Photo by noqqe on Unsplash
Photo by noqqe on Unsplash

TUI: Κρήτη και Ρόδος στο Top 5 των πιο δημοφιλών προορισμών στη Σουηδία το φετινό καλοκαίρι

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Δύο δημοφιλή ελληνικά νησιά, η Κρήτη και η Ρόδος, περιλαμβάνονται στην πεντάδα των προορισμών που επιλέγουν για τις διακοπές τους οι Σουηδοί το φετινό καλοκαίρι, σύμφωνα με την TUI.

Ειδικότερα, όπως διαπίστωσε έρευνα που διεξήγαγε η Sifopanel της Kantar Media για λογαριασμό της TUI, σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 1.055 Σουηδών, το διάστημα 6-15 Μαΐου 2024, η Κρήτη και η Ρόδος βρίσκονται στη δεύτερη και την τρίτη θέση στις επιλογές των πελατών της TUI αυτό το καλοκαίρι. Ενώ, στην πρώτη θέση “φιγουράρει” η Κύπρος και το Top 5 των προορισμών συμπληρώνουν η Μαγιόρκα και η Αττάλεια της Τουρκίας.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, που συμφωνούν με την εικόν των κρατήσεων της TUI, το 46% των Σουηδών δηλώνουν ότι σχεδιάζουν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό τους επόμενους δώδεκα μήνες, σημειώνοντας αύξηση τεσσάρων ποσοστιαίων μονάδων, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Οι κρατήσεις για αυτό το καλοκαίρι παρουσιάζουν αύξηση κατά ένα μικρό ποσοστό του 2%, με τους περισσότερους Σουηδούς να επιλέγουν φέτος να ταξιδέψουν στις αρχές και στα τέλη του καλοκαιριού.

Η έρευνα της Sifo δείχνει επίσης ότι η πλειονότητα των Σουηδών -61%-  δεν σκοπεύουν να αλλάξουν τα ταξιδιωτικά τους εξαιτίας της κατάστασης οικονομίας.

Εν τω μεταξύ, η TUI σημειώνει αύξηση κατά μέσο όρο 10% σε εκείνους που ταξιδεύουν τον Ιούνιο και τον Σεπτέμβριο, σε σύγκριση με πέρυσι. Η τιμή είναι πιθανώς ένας παράγοντας που συμβάλλει σε αυτό το γεγονός, καθώς τα ταξίδια είναι γενικά πιο προσιτά το διάστημα πριν και μετά τις σχολικές διακοπές.

“Αυτή τη στιγμή, για παράδειγμα, υπάρχουν ευκαιρίες για ταξίδια της τελευταίας στιγμής σε διάφορους δημοφιλείς προορισμούς στη Μεσόγειο”, λέει η Dian Martinez Valencia, διευθύντρια Επικοινωνίας της TUI.

Η τελευταία ανακοίνωση των επιτοκίων και μια πιο σταθερότερη οικονομική κατάσταση των νοικοκυριών βρίσκονται πίσω από την αυξημένη επιθυμία των Σουηδών να ταξιδέψουν, σύμφωνα με τον τουριστικό πράκτορα, με την κα. Martinez Valencia να επισημαίνει ότι “τα μηνύματα είναι θετικά, που σημαίνει ότι όλο και περισσότερα νοικοκυριά τολμούν να κλείσουν νέα ταξίδια”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *