Photo by Proxyclick Visitor Management System on Unsplash

“Αγκαλιάζοντας” το Cloud για τον εξορθολογισμό λειτουργιών των ξενοδοχείων | Το 73% των πελατών θα “γυρίσει” σε ένα τεχνολογικά προηγμένο ξενοδοχείο

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σε έναν κόσμο όπου η συνδεσιμότητα είναι ο “πρωταγωνιστής”, τα ξενοδοχεία αντιμετωπίζουν ένα διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο προσδοκιών των επισκεπτών τους. έα πρότυπα τίθενται για το συνδεδεμένο ξενοδοχείο του αύριο, καθώς ο κλάδος υιοθετεί λύσεις βασισμένες στο cloud για να ανταποκριθεί σε αυτές τις αυξανόμενες απαιτήσεις.

Πάνε οι μέρες που μια βασική σύνδεση Wi-Fi ήταν αρκετή για τα ξενοδοχεία που ήθελαν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των επισκεπτών τους. Με τον πολλαπλασιασμό των συνδεδεμένων συσκευών και την αυξανόμενη υιοθέτηση λύσεων που βασίζονται στο cloud, ο ορισμός του “δικτύου” έχει εξελιχθεί δραστικά στον κλάδο της φιλοξενίας.

Σήμερα, η προηγμένη συνδεσιμότητα αποτελεί τη “ραχοκοκαλιά” μιας επιτυχημένης επιχείρησης στον τομέα, καθώς όπως διαπιστώνει πρόσφατη μελέτη της Hotel Technology, το 73% των επισκεπτών ξενοδοχείων είναι πιθανό να επιστρέψουν σε ένα ξενοδοχείο που ανταποκρίνεται στις τεχνολογικές τους ανάγκες.

Καθώς οι επισκέπτες βασίζονται σε όλο και περισσότερες συσκευές και εφαρμογές κατά τη διάρκεια της διαμονής τους και καθώς η “εργασία από οπουδήποτε” γίνεται όλο και πιο συνήθης, τα ξενοδοχεία πρέπει να αναλάβουν δράση για να παρέχουν μια ολοκληρωμένη, συνδεδεμένη εμπειρία – παντού σε ένα ακίνητο και για όλες τις συσκευές των επισκεπτών.

“Οι σημερινοί επισκέπτες θέλουν μια εμπειρία σχεδόν σαν στο σπίτι τους όσον αφορά τη συνδεσιμότητα. Καθώς εναλλάσσονται μεταξύ smartphones, φορητών υπολογιστών, tablet και φορητών συσκευών, υπάρχει η προσδοκία για απρόσκοπτη κάλυψη δικτύου που ανταποκρίνεται στις τεχνολογικές τους συνήθειες. Όπως έχουν δείξει οι έρευνες για τις ανέσεις των επισκεπτών, η συνδεσιμότητα είναι συχνά η υπ’ αριθμόν ένα άνεση που αξιολογείται από τους επισκέπτες, γεγονός που καθιστά απολύτως πρωταρχικής σημασίας για τα ξενοδοχεία να παρέχουν μια άψογη εμπειρία”, δήλωσε ο Lennert De Jong, επικεφαλής φιλοξενίας της Planet.

Η πρόκληση της συνδεσιμότητας στη σημερινή ψηφιακή εποχή

Είναι σαφές ότι η προηγμένη συνδεσιμότητα δεν είναι πλέον ένα ” αγαθό που πρέπει να διαθέτουμε” – είναι μια μη διαπραγματεύσιμη πτυχή της διαμονής ενός επισκέπτη. Η άνοδος των ανέπαφων λύσεων, όπως τα ψηφιακά μενού, οι εικονικές συναντήσεις και οι πληρωμές μέσω smartphone, έχει οδηγήσει σε σημαντική αύξηση της χρήσης Wi-Fi και κινητών συσκευών, όπως επισημαίνεται στην έκθεση για την ανέπαφη τεχνολογία στη φιλοξενία της Skift Research. Αλλά ενώ οι επισκέπτες αναμένουν απρόσκοπτη πρόσβαση στο διαδίκτυο σε όλα τα κανάλια και τις συσκευές, συχνά δεν είναι πρόθυμοι να πληρώσουν επιπλέον γι’ αυτό. Το γεγονός αυτό αποτελεί πρόκληση για τα ξενοδοχεία.

“Η συνδεσιμότητα των ξενοδοχείων, που κάποτε ήταν μια επί πληρωμή υπηρεσία, αναμένεται πλέον δωρεάν, αλλά με υψηλότερες ποιοτικές προσδοκίες. Αυτό δημιουργεί ένα είδος αντιφατικότητας, όπου οι επισκέπτες θέλουν περισσότερα, αλλά είναι πρόθυμοι να πληρώσουν λιγότερα ή τίποτα απολύτως. Αν και ορισμένα ξενοδοχεία προσπαθούν να προσφέρουν κλιμακωτές υπηρεσίες, η αλήθεια είναι ότι οι περισσότεροι άνθρωποι περιμένουν ένα αξιοπρεπές επίπεδο συνδεσιμότητας χωρίς κόστος”, δήλωσε ο De Jong.

Ένα άλλο εμπόδιο είναι η διαχείριση της αυξανόμενης ανάγκης για χωρητικότητα και ενημερώσεις του συστήματος. Με την υποδομή του διαδικτύου να απαιτεί ενημερώσεις κατά μέσο όρο κάθε τέσσερα χρόνια, τα ξενοδοχεία συχνά δυσκολεύονται να συμβαδίσουν.

Πλοήγηση στην ψυχαγωγία των επισκεπτών στο εξελισσόμενο ξενοδοχειακό τοπίο

Πριν η εποχή του streaming επικρατήσει, τα ξενοδοχεία ήταν οι πρωταρχικοί πάροχοι περιεχομένου. Η ισχύς έχει πλέον μετατοπιστεί προς τους επισκέπτες που καταναλώνουν περιεχόμενο μέσω πολλαπλών πλατφορμών, όπως το Netflix, το Amazon Prime, το Hulu και το Disney+. Ως αποτέλεσμα, τα ξενοδοχεία έχουν μεταβεί από πάροχοι περιεχομένου σε αρωγούς περιεχομένου. Η πρωταρχική πρόκληση για τα ξενοδοχεία σε αυτόν τον νέο ρόλο είναι να διευκολύνουν την κατανάλωση περιεχομένου και παράλληλα να εξυπηρετούν πολλαπλές συσκευές και πλατφόρμες ροής.

Η ανάγκη για συνεχή σύνδεση επεκτείνεται πέρα από το δωμάτιο. Οι επισκέπτες περιμένουν πλέον εκτεταμένη κάλυψη σε όλο το ξενοδοχείο, είτε εργάζονται από το καφέ, είτε συμμετέχουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο εστιατόριο, είτε ακόμη και σε κοινόχρηστους χώρους όπως το λόμπι και οι χώροι συνεδριάσεων.

“Αγκαλιάζοντας” το Cloud για τον εξορθολογισμό των ξενοδοχειακών λειτουργιών

Η πανδημία προκάλεσε αλλαγές στις επενδυτικές στρατηγικές, οδηγώντας περισσότερα ξενοδοχεία στην υιοθέτηση τεχνολογιών που βασίζονται στο cloud. Σύμφωνα με την έκθεση ψηφιακού μετασχηματισμού 2022 της Skift Research, σχεδόν το 87% των ερωτηθέντων στελεχών ταξιδιωτικών επιχειρήσεων δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν το cloud computing για να βοηθήσουν στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και στη βελτιστοποίηση των λειτουργιών. Καθώς ο κλάδος συνεχίζει να προσαρμόζεται στον ψηφιακό μετασχηματισμό, ένας βασικός τομέας εστίασης για την Planet είναι η παροχή βοήθειας στα ξενοδοχεία για τη μετάβαση των επιτόπιων υποδομών τους στο cloud.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *