Photo by Chris Karidis on Unsplash
Photo by Chris Karidis on Unsplash

Επιστροφή στην κερδοφορία για τα παριζιάνικα ξενοδοχεία | Στα προ-πανδημικά επίπεδα οι δείκτες

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Στο επίπεδο κερδοφορίας του 2019 έφτασαν τα ξενοδοχεία του Παρισιού  τον Μάρτιο. Μεταξύ των βασικών ξενοδοχειακών αγορών στην Ευρώπη, το Παρίσι ήταν η μόνη αγορά που πέτυχε μεικτό λειτουργικό κέρδος ανά διαθέσιμο δωμάτιο (GOPPAR) που ήταν 100% συγκρίσιμο με το 2019, σύμφωνα με τα τελευταία δημοσιοποιημένα στοιχεία P&L της STR για τον Μάρτιο του 2022.

Μετά από δύο συνεχόμενους μήνες με αρνητικά επίπεδα, που οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στις επιπτώσεις της παραλλαγής Omicron του κορωνοϊού, ο δείκτης GOPPAR στην παριζιάνικη ξενοδοχία, τον Μάρτιο, διαμορφώθηκε στα 117,26 δολάρια ΗΠΑ.

Εκτός από την ξενοδοχειακή αγορά του Παρισιού, βελτιωμένους ξενοδοχειακούς δείκτες παρουσίασαν τον Μάρτιο κι άλλες ευρωπαϊκές πόλεις.

Σημαντική βελτίωση, σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, ανέφερε επίσης η λονδρέζικη ξενοδοχειακή αγορά τον Μάρτιο, με τον δείκτη GOPPAR να ανέρχεται σε 90,82 δολάρια ΗΠΑ. Το επίπεδο του GOPPAR διαμορφώθηκε στο 87% του προ-πανδημικού συγκρίσιμου επιπέδου, αφού η αγορά είχε φθάσει μόλις στο 38% τον Φεβρουάριο.

Στο Άμστερνταμ, πάλι, ο εν λόγω δείκτης ανήλθε τον Μάρτιο στο 68% του 2019 , από -31% τον Φεβρουάριο. Επιπλέον, τόσο το Λονδίνο, όσο και το Άμστερνταμ κατέγραψαν τα υψηλότερα επίπεδα GOPPAR από τον Δεκέμβριο του 2019.

Αν και βελτιωμένος, ο αντίστοιχος δείκτης GOPPAR στο Βερολίνο εξακολούθησε να παραμένει σε αρνητικό επίπεδο για τρίτο συνεχόμενο μήνα τον Μάρτιο. Η Μόσχα ήταν η μόνη βασική αγορά στην Ευρώπη που παρουσίασε χαμηλότερη κερδοφορία τον Μάρτιο από τον προηγούμενο μήνα.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *