Σε «πόλεμο» οι αεροπορικές για πτήσεις προς Μαγιόρκα

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Έντονος είναι ο ανταγωνισμός μεταξύ των αεροπορικών εταιρειών, οι οποίες αυξάνουν τη χωρητικότητά τους για να κερδίσουν επιβάτες που πετούν προς τον κορυφαίο προορισμό διακοπών των Γερμανών αυτό το καλοκαίρι, την Μαγιόρκα.

Η χρεοκοπία και παύση λειτουργίας της Niki τον περασμένο Δεκέμβριο προκάλεσε έντονο ανταγωνισμό μεταξύ άλλων αεροπορικών εταιρειών, οι οποίες επιδιώκουν να επωφεληθούν από την τρέχουσα «εξαφάνισή» της.

Πάνω απ’ όλα, θέλουν να επωφεληθούν από τις διαδρομές από Γερμανία προς Πάλμα, όπου η Niki κυριαρχούσε. Με 9,4 εκατομμύρια Γερμανούς επιβάτες πέρυσι, η Μαγιόρκα είναι ο σημαντικότερος προορισμός για τις αεροπορικές εταιρείες αναψυχής.

Ωστόσο, η επιτυχημένη προσφορά του Niki Lauda για την πρώην θυγατρική της Air Berlin και το σχέδιό του για επαναλειτουργία της αεροπορικής εταιρείας φέτος το καλοκαίρι με 15 αεροπλάνα, ίσως οδηγήσει κάποιους από τους ανταγωνιστές να αναθεωρήσουν.

Με την εξαγορά των δρομολογίων της Air Berlin προς Μαγιόρκα το καλοκαίρι του 2017, η Niki ήταν η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία με δρομολόγια από και προς την Πάλμα με περίπου 16% της συνολικής χωρητικότητας. Το υπόλοιπο ποσοστό μοιράζονται η Ryanair (13%), η Eurowings (8%), η Easyjet (7%), η Vueling (7%), οι αεροπορικές εταιρείες της TUI (5%) και η Condor (4%).

Η Thomas Cook Airlines έχει τις μεγαλύτερες φιλοδοξίες ανάπτυξης στη Μαγιόρκα αυτό το καλοκαίρι. Η ομάδα σχεδιάζει να πετάξει στην Πάλμα με αεροπλάνα Condor και νέες μονάδες TC Airlines Balearics (3 αεροπλάνα) και με την Thomas Cook Aviation (6 αεροπλάνα). Η ομάδα έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα προσφέρει περίπου 30.000 επιπλέον θέσεις στη Μαγιόρκα τον Μάρτιο και τον Απρίλιο με ένα συνδυασμό νέων πτήσεων της Condor και πρόσθετων δρομολογίων τσάρτερ που θα εκτελούνται από την Small Planet Airlines.

Ο Paul Schwaiger, εμπορικός διευθυντής στην Ευρώπη για την Thomas Cook Airlines, δήλωσε: «Προς στιγμήν αξιολογούμε τις ευκαιρίες που υπάρχουν για εμάς στη Μαγιόρκα για το καλοκαίρι του 2018.» Ίσως τώρα να εξαρτάται από το αν η TCA καταλήξει σε συνεργασία με την Laudamotion (πρώην Niki).

Αλλά και η Eurowings στοχεύει στην ανάπτυξή της στο PMI. Όπως δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας «Η αποστολή μας είναι η πλήρης κάλυψη με πτήσεις προς τη Μαγιόρκα ακόμη και από μικρά αεροδρόμια της Γερμανίας και της Αυστρίας». Ήδη, από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο, η θυγατρική της Lufthansa θα αυξήσει τη χωρητικότητα της από το Ντίσελντορφ και την Κολωνία / Βόννη προς Πάλμα χρησιμοποιώντας σε 34 επιπλέον πτήσεις μεγάλα αεροσκάφη τύπου A330 και B767 για να καλύψει τη μεγάλη ζήτηση.

Η Easyjet αποτελεί έναν από τους πιο σημαντικούς «παίκτες» με 56 εβδομαδιαίες πτήσεις μεταξύ Βερολίνου και Πάλμα αυτό το καλοκαίρι. Ωστόσο, αποφεύγει τον άμεσο ανταγωνισμό με τη Eurowings από άλλα γερμανικά αεροδρόμια και θα πετάει μόνο από το Αμβούργο, τη Βασιλεία και τη Γενεύη.

Η TUIfly σχεδιάζει ένα σταθερό πρόγραμμα με 160 εβδομαδιαίες πτήσεις από τη Γερμανία, την Αυστρία και την Ελβετία προς τη Μαγιόρκα γι’ αυτό το καλοκαίρι. Η Ryanair θα πετάξει από εννέα γερμανικά αεροδρόμια προς τον προορισμό με συνδυασμό καθημερινών πτήσεων αλλά και πτήσεων 2 φορές την ημέρα.

Ακόμα μια αεροπορική εταιρία που στοχεύει σε περισσότερους επιβάτες για Μαγιόρκα είναι η Germania, που θα πετά καθημερινά από το Βερολίνο-Τέγκελ στην Πάλμα σε ανταγωνισμό με την Easyjet και θα αυξήσει τις πτήσεις της για Μαγιόρκα από τη Νυρεμβέργη.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *