uk london
Photo by skeeze on Pixabay

Βρετανία: “Ανάσα” 10 εκατ. λιρών για τον εισερχόμενο τουρισμό

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Μία νέα, διεθνή καμπάνια, αξίας 10 εκατομμυρίων λιρών, για την ενίσχυση του εισερχόμενου τουρισμού στη Βρετανία ξεκινάει ο εθνικός οργανισμός τουρισμού της χώρας, VisitBritain. 

Η διεθνής καμπάνια “Welcome to Another Side of Britain”, παρουσιάστηκε πρόσφατα και στόχο έχει την προώθηση του τουρισμού στις πόλεις της Μεγάλης Βρετανίας που επλήγησαν από την πανδημία.

Η προώθηση στις διεθνείς αγορές περικλείει έναν συνδυασμό ταινιών μικρού μήκους και επώνυμο περιεχόμενο με επίκεντρο την πόλη. Η προβολή περιλαμβάνει κανάλια κοινωνικής δικτύωσης, ψηφιακές διαφημίσεις και έντυπα μέσα.

Το περιεχόμενο οδηγεί επίσης στην ηλεκτρονική “επισκεψιμότητα” στο website του εθνικού οργανισμού τουρισμού της Βρετανίας (www.visitbritain.com), χρησιμοποιώντας το #lovegreatbritain.

Η νέα διαφημιστική εκστρατεία προβάλλεται σε όλες τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές μικρών αποστάσεων του Ηνωμένου Βασιλείου, συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Ιταλίας, της Ολλανδίας και της Ισπανίας, καθώς, επίσης, και στις Ηνωμένες Πολιτείες, που αποτελούν την πιο πολύτιμη αγορά εισερχόμενων επισκεπτών στο Ην. Βασίλειο.

Οι πόλεις που συμμετέχουν στην καμπάνια είναι οι Μπαθ, Μπέρμιγχαμ, Μπράιτον, Μπρίστολ, Κέιμπριτζ, Κάρντιφ, Γλασκώβη, Εδιμβούργο, Λονδίνο, Λίβερπουλ, Οξφόρδη, Μάντσεστερ και Υόρκη.

Η νέα διαφημιστική εκστρατεία του VisitBritain παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση στο Ντουμπάι, από την υπουργό Εξωτερικών του Ηνωμένου Βασιλείου, για θέματα Ψηφιακής, Πολιτισμού, Μέσων και Αθλητισμού, Nadine Dorries.

“Αυτή η λαμπρή καμπάνια θα αναδείξει τα πλεονεκτήματα του Ηνωμένου Βασιλείου στον κόσμο και θα δείξει ότι είμαστε ανοιχτοί και έτοιμοι να υποδεχτούμε ξανά διεθνείς επισκέπτες. Το 2022 είναι μια μοναδική χρονιά για επίσκεψη, χάρη σε σημαντικές εκδηλώσεις, όπως το Πλατινένιο Ιωβηλαίο της Βασίλισσας, οι Αγώνες Κοινοπολιτείας του Μπέρμιγχαμ, το Euro Γυναικών, το Παγκόσμιο Κύπελλο Ράγκμπι”, είπε η Nadine Dorries, κατά την παρουσίαση της καμπάνιας.

Από την πλευρά της η διευθύνουσα σύμβουλος του VisitBritain, Sally Balcombe, δήλωσε: “Γνωρίζουμε ότι υπάρχει περιορισμένη ζήτηση για ταξίδια και προτεραιότητά μας είναι να ανακτήσουμε τη ζήτηση για τη Βρετανία και τις δαπάνες των επισκεπτών όσο το δυνατόν γρηγορότερα, προσελκύοντας διεθνείς επισκέπτες που συνεισφέρουν δισεκατομμύρια στην οικονομία μας. Εκτός από μηνύματα καλωσορίσματος και καθησυχασμού, ρίχνουμε τα φώτα της δημοσιότητας στις ζωντανές και ποικιλόμορφες πόλεις μας. Περιγράφοντας τις ιστορίες της διάσημης πολιτιστικής μας κληρονομιάς και των εμβληματικών αξιοθέατων της πόλης με μια μοντέρνα ανατροπή, την πολυσύχναστη σύγχρονη κουλτούρα μας και την καινοτόμο γαστρονομία μας, δείχνουμε ότι η Βρετανία είναι γεμάτη φρέσκες και συναρπαστικές εμπειρίες, που θα έρθουν και θα μπορούν να απολαύσουν αυτή τη στιγμή”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *