Photo by mentatdgt on Pexels

Τα εταιρικά ταξίδια δεν αναμένεται να επιστρέψουν στα προ-πανδημικά επίπεδα

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τα εταιρικά ταξίδια δεν φαίνεται να επιστρέφουν στο προ-πανδημικό τους επίπεδο, καθώς οι οικονομικές δυσχέρειες και οι πιέσεις για την απαλλαγή των εταιριών από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα οδηγούν τις μεγάλες επιχειρήσεις να αμφισβητήσουν τον σκοπό των εταιρικών ταξιδιών.

Αυτό είναι το συμπέρασμα που προκύπτει από τις ομιλίες ανώτερων διευθυντές εταιρικών ταξιδιών σε μια σύνοδο κορυφής του Ινστιτούτου Διαχείρισης Ταξιδιών (ITM), που διεξήχθη πρόσφατα στο Λονδίνο.

Σύμφωνα με τους επικεφαλής εταιρικών ταξιδιών, τα οικονομικά έχουν γίνει η πρώτη προτεραιότητα για τις επιχειρήσεις. Στο πλαίσιο αυτό, τα εταιρικά ταξίδια θα πραγματοποιούνται εφόσον παράγουν έσοδα. Αλλά και τα υπόλοιπα διεθνή ταξίδια πρέπει να έχουν κάποιο σκοπό.

Από την άλλη, οι προϋπολογισμοί περιορίζονται στο 70% για τις διεθνείς συναντήσεις, με τις αυξήσεις στα αεροπορικά εισιτήρια να έχουν αντίκτυπο σε αυτούς.

Όλα αυτά σε συνδυασμό με το γεγονός ότι, τα ταξίδια μπορεί να αντιπροσωπεύουν το 20% και άνω των [εταιρικών] εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, βάζουν στον… πάγο τα εταιρικά ταξίδια.

Μια έρευνα τάσεων του ITM σε διευθυντές και αγοραστές εταιρικών ταξιδιών, που διεξήχθη τον Νοέμβριο, διαπίστωσε ότι ο “έλεγχος του προϋπολογισμού” ήταν μία από τις μεγαλύτερες ανησυχίες τους, μαζί με τη δυσαρέσκεια για τα εργαλεία ηλεκτρονικών κρατήσεων και το καθήκον φροντίδας της εταιρίας απέναντι στους εργαζομένους-ταξιδιώτες της.

Τα δύο τρίτα (68%) των μελών προσδιόρισαν την παροχή υπηρεσιών ως τη μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζει ο τομέας, ακολουθούμενη από τις υπηρεσίες των εταιριών διαχείρισης ταξιδιών (61%) και την κατάσταση της οικονομίας (52%).

Ένας στους τέσσερις αναμένει ότι ο προϋπολογισμός των εταιρικών ταξιδιών του για το 2023 θα είναι χαμηλότερος από ό,τι φέτος, αν και οι μισοί αναμένουν ότι θα αυξηθεί, ενώ το 40% δήλωσε ότι συμμετέχει σε συζητήσεις της εταιρίας σχετικά με την απόδοση της επένδυσης από τα ταξίδια.

Επίσης, ένας στους τέσσερις (24%) δήλωσε ότι έχει εισαγάγει ή θα εισαγάγει προϋπολογισμό άνθρακα για τα ταξίδια το 2023, με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ITM, Scott Davies, να υποστηρίζει ότι, σχεδόν στο σύνολό τους οι αγοραστές ταξιδιών αναμένουν από τις αεροπορικές εταιρίες να αναλάβουν δεσμεύσεις σχετικά με τη χρήση βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *