Ο κ. Χωμενίδης, με άριστη γνώση του χώρου και του αντικειμένου ξεκαθάρισε ότι υπάρχει ανάγκη επενδύσεων στον Τουρισμό, αλλά η χώρα υστερεί σε branding, γεγονός που “απομακρύνει” τις διεθνείς αλυσίδες. Χρησιμοποίησε μάλιστα ως παράδειγμα την ΛΑΜΨΑ ΑΕ, με τα ξενοδοχεία Μ. Βρετανία, Sheraton Ρόδου και τη διαχείριση του Ging George, η οποία συνεργάζεται με τη Starwood και, όπως είπε, με τη βελτίωση της εικόνας της Ελλάδας, τα ξενοδοχεία, ανέκαμψαν πρώτα χάρη στο δίκτυο της διεθνούς αλυσίδας. Συμπλήρωσε δε ότι η περιορισμένη παρουσία διεθνών αλυσίδων στη χώρα μας, ευθύνεται για την άνθιση του all inclusive.
Παράλληλα ο κ. Τάσος Χωμενίδης, υπογράμμισε ότι στις δημόσιες υποδομές είναι δύσκολο να επενδύσει ο ιδιωτικός τομέας, γιατί τα υψηλά δανειακά κεφάλαια που απαιτούνται, αυξάνουν κατακόρυφα το κόστος λειτουργίας, με αποτέλεσμα να είναι μη ανταγωνιστικές.
Έφερε δε σαν παράδειγμα την μη λειτουργία του Πειραιά ως λιμανιού Home porting, λόγω των πολύ ακριβών τελών του αεροδρομίου “Ελ. Βενιζέλος”.