Photo by Esther Ann on Unsplash

Mεγαλύτερη εξειδίκευση και προσοχή στους Best Agers συνιστούν οι ειδικοί

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η τουριστική βιομηχανία θα πρέπει να προσαρμοστεί καλύτερα στις επιθυμίες των λεγόμενων Best Agers, με το μάρκετινγκ και την προσέγγιση των πελατών να απευθύνονται σε άτομα-στόχους και όχι σε ομάδες-στόχους.

Σύμφωνα με τον ειδικό στις ταξιδιωτικές τάσεις, Mathias Haas, η βιομηχανία θα πρέπει να δώσει μεγαλύτερη προσοχή στους ταξιδιώτες άνω των 50 ετών. “Αν αυτό περιλαμβάνει όλους τους ανθρώπους από τα 50 έως τα γηρατειά, τότε υπάρχουν 30 έως 40 χρόνια ενδιάμεσα”, λέει ο Haas σε συνέντευξή του στη γερμανική touristik aktuell. Σύμφωνα με τον ίδιο, πρέπει να υπάρξει πολύ μεγαλύτερη διαφοροποίηση, ιδίως επειδή οι καταστάσεις ζωής μπορεί να είναι “ατομικά πολύ διαφορετικές”.

“Έτσι, οι προσφορές των τουριστικών πρακτόρων θα μπορούσαν να είναι πολύ πιο στοχευμένες”, εξηγεί περαιτέρω ο κ. Haas. “Η εξειδίκευση είναι πάντα σοφή. Ειδικά οι μικρότεροι πάροχοι χρειάζονται μοναδικά σημεία πώλησης”, λέει και προσθέτει ότι, θα μπορούσαν, για παράδειγμα, να δημιουργηθούν ταξιδιωτικά πακέτα γύρω από θέματα όπως ο αθλητισμός, η υγεία, η ομορφιά και η ευεξία ή το νόημα της ζωής. “Είναι σημαντικό να δημιουργούνται προϊόντα που είναι ολοκληρωμένα και αρμονικά για τον επισκέπτη καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού και σίγουρα κάτι τέτοιο δεν θα πρέπει να λείπει για την ηλικιωμένη πελατεία”.

Ο ειδικός σε θέματα ταξιδιωτικών τάσεων συνιστά επίσης στα τουριστικά γραφεία “να τοποθετηθούν με σαφήνεια στην αγορά και, μάλιστα, να εξειδικευτούν”. Προτείνει την εξειδίκευση τουριστικών πρακτορείων αποκλειστικά σε ταξιδιώτες ηλικίας 60-70 ετών ή σε περιπετειώδεις ταξιδιώτες ηλικίας 75 ετών και άνω.

Υπογραμμίζει, μάλιστα, ότι η δημιουργία του προφίλ αυτής της κατηγορίας των ταξιδιωτών δεν αποτελεί πλέον πρόβλημα. “Χάρη στην ψηφιοποίηση, η ανάλυση των δεδομένων των πελατών έχει γίνει πολύ πιο εύκολη. Και η τεχνητή νοημοσύνη προσφέρει εντελώς νέες δυνατότητες”, λέει ο Mathias Haas. ;Allvste, sύμφωνα με τον ίδιο, η υποστηριζόμενη από την IT, εξατομικευμένη προσέγγιση των πελατών είναι “ένα πλεονέκτημα που πρέπει να χρησιμοποιείται πολύ περισσότερο”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *