Photo by cottonbro on Pexels

Η “συνταγή” ώστε οι ξενοδόχοι βλέπουν έσοδα στα ταμεία και χαμόγελα στα πρόσωπα των πελατών

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τα πρωτογενή δεδομένα βρίσκονται στο επίκεντρο νέας έρευνας που δημοσίευσε σήμερα η Sojern, αποκαλύπτοντας ότι πρόκειται για σημαντικό “εργαλείο” στα χέρια των ξενοδόχων, αφενός για την αύξηση των εσόδων, αφετέρου για την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών τους.

Η έρευνα με τίτλο “Πώς οι ξενοδοχειακές μάρκες χρησιμοποιούν πρωτογενή δεδομένα για να αυξήσουν τα έσοδα και να οικοδομήσουν ισχυρότερες σχέσεις”, η οποία διεξήχθη από την Benchmark Research Partners για λογαριασμό της Sojern, διαπιστώνει ότι το 81% των ξενοδόχων κατέγραψαν άνοδο των εσόδων τους μετά την εφαρμογή στρατηγικής πρωτογενών δεδομένων.

Στόχος της έρευνας, στην οποία συμμετείχαν στελέχη ξενοδοχείων από όλο τον κόσμο, ήταν να αποτυπώσει πώς τα στελέχη μάρκετινγκ των ξενοδοχείων κατανοούν και χρησιμοποιούν τα πρωτογενή δεδομένα στις πρoωθητικές τους ενέργειες.

Το 57% των ξενοδοχειακών στελεχών, όπως διαπίστωσε η έρευνα, κατέγραψε αύξηση της ικανοποίησης των πελατών τους, το 59% των ξενοδόχων έχουν ήδη εφαρμόσει στρατηγική πρωτογενών δεδομένων, το 62% ανέφεραν ότι η στρατηγική αυτή είναι πολύ σημαντική για το ψηφιακό μάρκετινγκ και το 75% όλων όσοι δεν διαθέτουν ακόμη τέτοια στρατηγική επιθυμούν να δημιουργήσουν.

Από εκείνους οι οποίοι διαθέτουν μια τέτοια στρατηγική, το 73% επιδίωξε μέσω αυτής να μεγιστοποιήσει τις επιδόσεις της καμπάνιας του, το 67% να οικοδομήσει πιο ισχυρές σχέσεις με τους πελάτες του κι ένα επίσης 67% να μεγιστοποιήσει τη συνολική αύξηση των εσόδων του.

Περαιτέρω ευρήματα δείχνουν ότι οι ξενοδόχοι έχουν υιοθετήσει στρατηγικές πρωτογενών δεδομένων όχι μόνο επειδή διέβλεψαν οικονομικά οφέλη, αλλά και τον θετικό αντίκτυπο στην ικανοποίηση των πελατών. Από τους ερωτηθέντες, το 86% θεωρεί ότι η στρατηγική πρωτογενών δεδομένων είναι αποτελεσματική στη μεγιστοποίηση των συνολικών εσόδων, το 76% στην ενίσχυση της απόδοσης της καμπάνιας, το 68% στη δημιουργία ισχυρότερων σχέσεων με τους πελάτες και το 64% στην αύξηση της αξίας της επωνυμίας.

Από τους ξενοδόχους που εφαρμόζουν ήδη τέτοιων ειδών στρατηγικές, πάνω από τα δύο τρίτα αισθάνονται σίγουροι ότι θα επωφεληθούν περισσότερο από αυτές το 2023.

“Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι τα τρία τέταρτα των στελεχών ξενοδοχείων θέλουν να δημιουργήσουν μια στρατηγική πρωτογενούς δεδομένων. Η εξατομικευμένη δέσμευση με τους καταναλωτές είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την κατανόηση της συμπεριφοράς των ταξιδιωτών και τη δημιουργία ψηφιακών εκστρατειών, που παρέχουν το σωστό μήνυμα, τη σωστή στιγμή”, είπε ο Kurt Weinsheimer, Chief Solutions Officer στη Sojern.

Tagged

1 σχόλιο στο “Η “συνταγή” ώστε οι ξενοδόχοι βλέπουν έσοδα στα ταμεία και χαμόγελα στα πρόσωπα των πελατών

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *