air

Air France και Booking.com ανακοινώνουν νέα συνεργασία

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ

Ο όμιλος Air France και η κορυφαία digital πλατφόρμα ταξιδιωτικών κρατήσεων Booking.com, υπέγραψαν μια νέα συμφωνία συνεργασίας με στόχο να προσφέρουν στους πελάτες μια πιο ολοκληρωμένη και απλοποιημένη ψηφιακή ταξιδιωτική εμπειρία κατά την κράτηση. 

Με τον τρόπο αυτό, οι πελάτες μπορούν να κρατούν ξενοδοχεία και διαμονή online ακόμη πιο απλά στην Booking.com μέσω μιας ειδικής εφαρμογής στο site της Air France  πριν και αφότου έχουν πραγματοποιήσει τις κρατήσεις των πτήσεων τους με  Air France ή Joon.

Επίσης, οι κάτοχοι καρτών Flying Blue και πελάτες κερδίζουν μίλια για κάθε ευρώ που ξοδεύουν* για διαμονή που κρατείται μέσω της Booking.com μέσω της ειδικής εφαρμογής της Air France.

Το χαρτοφυλάκιο της Booking.com προσφέρει στους πελάτες του ομίλου της Air France πρόσβαση σε περισσότερες από 28,9 εκατομ. προτάσεις διαμονής που περιλαμβάνουν τα πάντα, από κατοικίες, διαμερίσματα και βίλλες έως κορυφαία ξενοδοχεία και θέρετρα, τόσο για διακοπές όσο και για επαγγελματικά ταξίδια. Οι πελάτες έχουν πρόσβαση σε πραγματικό χρόνο σε κόστη και διαθεσιμότητα και επωφελούνται από μια πιο βελτιστοποιημένη εμπειρία κρατήσεων για όλο το ταξίδι τους.

«Είμαι περήφανος για τη νέα αυτή συνεργασία με την Booking, έναν μεγάλο παίκτη στην ταξιδιωτική βιομηχανία. Με την Booking, προσφέρουμε σε όλους τους πελάτες μας μια απρόσκοπτη και αναβαθμισμένη ταξιδιωτική εμπειρία» δήλωσε ο Patrick Alexandre, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Συνεργασιών του ομίλου Air France-KLM, Air France-KLM.

H Vanessa Heydorff, Περιφερειακή Διευθύντρια στην Booking.com πρόσθεσε: «Με στόχο να δίνουμε ώθηση στους ανθρώπους να ανακαλύψουν τον κόσμο, η συνεργασία με τον κορυφαίο αερομεταφορέα της Γαλλίας, την Air France και την Joon, μας δίνει τη δυνατότητα να προσφέρουμε σε ακόμη περισσότερους ταξιδιώτες το ιδανικό για εκείνους κατάλυμα με τον πιο εύκολο τρόπο, είτε πρόκειται για ένα σικ διαμέρισμα στη Νέα Υόρκη είτε για ένα θέρετρο χαλάρωσης στις Σεϋχέλλες. Ανεξάρτητα από τον προορισμό, προϋπολογισμό ή λόγο ταξιδιού, η απαράμιλλη ποικιλία μοναδικών επιλογών διαμονής  της Booking.com σε όλο τον κόσμο, προσφέρει πραγματικά κάτι για τον καθένα». 

Η νέα αυτή συνεργασία έρχεται να προστεθεί στην ήδη υπάρχουσα με την  KLM Royal Dutch Airlines, HOP! και Transavia, που είναι επίσης συνεργάτες της Booking.com. 

H Air France

H Air France, ένας παγκόσμιος αερομεταφορέας γαλλικής έμπνευσης, με υψηλές προδιαγραφές και στάση φροντίδας προς τους επιβάτες της, μετατρέπει την πτήση σε στιγμές πραγματικής απόλαυσης κατά την καθημερινή της λειτουργία σε Γαλλία, Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο.

Ο όμιλος Air France-KLM αποτελεί ηγέτη στον τομέα των αερομεταφορών σε ότι αφορά στην επιβατική, διηπειρωτική κίνηση με αναχώρηση από την Ευρώπη, προσφέροντας στους πελάτες του πρόσβαση σε ένα δίκτυο που καλύπτει 314 προορισμούς και 116 χώρες σε όλο τον κόσμο που εξυπηρετούν τα πέντε brands του Air France, KLM Royal Dutch Airlines, Joon, Transavia και HOP! Air France. Με ένα στόλο 545 εν ενεργεία αεροσκαφών και έχοντας μετακινήσει περισσότερους από 98,7 εκατομμύρια επιβάτες το 2017, ο όμιλος πραγματοποιεί καθημερινά 2.300 πτήσεις από τους κόμβους του στο Παρίσι- Charles de Gaulle και Άμστερνταμ-Schiphol.

Το πρόγραμμα προνομίων Flying Blue της Air France-KLM είναι ένα από τα κορυφαία στην Ευρώπη με περισσότερα από 15 εκατομμύρια μέλη.

Ο όμιλος Air France-KLM μέσω της συνεργασίας με τις εταιρείες Delta Air Lines και Alitalia προσφέρει την μεγαλύτερη υπερατλαντική συμμαχία με περισσότερες από 270 καθημερινές πτήσεις.

Ο όμιλος προσφέρει επίσης λύσεις για μεταφορά εμπορευμάτων και συντήρηση αεροσκαφών.

Η Air France-KLM είναι μέλος της συμμαχίας SkyTeam, στην οποία συμμετέχουν  20 αεροπορικές εταιρείες, προσφέροντας στους πελάτες πρόσβαση σε ένα παγκόσμιο δίκτυο 16.600 καθημερινών πτήσεων σε περισσότερους από 1.070 προορισμούς σε 177 χώρες.

H Booking.com

Η Booking.com ιδρύθηκε το 1996 στο Άμστερνταμ και από μια μικρή start-up στο Άμστερνταμ είναι σήμερα μια από τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο. Τμήμα της Booking Holdings Inc. (NASDAQ: BKNG), η Booking.com απασχολεί πλέον περισσότερους από 17.000 υπαλλήλους σε πάνω από 200 γραφεία σε 70 χώρες παγκοσμίως.

Με βασική της αποστολή να δώσει ώθηση στους ανθρώπους να ταξιδεύσουν στον κόσμο, η Booking.com επενδύει στην ψηφιακή τεχνολογία, φέρνοντας σε επαφή τους ταξιδιώτες με την μεγαλύτερη συλλογή καταλυμάτων στον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων από διαμερίσματα, εξοχικές κατοικίες και οικογενειακά B & B έως πολυτελή θέρετρα 5 αστέρων, δεντρόσπιτων, ακόμη και ιγκλού. Η σελίδα της Booking.com και οι εφαρμογές της είναι διαθέσιμα σε 43 γλώσσες, προσφέρουν περισσότερες από 29 εκατομμύρια συνολικά καταχωρημένες προτάσεις διαμονής και καλύπτουν περισσότερους από 141.000 προορισμούς σε 230 χώρες και περιοχές σε όλο τον κόσμο.

Κάθε μέρα, περισσότερες από 1,5 εκατομμύρια διανυκτερεύσεις διατίθενται μέσω της πλατφόρμας. Με τον τρόπο αυτό, είτε πρόκειται για επαγγελματικό είτε για ταξίδι αναψυχής, οι πελάτες μπορούν να κλείσουν άμεσα το ιδανικό μέρος για να μείνουν, γρήγορα και εύκολα μέσω της Booking.com, χωρίς τέλη κράτησης και με δέσμευση για τις τιμές. Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της Booking.com είναι διαθέσιμη 24 ώρες την ημέρα καθόλη τη διάρκεια της εβδομάδας, με υποστήριξη σε 43 γλώσσες, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας ή της νύχτας.

*Για κάθε ευρώ που ξοδεύεται στην πλήρη αξία της συναλλαγής συγκεντρώνεται ένα μίλι. Αντιστοιχεί στην συνολική τιμή μιας νύχτας διαμονής για κράτηση που έχει γίνει μέσω της πλατφόρμας της Booking.com και στην οποία η Booking.com υπολογίζει προμήθεια. 

Tagged

1 σχόλιο στο “Air France και Booking.com ανακοινώνουν νέα συνεργασία

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *