©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

WTM 2022: Νέα τεράστια αύξηση στην προσέλευση | Πάνω από 35.000 συμμετέχοντες | “Έκρηξη” στον αριθμό των buyers

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Ένας απίστευτος αριθμός επαγγελματιών του ταξιδιωτικού κλάδου πέρασε τις πόρτες της WTM 2022, την περασμένη εβδομάδα, με πάνω από 35.800 άτομα να συμμετέχουν, υπερβαίνοντας την αναμενόμενη προσέλευση, και παρουσιάζοντας υπερδιπλάσια, σε σχέση με εκείνη του 2021.

Ένας από τους βασικούς τύπους συμμετεχόντων στην World Travel Market 2022 του Λονδίνου είναι οι παγκόσμιοι αγοραστές ταξιδιών (buyers), άτομα με άμεση ευθύνη αγοράς ταξιδιωτικών προϊόντων. Φέτος, ο αριθμός των αγοραστών αυξήθηκε κατά 25%, σε σύγκριση με το 2021. Αυτή η σημαντική αύξηση είναι άμεσο αποτέλεσμα των συνεχών προσπαθειών της World Travel Market να χαρτογραφήσει και να προσελκύσει το παγκόσμιο αγοραστικό κοινό, που αντανακλά έναν κόσμο μετά την πανδημία, εστιάζοντας στη λεπτομέρεια, που διασφαλίζει ότι θα λάβει μια αψεγάδιαστη εμπειρία.

Τα ειδικά στοιχεία που προσφέρθηκαν στους ταξιδιωτικούς αγοραστές περιλάμβαναν ταχύτατη δικτύωση, πρόσβαση σε ένα πολυτελές σαλόνι Buyers Club, ταχεία είσοδο, μια υπηρεσία συναντήσεων με υποδοχή, καθώς και μια ενσωματωμένη λειτουργία ημερολογίου στην επίσημη εφαρμογή WTM App, όλα αυτά διασφαλίζοντας ότι ο χρόνος τους στην εκδήλωση ήταν σωστά αξιοποιήσιμος.

Επιπλέον, η WTM 2022 συγκέντρωσε υπουργική εκπροσώπηση από 55 έθνη από όλο τον κόσμο -αύξηση 15% σε σχέση με το 2021, 165% αύξηση του εκθεσιακού δυναμικού σε σχέση με το 2021, και πάνω από 1.500 μέσα μαζικής ενημέρωσης που παρευρέθηκαν, αντιπροσωπεύοντας πάνω από 70% αύξηση σε σχέση με το 2021.

Η αθρόα συμμετοχή στην WTM 2022 δείχνει έναν τομέα σε ανάκαμψη και καταδεικνύει τη διάθεση για επιχειρηματικές δραστηριότητες και προσωπικές συναντήσεις.

Σε δηλώσεις της για την εφετινή World Travel Market, η Juliette Losardo, διευθύντρια της έκθεσης, είπε: “Η συμμετοχή στη φετινή World Travel Market ήταν φανταστική! Η WTM του Λονδίνου είναι ένας μικρόκοσμος του ταξιδιωτικού τομέα, όπου η συμμετοχή αντικατοπτρίζει το κλίμα της βιομηχανίας. Είναι ενθαρρυντικό να βλέπουμε αυτό το επίπεδο συμμετοχής, καθώς ο τουρισμός φτάνει προς την πλήρη ανάκαμψη και, φυσικά, αποδεικνύει τη σημασία των δια ζώσης εκδηλώσεων. Διπλασιάσαμε τις προσπάθειές μας για τη δημιουργία μιας εκδήλωσης που έδινε προτεραιότητα στους αγοραστές, τις επιχειρηματικές συμφωνίες και τις συναλλαγές, και σύμφωνα με τα προκαταρκτικά αποτελέσματα φαίνεται ότι πετύχαμε αυτόν τον στόχο,κάτι για το οποίο είμαστε ενθουσιασμένοι”.

“Τούτου λεχθέντος, δεν επαναπαυόμαστε για πολύ και δεν έχουμε περιθώρια για εφησυχασμό. Έχουμε, ήδη, ξεκινήσει τις εργασίες και τον προγραμματισμό για να διασφαλίσουμε ότι το 2023 θα είναι καλύτερο από ποτέ!”, κατέληξε η κα. Losardo.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *