©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σε πτώση οι τιμές των εισιτηρίων των αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους εφέτος

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ

Πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη τους καλούνται να βάλουν οι επιβάτες αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους, ειδικά για βραχυπρόθεσμες κρατήσεις, καθώς μετά την πανδημία οι αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους δεν είναι πλέον τόσο φθηνές. Ωστόσο, οι τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων των low cost αερομεταφορών εμφανίζουν πτωτικές τάσεις εφέτος, έναντι του 2022, σύμφωνα με τα ευρήματα έρευνας του Γερμανικού Κέντρου Αεροδιαστημικής (DLR).

Ειδικότερα, οι τιμές των ναύλων των αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους έχουν εισέλθει σε πτωτική τροχιά εφέτος, σε σχέση με ένα χρόνο πριν, αλλά παραμένουν ακριβότερες από ό,τι το 2019.

Τα εισιτήρια για απευθείας πτήσεις που εκτελούνται από αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους από τη Γερμανία μειώθηκαν και πάλι την περασμένη άνοιξη και το καλοκαίρι, όπως αποκάλυψε η τακτική έρευνα αγοράς που παρουσίασε το DLR.

“Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι τιμές των πτήσεων είναι σημαντικά ακριβότερες από ό,τι το 2019, αλλά  φθηνότερες από ό,τι το προηγούμενο έτος”, ανέφερε ο Peter Berster, επικεφαλής της έρευνας.

Για μια πτήση χωρίς επιστροφή οι μέσες τιμές κυμαίνονταν από 58 ευρώ για την Wizz Air έως 102 ευρώ για την easyJet. Σε κάθε περίπτωση, υπολογίστηκε ο μέσος όρος για τέσσερις τιμές εισιτηρίων με διαφορετικές προθεσμίες προκράτησης.

Πριν από ένα χρόνο, το αντίστοιχο εύρος τιμών ήταν από 68 έως 119 ευρώ.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι επιβάτες αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους που κάνουν κρατήσεις της τελευταίας στιγμής πρέπει να βάλουν το χέρι πιο βαθιά στην τσέπη, καθώς καλούνται να πληρώσουν: Για μια πτήση για την επόμενη ημέρα από 150 ευρώ και άνω, ενώ με προθεσμία κράτησης τριών μηνών το αντίστοιχο κόστος κυμαίνεται από μόλις 30 έως 57 ευρώ.

Σύμφωνα με το DLR, στη γερμανική αγορά κυριαρχούν οι τέσσερις αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους, οι Eurowings, Ryanair, easyJet και Wizz Air, οι οποίοι προσέφεραν συνολικά περισσότερες από 4.000 πτήσεις κατά τη διάρκεια της άνοιξης και του καλοκαιριού του 2023.

Το μερίδιο των αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους στη Γερμανία μειώθηκε από 33% σε πολύ κάτω από 30%. Σε ολόκληρη την Ευρώπη, η Ryanair & Co. αντιπροσωπεύει περίπου το 35% των πτήσεων. Σύμφωνα με τη μελέτη, οι Ιρλανδοί έχουν επεκτείνει τις δραστηριότητές τους κατά 25% από το 2019, αν και κυρίως εκτός Γερμανίας.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *