTechFlyer” λειτουργεί ως ιπτάμενος πρεσβευτής της μάρκας για τις πρωτοβουλίες του ομίλου για την προστασία του κλίματος. Το υπερμεγέθες αυτοκόλλητο “5 Starhansa” σε ένα Boeing 747-8 είχε την τιμητική του.

Tagged

1 σχόλιο στο “Η Lufthansa χάνει το πέμπτο αστέρι της Skytrax

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *