Ταξιδιωτικές προσφορές: Ουκ εν το πολλώ το ευ!!!

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αρκετές φορές οι ταξιδιωτικές προσφορές που λαμβάνουν οι πελάτες δεν ανταποκρίνονται στις επιθυμίες τους. Πώς μπορούμε να πετύχουμε καλύτερες πωλήσεις;

Αυτό προκύπτει από την έρευνα The Digital Holidaymaker Trends Report, που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Fresh Relevance, η οποία δείχνει ότι οι ταξιδιωτικές εταιρείες δεν κατανοούν πλήρως τις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών τους.

1 στους 4 από τους 2000 συμμετέχοντες στη Βρετανία, ανέφεραν πως θα προτιμούσαν να λαμβάνουν μια μικρότερη λίστα με προσωποποιημένες προσφορές. Επίσης, το 25% των πελατών παραμένει πιστό σε έναν πάροχο που καταλαβαίνει τις ανάγκες τους και το 41% δηλώνει πως θα έκανε ξανά κράτηση με μια εταιρεία που τους έχει “φροντίσει” στο παρελθόν.

Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες χάνουν ευκαιρίες για πωλήσεις, καθώς μόνο το 34% των συμμετεχόντων δηλώνει πως νιώθουν καλά πληροφορημένοι με την αναζήτηση διακοπών.

Επίσης, οι υφιστάμενες τακτικές δε “συγκινούν” τη γενιά Ζ, η οποία ενοχλείται από διαφημίσεις για διακοπές που έχουν ήδη κλείσει (32%), άσχετες προσφορές (31%), και προσφορές που δεν ισχύουν (26%). Επιθυμούν το e-mail μάρκετινγκ να είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα τους.

Το 26% της γενιάς Ζ νιώθει αγανακτισμένο από το χρόνο που χρειάζεται να διαθέσει για να κάνει έρευνα σε ταξιδιωτικές ιστοσελίδες ώστε να βρουν προσφορές, που έχουν ήδη δει σε παρόμοιες αναζητήσεις, ή κρατήσεις, που έχουν ήδη πραγματοποιήσει. Το 28% θα προτιμούσε λιγότερες και πιο σχετικές ταξιδιωτικές επιλογές.

Χρειάζεται, επομένως, οι ταξιδιωτικές εταιρείες να έχουν μια πιο προσωποποιημένη προσέγγιση ως προς τις προσφορές, που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών τους.Με αυτό τον τρόπο θα προσφέρουν στους πελάτες τους περισσότερη αξία στα ταξίδια τους, αλλά και στις δικές τους ενέργειες μάρκετινγκ. Έχει έρθει το πλήρωμα του χρόνου για τη χρήση των κατάλληλων δεδομένων και της τεχνολογίας, ώστε οι εταιρείες να παρέχουν ενδιαφέρουσες προσφορές και να αποκτήσουν την εμπιστοσύνη των πελατών τους.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *