milan money tourism copyright photo
Το αεροδρόμιο του Μιλάνου | © ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στο ναδίρ η ικανοποίηση των ταξιδιωτών από τα αεροδρόμια

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ

Η ικανοποίηση των ταξιδιωτών από τα αεροδρόμια της Βόρειας Αμερικής έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα το 2021, όταν ο όγκος των επιβατών ήταν ακόμη ένα κλάσμα του κανονικού επιπέδου. Τώρα, καθώς ο παγκόσμιος όγκος επιβατών αυξάνεται και πάλι στο 91% των προ-πανδημικών επιπέδων και οι ελλείψεις εργατικού δυναμικού έχουν προκαλέσει αριθμό ρεκόρ ακυρώσεων πτήσεων, αυτές οι υψηλές βαθμολογίες ικανοποίησης έχουν πέσει και πάλι στα… τάρταρα.

Σύμφωνα με τη μελέτη ικανοποίησης αεροδρομίων της Βόρειας Αμερικής για το 2022, που εκπόνησε η J.D. Power, η συνολική ικανοποίηση μειώθηκε κατά 25 μονάδες (σε κλίμακα 1.000 βαθμών) φέτος, καθώς οι ταξιδιώτες είναι  αντιμέτωποι με λιγότερες πτήσεις, πιο γεμάτους αερολιμένες και ισχνές παροχές σε τρόφιμα και ποτά.

“Ο συνδυασμός της υπερβάλλουσας ζήτησης για αεροπορικά ταξίδια, της έλλειψης εργατικού δυναμικού και της σταθερής αύξησης των τιμών στα πάντα, από τα καύσιμα των αεροσκαφών μέχρι ένα μπουκάλι νερό, έχουν δημιουργήσει ένα σενάριο στο οποίο τα αεροδρόμια είναι εξαιρετικά γεμάτα και οι επιβάτες είναι όλο και πιο απογοητευμένοι. Και αυτό είναι πιθανό να συνεχιστεί μέχρι το 2023”, δήλωσε ο Michael Taylor, επικεφαλής της J.D. Power για τις ταξιδιωτικές αναλύσεις.

Ορισμένα βασικά ευρήματα της μελέτης για το 2022:

Πλήθος ταξιδιωτών στα αεροδρόμια: Η συνολική ικανοποίηση των ταξιδιωτών από τα αεροδρόμια της Βόρειας Αμερικής μειώθηκε κατά 25 μονάδες σε 777 φέτος, εν μέσω αθρόων ακυρώσεων πτήσεων και συνωστισμού στους αερολιμένες. Περισσότεροι από τους μισούς (58%) ταξιδιώτες αεροδρομίων περιγράφουν τον τερματικό σταθμό του αεροδρομίου ως σοβαρά ή μέτρια γεμάτο -σχεδόν στα επίπεδα του 2019- όταν το 59% των ταξιδιωτών δήλωνε ότι το αεροδρόμιο ήταν σοβαρά ή μέτρια γεμάτο.

Ο πληθωρισμός πλήττει το αεροδρόμιο: Σχεδόν το ένα τέταρτο (24%) των ταξιδιωτών δεν πραγματοποίησαν καμία αγορά τροφίμων ή ποτών στο αεροδρόμιο επειδή ήταν πολύ ακριβά. Το ποσοστό αυτό εφέτος είναι αυξημένο, έναντι του 20% το 2021 και 23% το 2019. Παρομοίως, η ικανοποίηση των ταξιδιωτών από την τιμολόγηση των τροφίμων και ποτών μειώνεται φέτος.

Ελλείψεις σε χώρους στάθμευσης: Μεγάλη μείωση στην ικανοποίηση των ταξιδιωτών φέτος εντοπίζεται στο θέμα της στάθμευσης, όπου η έλλειψη χώρου έχει προκαλέσει μείωση της ικανοποίησης κατά 45 μονάδες, σε σχέση με το 2021. Επιπλέον, το 14% των ταξιδιωτών δηλώνουν ότι η στάθμευση ήταν πιο ακριβή από ό,τι περίμεναν, από 12% το 2021 και 11% το 2019.

Tagged

1 σχόλιο στο “Στο ναδίρ η ικανοποίηση των ταξιδιωτών από τα αεροδρόμια

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *