blue lagoon palace tui sensimar
TUI Blue Lagoon Palace, Χαλκιδική

TUI Blue: Στόχος να αναδειχθεί στο κορυφαίο brand ξενοδοχείων στον κόσμο

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Στόχος της TUI είναι να αναδείξει την TUI Blue στην κορυφαία μάρκα ξενοδοχείων αναψυχής στον κόσμο, σύμφωνα με τα όσα αποκάλυψε η διευθύνουσα σύμβουλος της αλυσίδας ξενοδοχείων, Louise Bates, μιλώντας στην πρώτη εκδήλωση τύπου TUI Talks, στο Λονδίνο.

Η TUI Blue διαθέτει 100 ξενοδοχεία σε 18 χώρες, με ένα ακόμη να ανοίγει στη Δομινικανή Δημοκρατία την επόμενη εβδομάδα και τουλάχιστον άλλα πέντε να ανοίγουν τον επόμενο χρόνο, συμπεριλαμβανομένου του TUI Blue Sensatory, στη Μαγιόρκα, τον Απρίλιο.

Τα ξενοδοχεία ανήκουν αποκλειστικά στον όμιλο TUI, αλλά όχι στον ταξιδιωτικό πράκτορα TUI, πράγμα που σημαίνει ότι οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν κράτηση απευθείας.

Σύμφωνα με την Bates, υπάρχει ένα παγκόσμιο σχέδιο ανάπτυξης που δεν βασίζεται μόνο στις βασικές αγορές – πηγές της TUI στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία και τη Σκανδιναβία. “Πιστεύουμε ότι υπάρχουν πολλά περιθώρια επέκτασης. Θα ήθελα να είμαστε η κορυφαία μάρκα ξενοδοχείων αναψυχής στον κόσμο και νομίζω ότι είμαστε σε θέση να το κάνουμε αυτό”, είπε.

Υπό την “ομπρέλα” της TUI Blue βρίσκονται τέσσερις υπό-μάρκες, οι: TUI Blue Sensatory για πολυτελείς διακοπές, TUI Blue For Families, TUI Blue For All και TUI Blue for Two, αποκλειστικά για ζευγάρια.

Σύμφωνα με την Bates, όλες οι υπό-μάρκες ακολουθούν τις βασικές αξίες του ομίλου TUI, προσαρμοσμένες σε κάθε brand.

Τα ξενοδοχεία που ανήκουν στην TUI Blue είναι είτε ιδιοκτησία της TUI, είτε μισθωμένα, είτε ο όμιλος έχει αναλάβει τη διαχείριση. Όπως και να’ χει στο σύνολό τους είναι σχεδιασμένα για τον σύγχρονο καταναλωτή, σύμφωνα με τα όσα είπε η Bates.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *