©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

“Πυρά” της Schmetterling κατά τουρκικών ξενοδοχείων για αθέμιτες πρακτικές με αποδέκτες πελάτες του FTI

ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το δάκτυλο… κουνάει η Schmetterling International σε ξενοδόχους, ιδίως στην Τουρκία, κατηγορώντας τους για αθέμιτες πρακτικές με αποδέκτες πρώην πελάτες του FTI.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, η Schmetterling International έχει λάβει σειρά από αναφορές από τους συνεργάτες της στα ταξιδιωτικά γραφεία ότι ορισμένα ξενοδοχεία, ιδιαίτερα στην Τουρκία, προσπαθούν να επωφεληθούν από την πτώχευση του FTI, προσφέροντας στους πελάτες του χρεοκοπημένου tour operator πρόσθετες εκπτώσεις, σε σχέση με τα ταξιδιωτικά γραφεία, παρακινώντας τους έτσι να προβούν σε απευθείας κρατήσεις.

Την πρακτική αυτή, σύμφωνα με την Schmetterling, εφαρμόζουν επώνυμες, ξενοδοχειακές αλυσίδες, όπως οι Delphin Hotels, Maxx Royal/Voyage, Stone Group και Limak Group.

“Θα θέλαμε να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν επικρίνουμε τις απευθείας πωλήσεις από τα ξενοδοχεία. Οφείλουμε να τις αποδεχτούμε αρκεί να λειτουργούν με θεμιτά μέσα. Ωστόσο, δεν είναι αποδεκτό τα ξενοδοχεία να χρησιμοποιούν εκπτώσεις για να υφαρπάζουν τους πελάτες που τους φέρνουν τα ταξιδιωτικά γραφεία με οι tour operators”, επισημαίνει ο Ömer Karaca, διευθύνων σύμβουλος της Schmetterling International.

“Τα ξενοδοχεία που προσπαθούν να αποκτήσουν βραχυπρόθεσμα πλεονεκτήματα θα πρέπει να επανεξετάσουν τις μακροπρόθεσμες συνέπειες των πράξεών τους. Εάν τα ταξιδιωτικά γραφεία δεν πωλούν πλέον αυτά τα ξενοδοχεία λόγω των άμεσων πωλήσεών τους, τα ξενοδοχεία θα υποστούν ζημίες μακροπρόθεσμα”, σημείωσε ο κ. Karaca. Προειδοποίησε δε, ότι ίδια η Schmetterling θα “μαρκάρει” τα ξενοδοχεία αυτά στα συστήματά της και, σε σοβαρές περιπτώσεις, θα τα τοποθετήσει στη “μαύρη λίστα”.

Βεβαίως, η Schmetterling υπογραμμίζει ότι είναι “ανοικτή στον διάλογο και τη συνεργασία για την εξεύρεση βιώσιμων λύσεων”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *