Ένας στους 10 millennials σχεδιάζει να πάει κρουαζιέρα το νέο έτος

Ένας στους 10 millennials σχεδιάζει να πάει κρουαζιέρα το νέο έτος

0
CRUISE

Το 10% των millennials ηλικίας 18-24 ετών στο Ηνωμένο Βασίλειο σχεδιάζουν να κάνουν κάποια κρουαζιέρα το νέο έτος, σύμφωνα με την έκθεση της ABTA για τις ταξιδιωτικές τάσεις το 2018, που δημοσιεύθηκε σήμερα.

Η βιομηχανία της κρουαζιέρας φέτος έχει κάνει σημαντικά βήματα για την προσέλκυση επιβατών νεότερης ηλικίας, με την Uniworld να ξεκινά τη δική της κρουαζιέρα νεολαίας με το brand U.

Η Royal Caribbean, η Carnival Cruise Lines και η MSC είναι μεταξύ των ηγετών της αγοράς που έχουν επενδύσει σε τεχνολογικές αναβαθμίσεις στα πλοία τους, για να προσελκύσουν την επόμενη γενιά επιβατών κρουαζιερόπλοιων.

Η γιόγκα Sunrise, τα μπαρ στον τελευταίο όροφο, οι διεθνείς DJs και η κουζίνα με φιλοσοφία «από το αγρόκτημα στο τραπέζι», αποτελούν μερικά μόνο από τα νέα στοιχεία που συνθέτουν τις κρουαζιέρες οι οποίες απευθύνονται στη νεότερη αγορά.

Ένας εκπρόσωπος της ABTA δήλωσε σχετικά: «Οι millennials λαμβάνουν περισσότερες προτάσεις για κρουαζιέρες λόγω της συνειδητής προσπάθειας που κάνει η αγορά στο σύνολό της.
Η αγορά άνω των 50 ετών είναι ιδιαίτερα σημαντική για τις εταιρίες κρουαζιέρας, αλλά δεν πρέπει να θεωρηθεί ότι εξυπηρετούν μόνο αυτή την αγορά».

Η έκθεση διαπίστωσε επίσης ότι, το 56% των ερωτηθέντων ηλικίας 25-34 ετών, χρησιμοποίησε κάποιον επαγγελματία προκειμένου να εξοικονομήσει χρόνο για την κράτηση των διακοπών του.

ΠΗΓΗwww.money-tourism.gr
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ