© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ABTA: Κράτηση διακοπών μέσω “επώνυμων” τουριστικών πρακτόρων επιλέγουν οι καταναλωτές

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Επτά στους 10 καταναλωτές θα ήταν πιο πιθανό να κάνουν κράτηση για διακοπές σε μια ταξιδιωτική εταιρία εάν ήταν μέλος της Ένωσης Βρετανών Ταξιδιωτικών Πρακτόρων (ABTA) και το ένα τρίτο θα ήταν πρόθυμο να δαπανήσει περισσότερα χρήματα σε μέλη της Ένωσης από ό,τι σε μη μέλη της.

Σε ανάρτησή του στην ιστοσελίδα της ABTA, ο διευθύνων σύμβουλός της, Mark Tanzer, δήλωσε ότι η ABTA εξακολουθεί να είναι ο πιο αναγνωρισμένος οργανισμός της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, με μεγάλη διαφορά, καθώς αποκάλυψε τα ευρήματα έρευνας που διεξήχθη στο Ηνωμένο Βασίλειο μεταξύ 500 καταναλωτών, το διήμερο 26 και 27 Φεβρουαρίου.

Όπως είπε ο κ. Tanzer, περίπου το 70% των ανθρώπων δηλώνει σταθερά, σε κάθε έρευνα, ότι συνδέει έντονα την ABTA με λέξεις όπως “εμπιστοσύνη”, “καθησυχαστική” και “εμπειρογνώμονες”. “Αυτά είναι από μόνα τους καλά νέα για τα μέλη μας, υπάρχουν όμως και άλλα ευρήματα αυτή τη φορά, που δίνουν ακόμη περισσότερους λόγους στα μέλη μας να επιδεικνύουν το λογότυπο της ΑΒΤΑ με υπερηφάνεια: σχεδόν επτά στους δέκα ανθρώπους (69%) δηλώνουν ότι είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση σε έναν οργανισμό που γνωρίζουν ότι είναι μέλος της ΑΒΤΑ παρά σε κάποιον που δεν είναι. Και το ένα τρίτο των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα ήταν πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα σε ένα μέλος της ABTA από ό,τι σε μια ταξιδιωτική επιχείρηση που δεν είναι μέλος της Ένωσης”, πρόσθεσε ο επικεφαλής της ABTA.

“Δεν έχουμε την πολυτέλεια να εφησυχάζουμε όταν βλέπουμε τέτοια ευρήματα. Ένα ισχυρό προφίλ μάρκας πρέπει να καλλιεργείται και να διατηρείται. Εσείς, τα μέλη μας -και η δέσμευσή σας να προσφέρετε με συνέπεια υπέροχες ταξιδιωτικές εμπειρίες στους ανθρώπους σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο- είναι ο λόγος για τον οποίο τα αποτελέσματα αυτά συνεχίζουν να είναι θετικά, παρά την παγκόσμια αναταραχή. Πρόκειται για μια θέση που αποκτήθηκε με σκληρό αγώνα και την οποία όλοι μας έχουμε δεσμευτεί να διατηρήσουμε!”, κατέληξε ο κ. Tanzer.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *