fvw

Μεγαλύτερο το μερίδιο των ΟΤΑ’s στην αγορά

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι online πωλήσεις ταξιδιωτικών πακέτων τείνουν να καλύψουν το “κενό” που τις χωρίζει από τα παραδοσιακά ταξιδιωτικά πρακτορεία, σύμφωνα με νέο φάκελο fvw.

Τα παραδοσιακά ταξιδιωτικά γραφεία παρέμειναν το σημαντικότερο κανάλι διανομής πακέτων διακοπών στη Γερμανία πέρυσι, αυξάνοντας τις πωλήσεις τους κατά 4,6% σε 26,4 δισεκατομμύρια ευρώ πέρυσι, σύμφωνα με τον ετήσιο φάκελο «Γερμανικές ταξιδιωτικές πωλήσεις».

Ωστόσο, τα online ταξιδιωτικά πρακτορεία κερδίζουν σταθερά μερίδιο της αγοράς, κατακτώντας το 40% του συνόλου της γερμανικής αγοράς (64,7 δισεκατομμύρια ευρώ), με πωλήσεις σχεδόν 26 δισεκατομμύρια ευρώ, έναντι του 35% που είχαν πριν από τρία χρόνια.

Σημαντικό ρόλο διαδραμάτισαν οι 20 διαδικτυακές πύλες ταξιδίου, που αύξησαν τις πωλήσεις τους κατά 12,7% σε πάνω από 12,3 δισεκατομμύρια ευρώ το 2017.

Η Booking.com, με εκτιμώμενη αύξηση πωλήσεων 20% στα 2,4 δισεκατομμύρια ευρώ, παρέμεινε ο σαφής ηγέτης της αγοράς ξεπερνώντας την Expedia, η οποία δημιούργησε μια σταθερή αύξηση 3,6% στα 1,45 δισεκατομμύρια ευρώ με ένα συνδυασμό ταξιδιωτικών προϊόντων, δυναμικών πακέτων και τουριστικών κατοικιών, μετά την εξαγορά της Homeaway (Fewo-Direkt).

Το μεγαλύτερο άλμα, ωστόσο, παρατηρήθηκε από την πύλη σύγκρισης τιμών Check24, η οποία επέκτεινε σημαντικά την ταξιδιωτική της δραστηριότητα και αύξησε τις πωλήσεις της κατά 55,6% στα 1,4 δισεκατομμύρια ευρώ. Η πύλη θεωρείται ένας από τους κύριους νικητές από την αφερεγγυότητας της Unister το 2016. Ο πρώην ηγέτης της αγοράς, γνωστός μέσω δικτύων, όπως το Ab-In-Den-Urlaub και το Fluege.de, μετονομάστηκε σε Invia Germany μετά την πώλησή του στις αρχές του 2017. Σε μεγάλο βαθμό παρουσιάστηκε σταθεροποίηση των πωλήσεων πέρυσι ύστερα από μια μεγάλη πτώση το 2016.

Την πεντάδα συμπληρώνει η HRS, που δίνει έμφαση στις κρατήσεις ξενοδοχείων για επαγγελματίες ταξιδιώτες. Σύμφωνα με τους ειδικούς, οι πωλήσεις της υποχώρησαν ελαφρώς πέρυσι λόγω της πτώσης των μεμονωμένων κρατήσεων.

Τέλος, και οι υπόλοιπες διαδικτυακές πύλες παρουσίασαν υγιή ανάπτυξη, σύμφωνα με το φάκελο του fvw. Το Holidaycheck αύξησε τις πωλήσεις του κατά 13% σε 870 εκατομμύρια ευρώ, έχοντας ως αποτέλεσμα καθαρό κύκλο εργασιών αυξημένο κατά 13% στα 122 εκατομμύρια ευρώ. Η μητρική εταιρία της Opodo, Edreams Odigeo, πέτυχε αύξηση κατά 10% στα 845 εκατομμύρια ευρώ, ενώ η TUI Γερμανίας αύξησε τις πωλήσεις μέσω διαδικτύου (συμπεριλαμβανομένης της TUIfly.com) κατά 6,7% φτάνοντας τα 800 εκατομμύρια ευρώ.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *