trivago

Συμβουλές για επιτυχημένη καμπάνια Rate Connect: Μάθετε από τους ειδικούς

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Συμβουλές για επιτυχημένη καμπάνια Rate Connect, δίνει το businessblog της Trivago.

Το άρθρο έχει ως ακολούθως:

“Σε μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή εγγεγραμμένων ξενοδόχων που χρησιμοποιούν τακτικά το trivago Business Studio, το 1/3 αυτών κατέταξε μια προσωπική σχέση με τον υπεύθυνο λογαριασμού ως την πιο σημαντική πτυχή ενός συνεργάτη.

Η ομάδα διαχείρισης λογαριασμών Rate Connect αναγνωρίζει επίσης την αξία αυτής της σχέσης και είναι πάντα πρόθυμη και ικανή να παρέχει στους ξενοδόχους έγκυρες συμβουλές για επιτυχή διεξαγωγή μιας καμπάνιας Rate Connect στην trivago.

Γι’ αυτό, συνεργαστήκαμε με την Αρχοντία και τον Χρήστο, —τους υπεύθυνους λογαριασμών για την Ελλάδα και την Κύπρο— για να αντλήσουμε τις δικές τους πληροφορίες και εξειδικευμένες γνώσεις του κλάδου σχετικά με το πώς οι ξενοδόχοι μπορούν να πετύχουν αυτόν ακριβώς τον στόχο.

Είτε προωθείτε εδώ και καιρό τις τιμές της ιστοσελίδας σας στην trivago με το Rate Connect, είτε έχετε πρόσφατα ξεκινήσει μια καμπάνια, είτε έχετε απλώς την περιέργεια να μάθετε περισσότερα για τη διαφήμιση των τιμών της ιστοσελίδας σας στην trivago, είναι στη διάθεσή σας για να σας υποστηρίξουν σε κάθε σας βήμα. Δε χρειάζεται ποτέ να προχωρήσετε μόνοι.

Εξασφαλίστε ανταγωνιστικές τιμές

Αν και η διαχείριση τιμών μπορεί να φαίνεται βαρετό θέμα, είναι κάτι που πρέπει να συζητήσουμε. Κεντρικό άξονα αποτελεί η πρόβλεψη διαχείρισης εσόδων, που είναι ένα απαραίτητο στοιχείο για τον σχεδιασμό της επόμενης χρονιάς ή των μηνών που είστε ανοιχτά σε εποχική βάση. Σε συνδυασμό με τα δεδομένα ιστορικού, θα σας βοηθήσει να αποφασίσετε σχετικά με τις τιμές, τις προσφορές και την κατανομή σας με βάση τη ζήτηση και την απόδοση που αναμένετε.

Αφού ορίσετε τις μελλοντικές τιμές σας, θα πρέπει να ελέγξετε αν η πρόβλεψή σας είναι ακριβής, ανατρέχοντας στον Channel Manager, στο εργαλείο παρακολούθησης τιμών ή στις ημερήσιες αναφορές σας. Πρώτα, αναλύστε τις τιμές σε «οριζόντια κατάταξη». Με αυτόν τον τρόπο, θα εξασφαλίσετε μια εικόνα για το πόσο ανταγωνιστικές και συνεπείς είναι στις ιστοσελίδες κρατήσεων συνεργατών.

Στη συνέχεια, αξιολογήστε τις τιμές σας σε «κατακόρυφη κατάταξη», για να τις συγκρίνετε με αυτές των ανταγωνιστών σας και να μάθετε τι προσφέρουν με τις τιμές τους. Οι μελλοντικοί ταξιδιώτες κάνουν ουσιαστικά το ίδιο πράγμα.

Εξετάζοντας τις τιμές σας από διαφορετικές οπτικές γωνίες, θα έχετε μια συνολική εικόνα της θέσης τους στην αγορά και θα μπορείτε να πάρετε εμπεριστατωμένες αποφάσεις ως προς το πού μπορεί να χρειάζονται μικρές προσαρμογές για να διατηρήσετε την ανταγωνιστικότητά σας.

Ένας ακόμη σημαντικός παράγοντας που πρέπει να επισημάνουμε είναι ότι οι τιμές τις ιστοσελίδας σας θα πρέπει να είναι πιο ελκυστικές από τις στάνταρ τιμές δωματίων που διαφημίζετε στις online ταξιδιωτικές εταιρείες. Αυτό σάς βοηθά να ξεχωρίζετε από τους ανταγωνιστές σας και να προσελκύετε τους ταξιδιώτες.

Με παύση ή χωρίς παύση;

Όποιον τύπο καμπάνιας και αν έχετε, το Rate Connect σάς προσφέρει την ευελιξία να τη διεξάγετε όπως ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες και στους στόχους σας.

Για παράδειγμα, μία λειτουργία του Rate Connect σάς επιτρέπει να θέτετε την καμπάνια σας σε παύση και να τη συνεχίζετε. Ωστόσο, προτού πατήσετε «Παύση» στο τέλος μιας σεζόν, αναρωτηθείτε: «Γιατί να σταματήσω να προβάλλω τις πιο ελκυστικές τιμές της ιστοσελίδας μου στην trivago, όταν δεν σταματάω να προβάλλω τις στάνταρ τιμές δωματίων μου στις online ταξιδιωτικές εταιρείες;»

Ας μπούμε στη θέση ενός ταξιδιώτη. Ο ενθουσιώδης ταξιδιώτης μέσα μας εκτίθεται σε περιεχόμενο εμπνευσμένο από τα ταξίδια εντός και εκτός ίντερνετ καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Είτε είναι εντυπωσιακά είτε πιο διακριτικά, τα μηνύματα που τραβούν την προσοχή μας μπορούν εύκολα να μας ενθαρρύνουν να κάνουμε αναζήτηση για να μάθουμε περισσότερα. Μάλιστα, σύμφωνα με μια μελέτη από την Bain & Company και την Google, ένας ταξιδιώτης θα πραγματοποιήσει 33 ταξιδιωτικές αναζητήσεις και θα ανατρέξει σε 12 ταξιδιωτικές ιστοσελίδες κατά τον σχεδιασμό ενός ταξιδιού.

Από τη δική μας έρευνα στην trivago, μάθαμε ότι οι ταξιδιώτες τείνουν να κάνουν κράτηση κατά μέσο όρο 51 ημέρες πριν από τη διαμονή τους, ενώ η τιμή να αποτελεί το φίλτρο που χρησιμοποιούν περισσότερο όταν ψάχνουν για το ιδανικό τους κατάλυμα.

Επομένως, παρόλο που ένα ξενοδοχείο, για παράδειγμα, στη Σαντορίνη, μπορεί να είναι κλειστό για τον χειμώνα, αυτό δε σημαίνει ότι οι ταξιδιώτες δεν εξετάζουν τις τιμές ξενοδοχείων εκεί για την άνοιξη και το καλοκαίρι.

Και τι γίνεται, την περίοδο υψηλής ζήτησης που η πληρότητα είναι υψηλή ή όταν πραγματοποιούνται λιγότερες κρατήσεις κατά την περίοδο χαμηλής ζήτησης, για παράδειγμα, στην Κρήτη;

Με απλά λόγια, συνιστούμε να διατηρείτε τις τιμές της ιστοσελίδας σας ορατές στο προφίλ σας καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και να αξιοποιείτε τους αλγόριθμους της trivago για καλύτερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης. Στο τέλος, ένα κλικ σε αυτές τις τιμές μπορεί να οδηγήσει στην κράτηση ενός δωματίου.

Βελτιστοποιήστε για το στάδιο της κράτησης

Η διαδρομή που μας οδηγεί σε αγορά μπορεί να είναι μεγάλη. Περιλαμβάνει ανατροπές, πολλά σημεία επαφής και πολλές ώρες έως ότου κάνουμε τελικά κλικ στο κουμπί για να επιβεβαιώσουμε την επιλογή μας.

Το ίδιο μπορεί να ειπωθεί και για την εμπειρία πελάτη ξενοδοχείου. Καθώς εκατομμύρια πελάτες επιλέγουν την trivago για να συγκρίνουν προσφορές ξενοδοχείων και να βρουν το ιδανικό τους κατάλυμα, μπορούμε να εξασφαλίσουμε ποιοτική επισκεψιμότητα γα εσάς με μια καμπάνια Rate Connect. Αλλά το στάδιο της εμπειρίας που αφορά τη μετατροπή είναι δική σας ευθύνη.

Το κλειδί για τη μετατροπή είναι μια βελτιστοποιημένη ιστοσελίδα. Σύμφωνα με την SaleCycle, το 29% των επισκεπτών θα εγκαταλείψει την κράτησή του, λόγω δυσκολιών που αντιμετωπίζει με την ίδια τη διαδικασία κράτησης. Σε αυτές περιλαμβάνονται ζητήματα πληρωμής και τεχνικά ζητήματα, καθώς και περιττός χρόνος που χρειάζεται για την ολοκλήρωση μιας κράτησης.

Για να ελέγξετε πόσο φιλική προς τους χρήστες είναι η ιστοσελίδα σας, εξετάστε τη διαδικασία κράτησης σας σαν να ήσαστε ταξιδιώτης. Δείτε τι θα πρέπει να ελέγξετε κατά τη διάρκεια της διαδικασίας:

Τον χρόνο φόρτωσης της ιστοσελίδας σας (έως 1-2 δευτερόλεπτα)
Την ευκολία της περιήγησης για εύρεση πληροφοριών
Σαφή και ξεκάθαρα μηνύματα
Το κουμπί call to action «Κράτηση τώρα» τραβάει αμέσως την προσοχή
Το ημερολόγιο για έλεγχο τιμών και διαθεσιμότητας είναι εύχρηστο
Η σελίδα κρατήσεων για έναν επιλεγμένο τύπο δωματίου έχει μια φωτογραφία υψηλής ποιότητας (συν επιλογή πώλησης υψηλότερης κατηγορίας δωματίου ή προσφοράς πακέτου)
Η φόρμα για συμπλήρωση των στοιχείων πελάτη και πληρωμής απαιτεί ελάχιστη προσπάθεια

Ιδανικά, ένας μελλοντικός πελάτης θα πρέπει να μπορεί να κάνει κράτηση για το δωμάτιο που επιθυμεί σε λίγα μόνο λεπτά.

Τώρα, δείτε πώς είναι στο κινητό σας τηλέφωνο (η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να φορτώνεται σε έως τρία δευτερόλεπτα). Ο λόγος είναι ότι οι χρήστες δεν πραγματοποιούν μόνο αναζήτηση για ξενοδοχεία στα κινητά τους, αλλά περίπου το ένα τρίτο αυτών πραγματοποιεί επίσης κράτηση μέσω κινητού. Επιπλέον, αν μιλάμε για κρατήσεις της τελευταίας στιγμής, αυτό το ποσοστό ανεβαίνει στο 72%, σύμφωνα με την Criteo.

Αν η ιστοσελίδα σας δεν είναι φιλική προς κινητά, οι δυνητικοί πελάτες σας θα κάνουν κράτηση σε κάποιον ανταγωνιστή που διαθέτει μια φιλική σελίδα.

Βασικά συμπεράσματα

Είτε το εποχικό ξενοδοχεία σας βρίσκεται στην Νάξο είτε στην Πάφο, προετοιμαστείτε και διαφημίστε τις τιμές δωματίων σας για την επόμενη σεζόν όταν τελειώσει η περίοδος υψηλής ζήτησης. Με αυτόν τον τρόπο, θα είναι ήδη δυνατή η κράτηση σε εσάς στην αρχή της νέας χρονιάς και όχι μόνο λίγο πριν ανοίξετε ξανά. Είναι επίσης σημαντικό να εξασφαλίσετε νωρίς την πληρότητά σας.

Προβάλετε τις πιο ελκυστικές τιμές της ιστοσελίδας σας στο προφίλ σας στην trivago καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Αυτό θα σας βοηθήσει να διατηρείτε καλύτερη κατάταξη στην trivago και να φαίνεστε πιο ελκυστικοί στους ταξιδιώτες που είναι έτοιμοι να κάνουν κράτηση, ανεξάρτητα από τη σεζόν ή το ποσοστό πληρότητας.

Μη διστάσετε να πουλήσετε πιο ακριβές υπηρεσίες με τη μορφή εξατομικευμένων προσφορών είτε στη σελίδα κρατήσεών σας είτε σε ένα email προς μελλοντικούς πελάτες πριν από το check-in (π.χ. κάντε κράτηση για 3 διανυκτερεύσεις και κερδίστε την 4η δωρεάν). Μπορείτε να μάθετε πώς να το κάνετε αυτό αποτελεσματικά κάνοντας κλικ εδώ.

Δεν έχετε ακόμα το Rate Connect;

Καθώς η Ελλάδα και η Κύπρος προσελκύουν τόσο τοπικούς όσο και διεθνείς ταξιδιώτες, έχουμε ήδη μια ώθηση μάρκετινγκ που προκύπτει οργανικά. Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να ενισχύσετε την προβολή και την κατάταξη του καταλύματός σας στην trivago, ώστε να ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό και να τραβάτε την προσοχή των ταξιδιωτών.

Διαθέτοντας μια μηχανή κρατήσεων από έναν πάροχο συνδεσιμότητας που συνεργάζεται με την trivago, θα μπορείτε να ανοίξετε ένα νέο κανάλι άμεσου μάρκετινγκ για να προωθείτε τις τιμές της ιστοσελίδας σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να βασίζεστε λιγότερο στις ιστοσελίδες κρατήσεων ως τη μοναδική πηγή των κρατήσεών σας και να έχετε μεγαλύτερο έλεγχο της κατανομής σας.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *