©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΑΦΙΕΡΩΜΑ | Πελοπόννησος: Π. Διονυσοπούλου, Προκλήσεις & δυνατότητες στον κλάδο του Οινοτουρισμού | ΕΡΕΥΝΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τα στοιχεία του Οινοτουρισμού Παγκοσμίως, τις προοπτικές μετά την πανδημία και τον εξαιρετικό αμπελώνα της Πελοποννήσου, ανέδειξε μέσα από μια εξαιρετική παρουσίαση η δρ. Παναγιώτα Διονυσοπούλου, γενική διευθύντρια του υπουργείου Τουρισμού.

Σύμφωνα με την παρουσίαση της δρ. Διονυσοπούλου, η Πελοπόννησος κατέχει το 32% του ελληνικού αμπελώνα με 190.434 στρέμματα, υπάρχουν 91% ελληνικές ποικιλίες, 180 οινοποιεία (43 με ΣΕΟ) και 32 διαδρομές. Από τα κρασιά, 11 είναι ΠΟΠ, 24 ΠΓΕ, 60% λευκά και 40% ερυθρά.

©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στην παρουσίαση με τίτλο “Προκλήσεις & δυνατότητες στον κλάδο του Οινοτουρισμού μετά την πανδημία, Η πολιτική του Υπουργείου”, η κα. Διονυσοπούλου ανέδειξε τις επιπτώσεις από την πανδημία στα οικονομικά μεγέθη της Οινοποιϊας και του Οινοτουρισμού, παρουσίασε τις διεθνείς τάσεις, ανέλυσε τον αμπελώνα της Πελοποννήσου και απαρίθμησε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιφέρειας, ως ακολούθως:

  • Ιστορικά οινοπεδία
  • Γηγενείς ποικιλίες αμπέλου οινοποιίας
  • Ευνοϊκό κλίμα ,μεγάλη ποικιλομορφία εδαφών, μικροκλιμάτων, υψομέτρων και προσανατολισμών
  • Εύκολη πρόσβαση
  • Δρόμοι Κρασιού Πελοποννήσου (32 διαδρομές*)
  • πολιτιστική – θρησκευτική κληρονομιά
  • απέραντες παραλίες – ορεινές διαδρομές
  • προστατευμένες ζώνες Natura 2000
  • Γαστρονομία
  • Μοναδικά προϊόντα ΠΟΠ

Στρατηγική Οινοτουρισμού

Για την στρατηγική που πρέπει να ακολουθηθεί, προδιέγραψε τα ακόλουθα βήματα:

  • Διασύνδεση Οινοτουρισμού με την Ελληνική γαστρονομία και άλλες ειδικές μορφές τουρισμού
  • Προώθηση πρακτικών “from farm to fork” ως “from grape to wine”
  • Σήμα Επισκέψιμου Οινοποιείου (Σ.Ε.Ο.)
  • Έρευνα για το Ειδικό Σήμα Αγροτουρισμού
  • Portal wines.mintour.gr
  • ΑGTIS – Υποέργο Ταμείου Ανάκαμψης (RRF) μπορεί να συμβάλει σημαντικά στην επιτυχή αντιμετώπιση της πρόκλησης των περιφερειακών ανισοτήτων, κινητοποιώντας τοπικούς πόρους και στις 13 περιφέρειες

ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΔΩ

Τέλος για τα οφέλη από το σήμα επισκέψιμων οινοποιϊων, η κα. Διονυσοπούλου, απαρίθμησε τα εξής:

©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • Βελτίωση της εικόνας & δημιουργία φήμης της επιχείρησης
  • Ύπαρξη ισχυρής πιστοποίησης από επίσημο φορέα (Υπουργείο Τουρισμού)
  • Δημιουργία ικανοποιημένων-ευχαριστημένων επισκεπτών
  • Αύξηση θετικών κριτικών στο διαδίκτυο
  • Ανάπτυξη του οινοτουρισμού και προσέλκυση τουριστών υψηλού εισοδήματος
  • Ανάδειξη της Ελληνικής Αμπελουργίας και των Ελληνικών Κρασιών
  • Προστασία, και προβολή της οινικής ταυτότητας και παράδοσης της χώρας
  • Δημιουργία μοναδικής και αυθεντικής εμπειρίας στους επισκέπτες

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *