tui

TUI Βρετανίας: “Μπορούμε να επεξεργαστούμε τις αποζημιώσεις, εντός 14 ημερών”

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η TUI Βρετανίας δηλώνει πως είναι σε θέση να επεξεργάζεται τα αιτήματα των πελατών για αποζημιώσεις εντός 14 ημερών, όπως δηλαδή έκανε και πριν την κρίση του Κορωνοϊού.

Ο επικεφαλής της TUI Βρετανίας, Andrew Flintham, είχε προηγουμένως προχωρήσει σε απολογία για τη διαχείριση των αποζημιώσεων, καθώς 1.5 εκατ. ταξίδια της TUI είχαν ακυρωθεί λόγω της πανδημίας του Κορωνοϊού.

Ο μεγάλος tour operator μπορεί να κινείται σε αρνητικό επίπεδο στην κλίμακα του MoneySavigExpert σχετικά με τις ταξιδιωτικές εταιρίες και την ικανοποίηση των πελατών, αλλά παρατηρείται μία βελτίωση της θέσης του καθώς από το -60 που βρισκόταν τον Μάιο, πλέον έχει “αναρριχηθεί” στο -21.

Κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικού ταξιδιού που πραγματοποιήθηκε στην ‘Ιμπιζα, ο  Andrew Flintham, δήλωσε στο βρετανικό μέσο Travel Weekly πως η πολιτική αποζημιώσεων δεν άλλαξε ποτέ, αλλά πως η μαζική ακύρωση 1.5 εκατ. πακέτων διακοπών ήταν κάτι, για το οποίο ο tour operator δεν είχε προετοιμαστεί.

Σχετικά με τις κατηγορίες των καταναλωτικών παρατηρητηρίων για την εκούσια καθυστέρηση της διαδικασίας της επεξεργασίας των αποζημιώσεων, ανέφερε πως σκοπός ήταν αρχικά η αλλαγή της κράτησης και, σε περίπτωση που ο πελάτης δεν το επιθυμούσε, θα παραχωρούταν χρηματική αποζημίωση. Προσέθεσε, πως το κύριο πρόβλημα ήταν η αδυναμία επεξεργασίας των αιτημάτων κατά τις πρώτες εβδομάδες της πανδημίας και όχι η απροθυμία του tour operator.

Ο  Andrew Flintham εξήγησε, επίσης, πως η TUI “έπρεπε να δημιουργήσει μία νέα διαδικασία” για την εργασία των ταξιδιωτικών της πρακτόρων από το σπίτι, καθώς και 1000 εργαζομένων της που δούλευαν εξ αποστάσεως για την επεξεργασία των αποζημιώσεων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη δυνατότητα μίας πιο γρήγορης αντιμετώπισης των αποζημιώσεων, σε περίπτωση που υπάρξει ένα δεύτερο κύμα έξαρσης, ταξιδιωτικών περιορισμών και ακυρώσεων.

Παρατηρώντας πως δεν υπάρχει το ενδεχόμενο να υπάρξουν ακυρώσεις σε τόσο μεγάλη κλίμακα, όπως τον Μάρτιο, τον Απρίλιο και τον Μάιο, προσέθεσε ότι θα μπορούν να δοθούν αποζημιώσεις εντός 14 ημερών για τις ακυρώσεις του Αυγούστου.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *