Photo by nappy on Pexels

Skyscanner: Οι χαμηλές τιμές, το Α και το Ω στην κράτηση των ταξιδιών

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η αυξανόμενη αισιοδοξία και η πρόοδος στον εμβολιασμό διαφοροποιούν τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών και τον προγραμματισμό των ταξιδιών, καθιστώντας τις χαμηλές τιμές το κορυφαίο ταξιδιωτικό κίνητρο. Αυτό αποτυπώνεται στη νέα έκθεση της Skyscanner με τίτλο “Skyscanner Horizons – Αναδυόμενες ταξιδιωτικές συμπεριφορές, καθώς ο κόσμος ανοίγει ξανά”.

H έκθεση αναλύει τα δεδομένα από 24.000 καταναλωτές από οκτώ χώρες, καθώς και δεδομένα παγκόσμιων αναζητήσεων, αναδεικνύοντας τις δυνατότητες και τις πιθανές ευκαιρίες που παρουσιάζονται στον τομέα των αερομεταφορών.

Τα βασικά ευρήματα της έκθεσης περιλαμβάνουν:

-Οι χαμηλές τιμές αποτελούν το κορυφαίο ταξιδιωτικό κίνητρο για την ενθάρρυνση των ανθρώπων να προχωρήσουν σε κράτηση ταξιδιού.
-Η εμπιστοσύνη και η ψυχική ηρεμία είναι πρωταρχικής σημασίας, με το 58% των ταξιδιωτών παγκοσμίως να επιθυμούν μεγαλύτερη ευελιξία στην κράτηση εισιτηρίων.
-Βραζιλιάνοι, Αμερικανοί και Αυστραλοί είναι οι πιο αφοσιωμένοι ταξιδιώτες για το 2022 και έτοιμοι να δοκιμάσουν νέα πράγματα.
-Οι κορυφαίες διαδρομές που δεν εξυπηρετούνται στον κόσμο είναι ένας συνδυασμός προορισμών αναψυχής μεγάλων αποστάσεων και ταξιδιών σε φίλους και συγγενείς (VFR).
-Το Μάντσεστερ είναι το κορυφαίο αεροδρόμιο με τις περισσότερες μη εξυπηρετούμενες συνδέσεις, με τη ζήτηση των ταξιδιωτών για νέες απευθείας συνδέσεις να είναι υψηλή.
-Το Μπαλί είναι ο κορυφαίος μη εξυπηρετούμενος προορισμός στον κόσμο, καθώς οι ταξιδιώτες αναζητούν δημοφιλείς προορισμούς για το ταξίδι των ονείρων τους.

“Τα ευρήματά μας αποκαλύπτουν ότι για την πλειοψηφία των ταξιδιωτών οι χαμηλές τιμές αποτελούν το μεγαλύτερο κίνητρο για κράτηση. Ωστόσο, άλλοι παράγοντες και αποτελέσματα από τους τελευταίους 18 μήνες λαμβάνονται επίσης υπόψη, όπως η μεγαλύτερη ευελιξία στα αεροπορικά εισιτήρια και ταξιδιωτική ασφάλιση για COVID-19. Επίσης, οι άνθρωποι επικεντρώνονται στην εμπειρία κράτησης, ιδιαίτερα στην εμπιστοσύνη και την εξυπηρέτηση”, σχολίασε ο αντιπρόεδρος πτήσεων στη Skyscanner, Hugh Aitken.

Για να συμπληρώσει: “Όσον αφορά την αναζήτηση πτήσεων, παρατηρείται αυξανόμενη ζήτηση για προορισμούς διακοπών μεγάλων αποστάσεων και προορισμούς VFR, μερικοί από τους οποίους είναι προς το παρόν διαθέσιμοι μόνο μέσω μη απευθείας πτήσεων. Στο πλαίσιο αυτής της ζήτησης, μπορεί να υπάρξουν δυνατότητες ανάπτυξης -ειδικά στο τμήμα VFR- καθώς οι ταξιδιώτες προσπαθούν να επανασυνδεθούν με την οικογένειά τους έπειτα από μία παρατεταμένη περίοδο που δεν μπορούσαν να το πραγματοποιήσουν, ενώ τα  εταιρικά ταξίδια χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να επιστρέψουν”.

Συνολικά, τα αεροπορικά ταξίδια το 2022 θα είναι πολύ διαφορετικά από το 2021, καθώς τόσο οι ταξιδιώτες, όσο και οι πάροχοι ταξιδιωτικών υπηρεσιών θα συνεχίζουν να προσαρμόζονται σε μια νέα πραγματικότητα και ο κόσμος θα ανοίγει και πάλι.

“Οι ταξιδιώτες είναι έτοιμοι να επανασυνδεθούν με αγαπημένα πρόσωπα, νέα μέρη και πολιτισμούς. Αλλά θέλουν να το κάνουν με ασφάλεια, οικονομικά και βιώσιμα”, σημειώνει ο Derek Sadubin, διευθύνων σύμβουλος της CAPA.

Η έκθεση υπογραμμίζει την ωρίμανση των τάσεων που παρατηρήθηκαν νωρίς κατά την ανάκαμψη, ενώ επισημαίνει  συγκεκριμένες ευκαιρίες όπου η προσφορά δεν έχει ακόμη καλύψει τη ζήτηση. Αυτό μας δίνει μια πιο λεπτομερή κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι προορισμοί μπορούν να υποστηρίξουν τους συνεργάτες τους στη βιομηχανία να ανταποκριθούν άμεσα στις μεταβαλλόμενες ταξιδιωτικές προτιμήσεις, όπως μέσω συνεργατικών εκστρατειών μάρκετινγκ ,που υποστηρίζουν την επαναφορά διαδρομών ή πρωτοβουλιών περιεχομένου.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *