Lufthansa

Lufthansa: Παραμένει στο “παιχνίδι” για την ITA Airways

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

“Μονομάχος” για την εξαγορά του κρατικά ελεγχόμενου ιταλικού αερομεταφορέα ITA Airways εξακολουθεί να είναι η Lufthansa, σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις εκπροσώπου της γερμανικής αεροπορικής εταιρίας, παρά τις φήμες ότι ο αρχικός εταίρος της στην εν λόγω συμφωνία αποσύρθηκε.

Ωστόσο, σήμερα, ο Ιταλός υπουργός Οικονομικών, Τζιανκάρλο Τζορτζέτι, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου είπε ότι το λεγόμενο “data room της ITA είναι ανοιχτό και πως η Lufthansa εξακολουθεί να ενδιαφέρεται”.

Η ιταλική κυβέρνηση στοχεύει στην εξεύρεση ενός σταθερού εταίρου που θα εγγυάται ένα ασφαλές μέλλον για τη διάδοχη αεροπορική εταιρία της Alitalia, εξήγησε περαιτέρω ο Ιταλός πολιτικός.

Η Ιταλία επέλεξε τον Αύγουστο έναν όμιλο υπό την ηγεσία του αμερικανικού ιδιωτικού επενδυτικού κεφαλαίου Certares, που υποστηρίζεται από την Air France-KLM και την Delta Air Lines Inc, για αποκλειστικές συνομιλίες σχετικά με την εξαγορά πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της ITA Airways.

Ωστόσο, η περίοδος αποκλειστικότητας έληξε τον Οκτώβριο χωρίς να επιτευχθεί συμφωνία, ανοίγοντας εκ νέου την… πόρτα σε μια ανταγωνιστική προσφορά που υποβλήθηκε από τη Lufthansa και τον ιταλικό ναυτιλιακό όμιλο MSC, προκειμένου να αποκτήσουν τον έλεγχο της διαδόχου της Alitalia.

Περιπλέκοντας την κατάσταση, ένα υψηλόβαθμο στέλεχος της MSC, ο Pierfrancesco Vago, δήλωσε νωρίτερα σε επενδυτές, στη Ντόχα, ότι η MSC δεν ενδιαφέρεται πλέον για την ITA Airways, σύμφωνα με αναφορά του ελβετικού περιοδικού Travel Inside. Ενώ, η MSC δεν απάντησε σε αίτημα σχολιασμού, σύμφωνα με το Reuters.

Η ιταλική Corriere della Sera ανέφερε την περασμένη εβδομάδα, ότι το ιταλικό υπουργείο Οικονομικών έδωσε στη Lufthansa πρόσβαση στα οικονομικά στοιχεία της ITA, καθώς η Ρώμη επιδιώκει να πουλήσει το πλειοψηφικό μερίδιο της εταιρίας, με την εφημερίδα να συμπληρώνει, ωστόσο, ότι η MSC δεν εισήλθε στην “αίθουσα δεδομένων”.

Η Certares δεν είχε καμία επαφή με την ITA Airways και το υπουργείο Οικονομικών της Ιταλίας από τα τέλη Οκτωβρίου, δήλωσε πηγή προσκείμενη στο εν λόγω θέμα.

Η πρόταση της MSC και της Lufthansa αφορούσε την εξαγορά του 80% των μετοχών της ITA, με την MSC να παίρνει τη “μερίδα του λέοντος”, δηλαδή το 60%.

 

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *