H Booking.com αποκάλυψε τους παράγοντες που οδήγησαν τους Καναδούς ταξιδιώτες σε διαφορετικούς τύπους καταλυμάτων, καθώς και την ισορροπία στην φιλοξενία, που πρέπει να πετύχει ένας διαχειριστής ή ιδιοκτήτης για να προσφέρει μοναδικές εμπειρίες στον κάθε επισκέπτη του ξεχωριστά.
Τα αποτελέσματα της έρευνας
Στην πραγματικότητα, πρόσφατες έρευνες από την Booking.com διαπίστωσαν ότι το 65% των Καναδών ταξιδιωτών πιστεύουν ότι η διαμονή τους έχει βελτιωθεί από το άτομο που τη διαχειρίζεται, ενώ το 51% επέλεξε να μείνει ξανά σε καταλύματα κυρίως λόγω του οικοδεσπότη.
- Το 69% των ταξιδιωτών σκοπεύουν να παραμείνουν σε καταλύματα που τους επιτρέπει να αλληλεπιδρούν με τον ιδιοκτήτη ή τον διαχειριστή ακινήτων το 2019.
- Το 66% των ταξιδιωτών αποκαλύπτει ότι η πιο σημαντική πτυχή είναι να νιώσετε «σαν το σπίτι σας».
- Το 62% των ταξιδιωτών αποκαλύπτει ότι το κύριο πλεονέκτημα του καταλύματος είναι η δυνατότητα να επωφελούνται από τις «εσωτερικές» πληροφορίες.
- Το 45% των ταξιδιωτών αναζητούν αυτή την εμπιστευτική τεχνογνωσία για συμβουλές που βοηθούν στην εξοικονόμηση χρημάτων και στην αποφυγή των τουριστικών παγίδων.
1 σχόλιο στο “Booking: Ποιο είναι «μυστικό» για να κερδίσετε τους πελάτες σας;”