thomas cook

O Thomas Cook επανεξετάζει τη στρατηγική τoυ για την αύξηση των ταξιδιωτικών δαπανών στην Ινδία.

Αυτό το έτος σημείωσε σημαντική αύξηση του αριθμού των επισκεπτών, τόσο εγχώριων όσο και διεθνών, στο Kumbh Mela, το οποίο ξεκίνησε στις 15 Ιανουαρίου και έληξε στις 4 Μαρτίου στο Prayagraj, U.P. , όπου έδειξε σημαντικές δυνατότητες στον πνευματικό και θρησκευτικό τουρισμό στην Ινδία.

Σε μια συνέντευξη, ο Neeraj Singh Dev, ανώτερος αντιπρόεδρος και επικεφαλής του Thomas Cook της Ινδίας, για το ηλεκτρονικό εμπόριο, μίλησε για τη σημαντική αλλαγή στις τάσεις των ταξιδιών στην Ινδία και στη στρατηγική του για την «εμβάθυνση του τουρισμού».

Η αλλαγή

Είπε ότι μια σημαντική αλλαγή φέτος είναι ότι οι άνθρωποι που είναι από την μεσαία τάξη της Ινδίας ή από την ανώτερη μεσαία τάξη της Ινδίας είναι πρόθυμοι να δαπανήσουν περισσότερο από ποτέ. Τα κοινωνικά μέσα παίζουν επίσης σημαντικό ρόλο.

Υπήρξε επίσης αύξηση των millenials για εργασίας σε πόλεις. Πολλοί από αυτούς δείχνουν τώρα ενδιαφέρον για τον πνευματικό τουρισμό. Οι άνθρωποι θέλουν να ξεφύγουν από την καθημερινή ρουτίνα της ζωής.Για παράδειγμα, στο Kumbh Mela αυτό το έτος, περίπου το 40% των πακέτων που προσφέρει ο Thomas Cook India είναι σε αυτό το μοτιβό.

Δεν είναι μόνο το πνευματικό γεγονός, αλλά και το γεγονός, ότι οι άνθρωποι σε αυτά τα πακέτα μπορούν επίσης να δουν  τοπικά αξιοθέατα συμπεριλαμβανομένων των ναών και των μουσείων, και να βιώσουν την αδρεναλίνη με κάποια αθλήματα περιπέτειας.

ΠΗΓΗ

ΜΕΣΩwww.money-tourism.gr
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ