money tourism photo
Αεροσκάφος της εταιρίας στην Ρόδο | © ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

“Εκτίναξη” κερδών για την Ryanair | Πάνω από 660 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο 2023 | Πάνω από 3.200 πτήσεις και 600.000 επιβάτες καθημερινά το φετινό καλοκαίρι

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΟΝΕΥ

Κέρδη ύψους 663 εκατ. ευρώ ανακοίνωσε η Ryanair για το πρώτο τρίμηνο του 2023, έναντι 170 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, τα οποία είχαν επηρεαστεί από τον πόλεμο στην Ουκρανία.

Οι μετακινήσεις του ομίλου αυξήθηκαν κατά 11% σε 50,4 εκατομμύρια το εν λόγω τρίμηνο, έως τις 30 Ιουνίου, χάρη στις ισχυρές επιδόσεις του Πάσχα και την επιπλέον τραπεζική αργία της στέψης του βασιλιά Καρόλου, στο Ηνωμένο Βασίλειο, τον Μάιο.

Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 40% σε ετήσια βάση σε 3,65 δισ. ευρώ, καθώς ο μέσος όρος των ναύλων αυξήθηκε κατά 42% και των παρεπόμενων υπηρεσιών κατά 4%.

Σε δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Michael O’Leary, είπε: “Φέτος το καλοκαίρι, εν αναμονή των αυξημένων διαταραχών στον έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας, επενδύσαμε σημαντικά στην επιχειρησιακή ανθεκτικότητα -αυξήσαμε τις αναλογίες πληρώματος, διπλασιάσαμε το μέγεθος των κέντρων επιχειρήσεων στο Δουβλίνο και τη Βαρσοβία, βελτιώσαμε την εφαρμογή μας για την ημέρα του ταξιδιού και βελτιώνουμε συνεχώς τις ζωντανές επικοινωνίες μας με τους πελάτες- για να διασφαλίσουμε ότι οι επιβάτες και το πλήρωμά μας θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν τις κορυφαίες στον κλάδο επιδόσεις και την αξιοπιστία της Ryanair.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η Ryanair, πραγματοποιεί το μεγαλύτερο καλοκαιρινό της πρόγραμμα, εκτελώντας πάνω από 3.200 πτήσεις και μεταφέροντας έως και 600.000 επιβάτες καθημερινά.

Ωστόσο, παραδέχθηκε ότι η προβλεπόμενη αύξηση της κίνησης για το σύνολο του οικονομικού έτους κατά 9%, στα 183,5 εκατομμύρια, είναι βραδύτερη από τα 185 εκατομμύρια που αναμενόταν αρχικά, λόγω των καθυστερήσεων στην παράδοση των αεροσκαφών Boeing την άνοιξη και το φθινόπωρο του 2023.

Ο O’Leary δήλωσε: “Έχουμε συνειδητοποιήσει ότι οι καταναλωτές μπορεί να χρειαστούν κάποια τιμολογιακή ενθάρρυνση για να καλύψουμε την κατά 25% μεγαλύτερη χωρητικότητα θέσεων φέτος τον χειμώνα, σε σύγκριση με την προ-πανδημική περίοδο, μετά από μήνες ανόδου των επιτοκίων των ενυπόθηκων δανείων και του πληθωρισμού των τιμών καταναλωτή. Εάν αυτό συμβεί, τότε η στρατηγική ενεργού φορτίου/παθητικής απόδοσης της Ryanair, σε συνδυασμό με την κορυφαία στον κλάδο μας βάση κόστους, θα φέρει τον όμιλό μας σε μοναδική θέση για να κατακτήσει περαιτέρω μερίδιο αγοράς, αν και με χαμηλότερους ναύλους αυτόν τον χειμώνα”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *